Triumph Street Triple topic deel 24

Vraagje, mijn 2020 geeft al vrij snel aan dat de brandstof op raakt. Zodra het lampje en andere dingen oranje worden krijg ik ook alleen nog maar de range in beeld en kan ik niet meer scrollen naar trip om te kijken hoeveel kilometer ik heb gereden. In het begin heb ik er niet heel erg op gelet maar viel het mij wel op. Nu goed in de gaten gehouden, volgens mij had ik nog geen 200 km op de tripmeter staan toen alles op oranje ging en ik alleen nog maar de verwachte range zag (ik gok dat dit begint bij circa 65km range over). Toch even getankt voor het werk (verwachte range op dat moment 52km) en er ging max 10 liter in wat betekend dat ik dus nog 7 liter over had en ongeveer 120 km nog had kunnen rijden.

Weet iemand of het mogelijk is om je trip weer in beeld te krijgen? En geeft die bij jullie ongeveer dezelfde info nav gereden kilometers en range over? Ik heb weinig zin om elke 200 kilometer te gaan tanken als dit ook prima op 275 km kan.....
 
Vraagje, mijn 2020 geeft al vrij snel aan dat de brandstof op raakt. Zodra het lampje en andere dingen oranje worden krijg ik ook alleen nog maar de range in beeld en kan ik niet meer scrollen naar trip om te kijken hoeveel kilometer ik heb gereden. In het begin heb ik er niet heel erg op gelet maar viel het mij wel op. Nu goed in de gaten gehouden, volgens mij had ik nog geen 200 km op de tripmeter staan toen alles op oranje ging en ik alleen nog maar de verwachte range zag (ik gok dat dit begint bij circa 65km range over). Toch even getankt voor het werk (verwachte range op dat moment 52km) en er ging max 10 liter in wat betekend dat ik dus nog 7 liter over had en ongeveer 120 km nog had kunnen rijden.

Weet iemand of het mogelijk is om je trip weer in beeld te krijgen? En geeft die bij jullie ongeveer dezelfde info nav gereden kilometers en range over? Ik heb weinig zin om elke 200 kilometer te gaan tanken als dit ook prima op 275 km kan.....
Geen idee eigenlijk. Ik kijk naar de range en maak dan een afweging waar en wanneer ik ga tanken. Als het oranje lampje van de Street van mijn vrouw gaat branden is dat echter zo snel mogelijk, want die kan daar niet tegen en is bang stil te vallen.
Niet iedereen heeft stalen zenuwen 😇
 
275km red ik wel op mijn street. Maar dat is dan woon-werk.

Kan je de melding niet wegklikken met die joystick? Ik herken het probleem niet, maar ik heb dan ook een 2018 model.
 
275km red ik wel op mijn street. Maar dat is dan woon-werk.

Kan je de melding niet wegklikken met die joystick? Ik herken het probleem niet, maar ik heb dan ook een 2018 model.
Nee helaas niet (altans niet gelukt vanochtend misschien doe ik wat fout, zal ff rtfm doen).
Triumph is ook blijkbaar heel bang dat je zonder benzine komt te staan. Ik krijg op 6 verschillende manieren door dat ik nog maar een halve tank benzine heb :? Ik zal deze tank de aangegeven range eens naar 10 of 5 km rijden en dan kijken wat er in past.
 
Geen idee eigenlijk. Ik kijk naar de range en maak dan een afweging waar en wanneer ik ga tanken. Als het oranje lampje van de Street van mijn vrouw gaat branden is dat echter zo snel mogelijk, want die kan daar niet tegen en is bang stil te vallen.
Niet iedereen heeft stalen zenuwen 😇
Sorry voor off-topic, was niet met een Street namelijk maar ik ben twee keer stil gevallen. Heeft niet zoveel met stalen zenuwen te maken, eerder met slechte inschatting van het verbruik of zo. :P Eén keer heb ik zomaar ergens aangebeld en mocht ik zowaar een paar liter van de grasmaaier hebben. *O*
Een andere keer kwam ik lopend bij een tankstation dat gesloten bleek wegens verbouwing. Een chauffeur van Sluyter Logistics (groen/geel) heeft mij toen achterin zijn lege trailer geladen en afgezet bij een tankstation! :}
Super aardig, was wel een heel spannend ritje want ik moest op de motor blijven zitten om deze overeind te houden.
 
Ik haal 210km max voor het lampje gaat branden op mijn street 675. En dan gaat er gemiddeld 13/14 liter in.

Hoeveel liter zit er officeel in zo'n 675 uit 2010 bouwjaar?

Lees net 17,4 liter 😅 ooh dan kan ik altijd wel meer rijden dan ik denk ja 🤣
 
Gratis op te halen in Den Bosch in verband met onze verhuizing naar het buitenland.

Diverse onderdelen van een Street Triple 765 RS (past waarschijnlijk ook op het >2013 model):
- schetsplaten
- standaard incl. sensor
- koelvloeistofreservoir+cover
- tandwielcover
- koppelingskabel
- hitteschild vd uitlaat
- claxon
- stuur (niet op de foto)

Uiterlijk dit weekend ophalen.
 

Bijlagen

  • 12824F33-5839-4A98-AF79-D95FF9CD4AC8.jpeg
    12824F33-5839-4A98-AF79-D95FF9CD4AC8.jpeg
    159,2 KB · Weergaven: 34
Laatst bewerkt:
Gratis op te halen in verband met onze verhuizing naar het buitenland.

Diverse onderdelen van een Street Triple 765 RS (past waarschijnlijk ook op het >2013 model):
- schetsplaten
- standaard incl. sensor
- koelvloeistofreservoir+cover
- tandwielcover
- koppelingskabel
- hitteschild vd uitlaat
- claxon
- stuur (niet op de foto)

Uiterlijk dit weekend ophalen.
Locatie?

Ik heb de Rosso 4's er nu onder liggen. De sportsmart 2 max die ik hiervoor had gaven altijd een korte tegenstribbeling als ik ze snel omgooide (kort moment van glijden, maar niet dramatisch) en op full lean voelde je ze licht glijden. De Rosso 4 is meer op rails en heb ik (los van ze inrijden op straat) nog geen moment voelen glijden. Verder sturen ze iets scherper, maar nieuw vs half versleten band dus geen eerlijk vergelijk. Moet ze nog wat meer rijden, maar ik zie mezelf op straat niet snel een tempo rijden waar de Rosso 4 niet ruim afdoende voor is. Bij de sportsmart 2 max was dat in principe ook zo, maar de marge was daar merkbaar kleiner.

Mocht iemand nog een setje banden zoeken, ik heb de oude pilot roads nog liggen die op de daytona van de vriendin lagen: https://www.motor-forum.nl/threads/setje-gebruikte-michelin-pilot-road-3’s-120-70-180-55.467041/
 
Gratis op te halen in verband met onze verhuizing naar het buitenland.

Diverse onderdelen van een Street Triple 765 RS (past waarschijnlijk ook op het >2013 model):
- schetsplaten
- standaard incl. sensor
- koelvloeistofreservoir+cover
- tandwielcover
- koppelingskabel
- hitteschild vd uitlaat
- claxon
- stuur (niet op de foto)

Uiterlijk dit weekend ophalen.

Spullen liggen in Den Bosch.
 
Dag Ruud,
ik heb interesse in de zijstandaard. is het mogelijk om die op te sturen ,tegen vergoeding van de kosten uiteraard
kan er niet om komen ,is nogal ver vanuit Belgie ;)
 
Een 765 met een open systeem blockoffplates en full flash kun je tegen de 140pk op het achter wiel halen. Moto 2 zal zeker meer hebben.
Had een heel bericht getypt maar zag andere reacties dus daarmee dacht ik ander topic maar was dus toch juist.
140 pk is al pittig denk dat een moto 2 wel rond de 150-160 pk zit.
Ik kom van 200pk af en amuseer mij nu heel goed met de helft van de pk's
In begin dat de 765rs uitkwam vond ik dat ook een super mooi ding en wou er graag ook een maar nu ...
Ben eigenlijk perfect tevreden met die oude r van 2009 alleen moet ik dringend iets doen aan al die verschillende kleuren haha kopkuipje tank en kont zijn allemaal verschillend grijs/zwart.
 
