TRIUMPH T595 caferacer

A verrek verkopen ze dat daar ook. Meende Brabant motors. En klepdeksel, uitlaat en inlaat pakking zal wel dus daar vandaan moeten komen.
Ja, kwam ik toevallig tegen toen ik zelf voor de '97 en '09 Speed aan het zoek was voor pakkingen.
Als je geen last van lekkage hebt op de koppakking lekker laten zitten.
Zijn moeilijk of niet te verkrijgen voor het 885 blok. Voor de 955i geen probleem.
 
20230125_130017.jpg

Er druppelt weer wat binnen.
20230126_215855.jpg

Het opbouwen kan beginnen, kleppen stellen enz.
 
IMG-20230218-WA0002.jpeg

Alles ligt spik en span klaar...
Wachtend op poedercoating. Voorheen deed Bart Verstijnen van Custom coatings dat maar is er mee gestopt. Nu bij bakker coatings in Ede.
Na 4 weken begin ik ongeduldig te worden. Bellen nemen ze niet op en app contact ook traag met als antwoord dat ze niet tevreden zijn over nieuw poeder (wil chromelook en schijnt lastig te zijn)...
 
Bekijk bijlage 1849657
Alles ligt spik en span klaar...
Wachtend op poedercoating. Voorheen deed Bart Verstijnen van Custom coatings dat maar is er mee gestopt. Nu bij bakker coatings in Ede.
Na 4 weken begin ik ongeduldig te worden. Bellen nemen ze niet op en app contact ook traag met als antwoord dat ze niet tevreden zijn over nieuw poeder (wil chromelook en schijnt lastig te zijn)...
Wordt zelf doen Maarten :+
 
Al wat verder?
Ik heb alle te coaten delen uiteindelijk opgehaald bij Bakker coating in Ede. Na 6 weken lag het er nog net zo als dat ik het er neer heb gelegd. En bedankt. Allemaal smoesjes en excuses.
Nu alles naar de spuiter gebracht. En wachten maar weer alleen weet ik zeker dat het nu goed komt gezien al het andere spuitwerk.
 
20230311_125326.jpg

Wat ik kan monteren, monteer ik vast. Zoals de brandstofpomp. Deze gelijk voorzien van nieuw filter, slangen en klemmetjes (In de tank).
Vraag mij trouwens af, dat rvs pijpje waar een slangetje op moet, naar???? Hier zat met demontage geen slangetje aan.. ik heb een vermoeden (vacuüm)
 
Bekijk bijlage 1857461
Wat ik kan monteren, monteer ik vast. Zoals de brandstofpomp. Deze gelijk voorzien van nieuw filter, slangen en klemmetjes (In de tank).
Vraag mij trouwens af, dat rvs pijpje waar een slangetje op moet, naar???? Hier zat met demontage geen slangetje aan.. ik heb een vermoeden (vacuüm)
Slangetje ergens naar beneden laten bungelen
 
Terug
Bovenaan Onderaan