Triumph Street Triple topic deel 24

:]
 

Bijlagen

  • IMG_8944.jpeg
    IMG_8944.jpeg
    417,1 KB · Weergaven: 52
Zojuist keihard geknutseld aan de striple. Zoek de verschillen8-)
Vanavond even zien hoe ze schijnen in het pikkedonker.
 

Bijlagen

  • 20230519_151752.jpg
    20230519_151752.jpg
    270,9 KB · Weergaven: 61
  • 20230519_151746.jpg
    20230519_151746.jpg
    197,9 KB · Weergaven: 58
  • 20230519_154151.jpg
    20230519_154151.jpg
    232,6 KB · Weergaven: 51
  • 20230519_154040.jpg
    20230519_154040.jpg
    283,3 KB · Weergaven: 51
  • 20230519_153123.jpg
    20230519_153123.jpg
    250,1 KB · Weergaven: 48
  • 20230519_153542.jpg
    20230519_153542.jpg
    225,5 KB · Weergaven: 54
Laatst bewerkt:
Het kijkt een beetje sleepy uit z'n ogen, je had ze meer >:-] moeten monteren vind ik })

Meer serieus: is dat middelste streepje dagrijverlichting (stadslicht)?
 
Het kijkt een beetje sleepy uit z'n ogen, je had ze meer >:-] moeten monteren vind ik })

Meer serieus: is dat middelste streepje dagrijverlichting (stadslicht)?
middelste strepen zijn momenteel niet aangesloten, ze kunnen wit licht en oranje oplichten idd!
De bedoeling is de stadslicht normaal aan te sluiten en wil ze oranje laten knipperen met gebruik van de knipperlichten..
Dus als ik rechtsaf sla gaat de rechter koplamp streepje oranje mee knipperen:Y

Ik kan ze idd iets "bozer" monteren maar geen idee of ik hiermee tegenliggers verblind, denk dat ze wel goed staan zo. Eerst even vanavond het lichtbeeld maar eens bekijken, ben wel benieuwd
 
Laatst bewerkt:
Als je ze verkeerd afstelt dan verblinden deze vrij heftig is mijn ervaring. Er komt trouwens echt veel licht vanaf.
 
middelste strepen zijn momenteel niet aangesloten, ze kunnen wit licht en oranje oplichten idd!
De bedoeling is de stadslicht normaal aan te sluiten en wil ze oranje laten knipperen met gebruik van de knipperlichten..
Dus als ik rechtsaf sla gaat de rechter koplamp streepje oranje mee knipperen:Y

Ik kan ze idd iets "bozer" monteren maar geen idee of ik hiermee tegenliggers verblind, denk dat ze wel goed staan zo. Eerst even vanavond het lichtbeeld maar eens bekijken, ben wel benieuwd
Je zou uit kunnen proberen wat er gebeurt als stadslicht aan staat en er een knipperlicht bij komt. Als de knipper het stadslicht overruled (en wit dus effe oranje wordt en weer terug) kun je het vrij gemakkelijk allemaal aansluiten.

Ik denk inderdaad dat het lichtbeeld niet meer klopt als je ze "bozer" monteert.
 
Je zou uit kunnen proberen wat er gebeurt als stadslicht aan staat en er een knipperlicht bij komt. Als de knipper het stadslicht overruled (en wit dus effe oranje wordt en weer terug) kun je het vrij gemakkelijk allemaal aansluiten.

Ik denk inderdaad dat het lichtbeeld niet meer klopt als je ze "bozer" monteert.
Ik breng de striple a.s dinsdag bij een garage daar krijgt ie een algehele inspectie beurt incl wat onderhoud en laat meteen dus die knipperlichten & drl installeren. Ik hoop dus wel idd dat ie de stadlicht overruled zou wel dik zijn, en anders sluit ik drl gewoon niet aan en dienen ze enkel als knipperlichten want dat kan soiezo:Y
 
Kan ook ronde er op zetten.... maar weet nu niet echt wat ik er van moet vinden:
Deze zijn volgens mij wat duurder spul van betere kwaliteit vergeleken met wat ik (en de meest anderen) hebben. Staat op zich wel goed hoor. Niet verkrijgbaar bij Ali in iedere geval
 
Gisteren middernacht stiekem me bedje uitgedoken (terwijl de wekker om 5 uur afgaat) Maar Wauww dit had ik eerlijk gezegd echt niet verwacht hoor, dit overtreft al mijn verwachtingen. Mooi egaal en een super strakke lijn, volgens mij gaan ze zelfs ietsje feller branden want dit is gewoon op contact en heb nog technisch gezien nog een 1.5 volt over met draaiende motor ... Durfde de buren niet wakker te maken :o
 

Bijlagen

  • 20230520_234647.jpg
    20230520_234647.jpg
    123,2 KB · Weergaven: 47
Deze zijn volgens mij wat duurder spul van betere kwaliteit vergeleken met wat ik (en de meest anderen) hebben. Staat op zich wel goed hoor. Niet verkrijgbaar bij Ali in iedere geval
ja maar het gaat om het idee, je kunt dus ronde lampen er op zetten. Maar ik weet niet of ik dat nu zo mooi vind staan met het kapje er boven wat bedoeld is voor niet ronde....
Er was een bedrijf die LED versies maakte van de katogen, maar die doet dat al jaren niet meer... kan ook nergens vervangunits vinden.
nu gaat het mij niet om het LED gebeuren zelf, want bij de Triple van mijn vrouw zitten er LED vervangingslampen in, maar meer om het uiterlijk :)

Gisteren middernacht stiekem me bedje uitgedoken (terwijl de wekker om 5 uur afgaat) Maar Wauww dit had ik eerlijk gezegd echt niet verwacht hoor, dit overtreft al mijn verwachtingen. Mooi egaal en een super strakke lijn, volgens mij gaan ze zelfs ietsje feller branden want dit is gewoon op contact en heb nog technisch gezien nog een 1.5 volt over met draaiende motor ... Durfde de buren niet wakker te maken :o
Dat ziet er erg goed uit!!
 
Ik heb van wat verschillende auto's upgrades gedaan met projectorlenzen door de lamp te splitten. Dus binnenkant bijvoorbeeld spuiten en lenzen aanbrengen voor een andere look. Is dat geen optie? Kost wat handarbeid, maar dan heb je wel iets van jezelf.
 
ja maar het gaat om het idee, je kunt dus ronde lampen er op zetten. Maar ik weet niet of ik dat nu zo mooi vind staan met het kapje er boven wat bedoeld is voor niet ronde....
Er was een bedrijf die LED versies maakte van de katogen, maar die doet dat al jaren niet meer... kan ook nergens vervangunits vinden.
nu gaat het mij niet om het LED gebeuren zelf, want bij de Triple van mijn vrouw zitten er LED vervangingslampen in, maar meer om het uiterlijk :)
Ik merk bijna geen verschil met mijn kapje of deze behalve dat deze er boven in een iets andere vorm uitsteekt. Het complete plaatje met de lampen zelf vindt ik wel goed staan :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan