Triumph Street Triple

Welke kleur gaat het worden?

  • Zwart

    Stemmen: 48 39,3%
  • Wit

    Stemmen: 30 24,6%
  • Groen

    Stemmen: 36 29,5%
  • Weet nog niet

    Stemmen: 8 6,6%

  • Totaal aantal stemmers
    122
Status
Niet open voor verdere reacties.
Shakey snaps it... maar ach, de looks van de Speed Triple en de rij-eigenschappen van de Daytona 675 en dat gedeeld door twee x de funcfactor = doet u er mij maar één...

:^ shakey wordt vast nr. 2!

maar ik wil em wel eerst in het echie zien. Wilde de nieuwe z750...totdat ik er naast stond :X
 
Ik wil er heel graag eerst op zitten :) Dat gaat met 1.90 helaas niet overal even comfortabel '( En deze heeft geruchten dat ie vrij laag is ..

Kan het me voorstellen. Over de hoogte zijn geen geruchten hoor: de specs zeggen 800mm. Dat is inderdaad lager dan mijn huidige Multistrada 1000. Ga eens passen op een Speed Triple 1050: die is ook maar 815mm.
 
Kan het me voorstellen. Over de hoogte zijn geen geruchten hoor: de specs zeggen 800mm. Dat is inderdaad lager dan mijn huidige Multistrada 1000. Ga eens passen op een Speed Triple 1050: die is ook maar 815mm.

Ik hoef hem niet zo nodig dit weekend te bestellen ;) Ik ga er wel op zitten als ie er is :) Al lijkt hij nog zo veel op een Speed Triple, hij is niet precies hetzelfde :) Misschien doe ik het toch stiekum, even zitten, om me nog meer te verheugen ;)
 
Ziet er leuk uit met Arrow uitlaat....

HBbzrRCw_Pxgen_r_467xA.jpg

:Y

En van achteren:

str3-2.JPG



Let op de string van de dame aan het stuur. :9~
 
Laatst bewerkt:
IK wil één :Y :9~
En de prijs valt goed mee had hem een € of 1000duurder verwacht *O*
Dus er zijn nog centjes over om te modden dan })
NU Heeeeeeel hard sparen (wat moeilijk is voort moment) Maar hoop tegen volgend seizoen dat ik zo'n ding kan kopen :Y (SM gaat NIET weg :N )
De speed triple 1050 zit wel vrij ruim maar denk dat de 675 wel ietsje krapper gaat zitten (voeten ietsje hoger en stuur dichterbij)
 
De zuiderburen hebben weer geluk! :X ;) Ben zelf ook erg benieuwd, ga zeker een proefritje maken zodra ze bij de dealers staan! :]
 
Mijn triumph speed four wou ook niet omhoog in 2e op het gas :N
Met koppeling idd wel maar denk dat dit mss wel moet lukken met deze street triple... gas open +-6-7000tpm gas los (in veren laten duiken) terug gas open en ruk aan het stuur }) (ben geen voorstander van wheely's met koppeling) lijkt me niet zo goed vor de motor alhoewel ik er geen problemen mee had met mijn s4 maar wheely's met koppeling deed ik alleen de laatste 5000km dat ik hem had (daarna verkocht '( )

Zou graag een pic zien van een groene met color matched flyscreen of een zwarte met smoked flyscreen :Y
Kontje ziet er super uit als je die lelijke duo steps verwijdert :Y :9~
 
En dat zonder zo'n overdreven groot achtertandwiel ter groote van de velg :}
Begin die groene wel heel mooi te vinden terwijl ik 9/10 keer voorkeur heb voor zwart (3/4 motoren waren zwart) en 1 rode die ik lelijk vond :+
Flyscreen ziet er op dat filmpje eigenlijk zo ook al af uit :Y (weer kosten gespaart :P )
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan