Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature currently requires accessing the site using the built-in Safari browser.
Ziet er inderdaad netjes uit! Vering is zo belangrijk, goed dat je dit merkt kon je het mooi oplossen zo.Lekker hoor!
Ik heb zojuist m’n TomTom geïnstalleerd middels RAM balletje op de plek van een van de bestaande stuurbouten. Best een mooie oplossing dat het uiterlijk niet verpest wanneer ik de TomTom niet gebruik. Kabeltje middels tie wraps zo goed als onzichtbaar weggewerkt, uiteinden bij de connector van de USB stekker erin gestopt, werkt prima.
Tevens de vering van stand 1 naar stand 3 gezet, had ik veel eerder moeten doen (ik weeg 97kg), voelt net even iets strakker.
Bekijk bijlage 1834079Bekijk bijlage 1834080Bekijk bijlage 1834081
Het blijft een plaatje je Twin zo met die tas!Vanmorgen heerlijk wat kilometers gemaakt met de Twin.
Ik ben voor TomTom gegaan vanwege de prijs, omdat die wat simpeler in gebruik lijkt te zijn en omdat ik de ronde vormen beter bij de Triumph vind passen. Garmin schijnt echter wel een niveau hoger te zijn, sowieso het scherm.Navigatie heb ik nog niet, heb jij nog tips over welke het beste is om aan te schaffen ik wil er een voor in de auto en voor op de motor!
Kijk, dat met handschoen te bediening scherm is iets waar ik nog niet aan gedacht had!Ik ben voor TomTom gegaan vanwege de prijs, omdat die wat simpeler in gebruik lijkt te zijn en omdat ik de ronde vormen beter bij de Triumph vind passen. Garmin schijnt echter wel een niveau hoger te zijn, sowieso het scherm.
Zelf lang getwijfeld of een telefoonhouder met oplader geen betere optie was. Hier uiteindeijk van afgezien omdat ik m’n mobiel liever niet zie tijdens het rijden, deze graag op m’n lijf draag ivm diefstal en noodgevallen, de TomTom ook met handschoenen bedient kan worden (!) en net iets meer hufterproof gebouwd is.
Dank, ik zal het morgen eens proberen.Klopt staat niet echt goed beschreven in de handleiding. Je kunt het stelgereedschap achter het plastic kapje (inbussleutel) hiervoor gebruiken door het uiteinde in het gaatje te steken van het deel dat onder de veer zit en deze dan naar links te draaien. Let even op dat er geen zand tussen zit, dat levert krassen op :-(
Heerlijk man ff rondje rijden op de twin, en dus van 2.2 en 2.4 afgestapt. Ik denk dat de spanning van de banden persoon gebonden is.Vanmiddag heerlijk gereden.
Even getwijfeld maar het was heerlijk. Ik ben ook gaan rijden met iets hogere spanning, 2.4/2.7 dat gaat een stuk beter. Later nog een keer de demper achter wat straffer zetten. Weet alleen nog niet hoe dat te doen.
Wat rijdt dat ding toch lekker..![]()
Ja snap ik , maar eerst moet de pekel weg geregend zijn want dat ligt er nu volop! Dus ik zou me nog maar even bedwingen als ik jouw was....Komende dagen koud maar droog...
Het kriebelt misschien toch even wat gaan rijden. Thermo ondergoed aan![]()
Oh ja, daar heb je ook gelijk in...Het heeft wel wat geregend hier maar niet heel veel.Ja snap ik , maar eerst moet de pekel weg geregend zijn want dat ligt er nu volop! Dus ik zou me nog maar even bedwingen als ik jouw was....
Leuk filmpje. Niet eerder gezien.
advr leuk filmpje van jou ec1