Mijne dames, heren en geslachtsloze forumgenoten. Ik heb n dilemma. Mijn stokouwe Commando is verkocht, stom maar waar. Mijn Laverda is, zoals beloofd, naar Son nr. 1 gegaan.
Wel pijn in het hart, maar aantrappen doe ik met mijn verrotte knie niet goed meer.
Nu heb ik nog de Enfield, heerlijke kleine weggetjes cruiser, maar 20 pk voor t langere werk is niet wat.
Het speelt al langer, ik dacht aan n Muz Skorpion, hij moet elektrisch starten.
Maar nu wil ik, bij gebrek aan Norton en Laverda, toch n twin, paralleltwin wel te verstaan.
W650 deed eerst ook nog leuk mee, maar nu gaat het bij mij tussen de Triumph T100 en de Enfield Interceptor.
De T100 heeft zich wel bewezen, dattie reteretro is maakt me niets uit, het gaat om mijn genot.
De Interceptor moet zich nog bewijzen, maar ik heb er wel wat mee, 650, light and agile, lekker apart.
Enfin, denkdenkdenk.
Groets, Bertus
Wel pijn in het hart, maar aantrappen doe ik met mijn verrotte knie niet goed meer.
Nu heb ik nog de Enfield, heerlijke kleine weggetjes cruiser, maar 20 pk voor t langere werk is niet wat.
Het speelt al langer, ik dacht aan n Muz Skorpion, hij moet elektrisch starten.
Maar nu wil ik, bij gebrek aan Norton en Laverda, toch n twin, paralleltwin wel te verstaan.
W650 deed eerst ook nog leuk mee, maar nu gaat het bij mij tussen de Triumph T100 en de Enfield Interceptor.
De T100 heeft zich wel bewezen, dattie reteretro is maakt me niets uit, het gaat om mijn genot.
De Interceptor moet zich nog bewijzen, maar ik heb er wel wat mee, 650, light and agile, lekker apart.
Enfin, denkdenkdenk.
Groets, Bertus