Triumph Street Triple

Welke kleur gaat het worden?

  • Zwart

    Stemmen: 48 39,3%
  • Wit

    Stemmen: 30 24,6%
  • Groen

    Stemmen: 36 29,5%
  • Weet nog niet

    Stemmen: 8 6,6%

  • Totaal aantal stemmers
    122
Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik ga binnenkort toch maar de groene bestellen. Had graag op de abs-versie gewacht maar dan wordt het zomaar 2009 voordat ik ook maar 1 meter kan rijden. Trouwens, aanvankelijk ging ik helemaal niet voor deze Triumph maar voor een Honda CB1300 (niet te vergelijken, ik weet het). Enfin, had ik maar niet naar Goedhart moeten gaan... Overigens wil ik niet teveel opsmuk, dus geen bellypan, en geen zadelafdekking e.d. Wat ik wél wil zijn de open sportuitlaten van Triumph zelf en de fly screen van de Speed-Triple, andere spiegels, korte kentekenplaathouder, gelzadel, hugger en een Scot-oiler systeem. Toch nog wel wat wensen dus. Ach ja...
 
Laatst bewerkt:
Ik ga binnenkort toch maar de groene bestellen. Had graag op de abs-versie gewacht maar dan wordt het zomaar 2009 voordat ik ook maar 1 meter kan rijden. Trouwens, aanvankelijk ging ik helemaal niet voor deze Triumph maar voor een Honda CB1300 (niet te vergelijken, ik weet het). Enfin, had ik maar niet naar Goedhart moeten gaan... Overigens wil ik niet teveelg opsmuk, dus geen bellypan, en geen zadelafdekking e.d. Wat ik wél wil zijn de open sportuitlaten van Triumph zelf en de fly screen van de Speed-Triple, andere spiegels, korte kentekenplaathouder, gelzadel, hugger en een Scot-oiler systeem. Toch nog wel wat wensen dus. Ach ja...
Goed van je dat je geen bellypan moet ;) :+
Wel mij na apen hé ook een groene en ook 1050 schermpje :( :P
Die dempers van triumph zelf klinken altijd goed :Y :9~
 
Ik reed eergisteren met zwart-gele R1-look brommer rond op de ronde punten van Stekene, KD's aant oefenen...

... en ik zag een prachtige zwarte Triumph Street Triple!
Maakte een heerlijk geluid (originele dubbele uitlaat) en had een zwart motorpak.

Iemand van jullie? :)
 
Ik ga binnenkort toch maar de groene bestellen. Had graag op de abs-versie gewacht maar dan wordt het zomaar 2009 voordat ik ook maar 1 meter kan rijden. Trouwens, aanvankelijk ging ik helemaal niet voor deze Triumph maar voor een Honda CB1300 (niet te vergelijken, ik weet het). Enfin, had ik maar niet naar Goedhart moeten gaan... Overigens wil ik niet teveel opsmuk, dus geen bellypan, en geen zadelafdekking e.d. Wat ik wél wil zijn de open sportuitlaten van Triumph zelf en de fly screen van de Speed-Triple, andere spiegels, korte kentekenplaathouder, gelzadel, hugger en een Scot-oiler systeem. Toch nog wel wat wensen dus. Ach ja...

In hoeverre is dat dan zeker dat er een ABS versie van komt?
 
ABS ABS ABS pff bende pussy's :+
Ik heb mezelf onderuit geremd was mss niet gebeurd met abs maar ik vind abs meer iets voor ouwelullemoto's :P
Met abs kun je volgens mijn niet ééns eeb stoppie doen :P

vier jaar brommert gereden, zonder abs natuurlijk, nog nooit een actie gehad waarbij ik had gewenst abs te hebben.

Gelest op een motor zonder abs.

Als het dan toch een triple wordt, word het er eentje gewoon zoals die nu beschikbaar is.
 
vier jaar brommert gereden, zonder abs natuurlijk, nog nooit een actie gehad waarbij ik had gewenst abs te hebben.

Gelest op een motor zonder abs.

Als het dan toch een triple wordt, word het er eentje gewoon zoals die nu beschikbaar is.
Ik zou gwn beschaamd zijn om op een moto te rijden met abs :P is niet stoer :N en ik ben wel stoer :Y _O-

(de stickers van abs aftrekken O-) :P )
 
In hoeverre is dat dan zeker dat er een ABS versie van komt?

De medewerkers van Goedhart hebben mij verzekerd dat de Street abs-versie in 2008 absoluut op de markt komt. En dat er in hetzelfde jaar ook een Tiger 675 aan zit te komen (wellicht in de zomer). Tja, die jongens uit Bodegraven zitten dicht bij de kachel... :) En weten waarover ze praten. Ik ken ze al lang en tot nu toe hebben ze het altijd bij het rechte eind gehad.
 
Laatst bewerkt:
ABS hoort niet op een sportmotor :+

verder denk ik dat ABS helemaal niet zo heilig is, uiteraard kan het je een keer redden, maar ik weet wel zeker dat je je met ABS ook onderuit kan remmen.
 
Dacht eerst ook voor een honda hornet te gaan omdat die ABS heeft.
maar toch voor een triple gegaan. Het is idd zo dat ABS ook voor problemen geeft tijdens het rijden.
De grens van ingrijpen en niet ingrijpen is niet zo simpel te bepalen.
 
ABS hoort niet op een sportmotor :+

verder denk ik dat ABS helemaal niet zo heilig is, uiteraard kan het je een keer redden, maar ik weet wel zeker dat je je met ABS ook onderuit kan remmen.

dan moet je toch raar doen om met abs je eigen onderuit te remmen
 
dan moet je toch raar doen om met abs je eigen onderuit te remmen


ik wou wat zeggen, doe het toch maar niet :+

ABS gaat je niet redden als je er op vertrouwd en vol in de bocht de ankers uitgooit. ABS is naar mijn mening alleen nuttig bij een schrikreactie als je rechtdoorgaat.

Veel belangrijker is om regelmatig rem- en uitwijkproeven te oefenen, zodat je weet wat je (met je) motor kan.



@ Mad Matt, mogen wannabee Striplelaars ook in de openingspost O-)
 
Het valt me op dat hier veel hornet bezitters rond dwarrelen.

Het gras is groener aan de overkant ? O-) :j
 
Nou doet u mij dan toch maar ABS :P Dat er ABS gaat komen is geen nieuws hoor, dat stond maanden geleden al in de bladen (concurrenten Kawa en Honda bieden het ook aan vandaar), alleen durft niemand een datum te noemen. De hoop was dat het meteen op de 2008 versies verkrijgbaar zou zijn, maar helaas. Ik heb er wel een paar centen extra voor over. De meeste motorongelukjes komen door verremmen tgv. een schrikreactie. Daar kan ABS heeel veel helpen, ook als je nog zo goed je VRO-oefeningen gedaan hebt. Het is idd. geen wondermiddel, maar ik zou het daarom nog geen "onzin" en "onsportief" willen noemen. Ook met sportief rijden laat ik liever m'n banjes rollen dan slippen. En zolang dat al gebeurt merk je het ABS systeem niet eens.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan