Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Netjes!!!!Ik heb recent nieuwe stickers voor de voorkant getekend en gesneden. Ben wel blij met het resultaat.
Aangezien je in Noord Holland zit misschien even informeren bij afs motorparts in Purmerend.Eerste offerte binnen gekregen voor 2 nieuwe banden, 600 piek. Dat was even schrikken
Ik ga inderdaad eens even navragen bij wat bandenboeren voor zo'n paraplu.
Thanks allemaal!
Kijk, hier heb ik wat aan! Ik ga gelijk even contact opnemen. ThanksAangezien je in Noord Holland zit misschien even informeren bij afs motorparts in Purmerend.
Zowel voor reparatie, als nieuwe banden.
Ik vermoed dat er behoorlijke marge op de banden zit + dan nog het uurloon.Ik ben blij bij het zien van die prijzen dat ik geïnvesteerd heb in gereedschap om zelf een bandje te wisselen.
Bij Oponeo koop je een setje GT's voor minder dan €300,-
Ik liet mijn motorbanden bij de autogarage waar ik ook voor APK en onderhoud naar toe ga wisselen. Kostte €10 of €15 per wiel. Toch voelde het lullig en heb ik dus besloten om het zelf te doen.er zijn anders vast plekken die jouw zelf meegebrachte band wel even monteren voor je tegenwoordig.
Online even bandje shoppen en door!
Ik heb hem zelf gemaakt met deze als voorbeeld.Wat voor bandenwisselaar gebruik je eigenlijk? Zo'n handmatig ding van datona heeft me een aantal nieuwe scheldwoorden doen uitvinden...
de 2013 heeft idd een metertjeEDIT: een 2013 street triple heeft het dan ook zo lijkt het?
Alleen voor de garantie moet je wel via een geregistreerde dealer kopen en monteren geloof ik?
Anyway, iedereen die €470 voor zo’n set vraagt is niet goed snik
Oh, cool! Ga je 'm morgen halen? Welke kleur? Welk bouwjaar?Ik hoop het wel, morgen is het voor mij ook zo ver namelijk
marge op banden is afhankelijk van de hoeveelheid die jouw dealer inkoopt. Verkoopt hij er 10 per jaar, 100, 500? Zo moet je tellen. Voor het monteren is de kostprijs al snel een tientje; apparaat, manuren en materiaal.Ik vermoed dat er behoorlijke marge op de banden zit + dan nog het uurloon.
Ik vind 60,- om twee banden te wisselen (vanaf de motor) echt helemaal prima. Maar als ik dan ook nog ~100,- marge op een set banden betaal dan krijg je al snel het idee dat je uitgekleed wordt.
"Zelf banden meenemen" werd/wordt niet voor niks niet geaccepteerd. Maar nu met die online aanbieders incl montagepunten, moeten de meeste wel mee denk ik
Toch niet even wachten tot de SMT890 voorgesteld wordt?Mannen en vrouwen, ik ga dit topic verlaten (nou ja waarschijnlijk niet, maar dan gedegradeerd tot bezoeker ). Na ruim 5 jaar op de street triple ga ik overstappen op een ktm 890 adventure. Net zo lichtvoetig als de street. Iets minder pks, iets meer koppel en een wat comfortabelere zit voor de knie (knieblessure zorgt voor vocht in knie en kuit bij te krappe kniehoek). En hoewel de looks niet voor iedereen zijn, vind ik het wel gaaf die laaghangende tank En ook die langere veerwegen bevallen mij erg lekker hier in de regio. Vrijdag ruil ik hem in.
Zal de drie-cilinder wel gaan missen want het is een heerlijk blok!
Ik heb hem zelf gemaakt met deze als voorbeeld.
It crossed my mind. Maar dat gaat nog lang duren en nog langer voordat ik t kan betalen. En deze motor reed ook al zo lekker. En misschien ooit even off road gaan verkennen. Dat trekt mij ook al heb ik rr nu nog geen tijd voor.Toch niet even wachten tot de SMT890 voorgesteld wordt?