Had een heel bericht getypt maar zag andere reacties dus daarmee dacht ik ander topic maar was dus toch juist.
140 pk is al pittig denk dat een moto 2 wel rond de 150-160 pk zit.
Ik kom van 200pk af en amuseer mij nu heel goed met de helft van de pk's
In begin dat de 765rs uitkwam vond ik dat ook een super mooi ding en wou er graag ook een maar nu ...
Ben eigenlijk perfect tevreden met die oude r van 2009 alleen moet ik dringend iets doen aan al die verschillende kleuren haha kopkuipje tank en kont zijn allemaal verschillend grijs/zwart.
Moet zeggen dat ik het vermogen ook niet mis. het is standaard meer dan genoeg, maar toch laat ik mijn RS flashen zodra mijn bestelde uitlaat binnen is.. gewoon voor de fun eigenlijk. O-)
 
Had een heel bericht getypt maar zag andere reacties dus daarmee dacht ik ander topic maar was dus toch juist.
140 pk is al pittig denk dat een moto 2 wel rond de 150-160 pk zit.
Ik kom van 200pk af en amuseer mij nu heel goed met de helft van de pk's
In begin dat de 765rs uitkwam vond ik dat ook een super mooi ding en wou er graag ook een maar nu ...
Ben eigenlijk perfect tevreden met die oude r van 2009 alleen moet ik dringend iets doen aan al die verschillende kleuren haha kopkuipje tank en kont zijn allemaal verschillend grijs/zwart.
De mijne heeft 136pk ahw, verwacht dat meer werk vast ook meer vermogen oplevert.
De moto2 heeft vast minder toleranties, draait meer toeren, een hele open uitlaat en hoeft
niet heel lang mee te gaan.
 
De mijne heeft 136pk ahw, verwacht dat meer werk vast ook meer vermogen oplevert.
De moto2 heeft vast minder toleranties, draait meer toeren, een hele open uitlaat en hoeft
niet heel lang mee te gaan.
Race-nokkenassen, geblueprint/geflowd, geen dynamo/stator, speciale zuigers, speciale cilinderwanden, speciale drijfstangen, misschien wel een droge koppeling, dunnere olie, misschien iets speciaals met de carterontluchting
 
Ik ga op reis en neem mee... mijn Triumph 765RS circuitmotor.

We gaan een paar jaar naar het buitenland en vandaag is de container geladen.

Over een maand of twee zie ik hem weer. :W😬
 

Bijlagen

  • 4FD1B07B-E4D4-4360-8084-5CD18CDE84DA.jpeg
    4FD1B07B-E4D4-4360-8084-5CD18CDE84DA.jpeg
    15,5 KB · Weergaven: 61
  • 8ADAC803-4C76-4406-AFB2-7592F410D792.jpeg
    8ADAC803-4C76-4406-AFB2-7592F410D792.jpeg
    13,6 KB · Weergaven: 61
  • 71D0AAD0-E8EF-43E5-AE25-C1C11D760439.jpeg
    71D0AAD0-E8EF-43E5-AE25-C1C11D760439.jpeg
    17,6 KB · Weergaven: 61
Yes, voor het werk van mijn vrouw. Ik kan wellicht op afstand werken voor mijn huidige werkgever, anders ga ik lokaal aan de slag.

En natuurlijk circuit rijden, een circuit dicht in de buurt, andere iets langer rijden. We gaan het zien, ik heb er zin in.
 
Hi mensen,

Ik heb een Ohlins shock van een Daytona R voor de street triple te koop.

Daarnaast een Powercommander V voor de street triple 675 vanaf 2013
 

Bijlagen

  • 77259711-9691-4E2C-8576-BB882315771F.jpeg
    77259711-9691-4E2C-8576-BB882315771F.jpeg
    180,3 KB · Weergaven: 19
  • 1FB2FA4E-F2A5-41C7-B5E2-5D0D7ACAE68D.jpeg
    1FB2FA4E-F2A5-41C7-B5E2-5D0D7ACAE68D.jpeg
    213,3 KB · Weergaven: 20
Hi mensen,

Ik heb een Ohlins shock van een Daytona R voor de street triple te koop.

Daarnaast een Powercommander V voor de street triple 675 vanaf 2013
Twee vraagjes! Weet jij hoeverre deze shock plug & play is op een street triple R uit 2013? En hoeveel zou je ervoor willen hebben? :)
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan