Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Je moet ook niet vergeten dat de Tiger net zoals de BMW cardan heeft en daar hangt ook een aardig prijskaartje aanZijn inderdaad de NL prijzen, Triumph zette het vorige/huidige model 1200 prijstechnisch ook al direct tegenover een GS.
KTM 1290 SAS is dan aanzienlijk voordeliger.
Dat kostte het vorige model ook en goedkoper dan een full option GSRally Pro €24.850 das een hoop geld
Beetje Bmw gaat daar ook royaal over heenRally Pro €24.850 das een hoop geld
Dat kostte het vorige model ook en goedkoper dan een full option GS
Beetje Bmw gaat daar ook royaal over heen
Maar geen cardan.Eens, eens! Mijn referentie was een KTM 1290 R die net aan €23.000 kost en waar KTM kennende nog een hoop korting vanaf van.
Maar geen cardan.
Krijg net door dat het meest complete model bij €26.800 begintNieuwe Tiger 1200 is een serieuze concurrent voor de Gs .
Pk en gewicht verhoudingen en prijs is goed .
Bmw zal aan de bak moeten met het Boxertje
Nieuwe Tiger 1200 is een serieuze concurrent voor de Gs .
Pk en gewicht verhoudingen en prijs is goed .
Bmw zal aan de bak moeten met het Boxertje
Visueel blijft het ook op het eerste zicht een (schaamteloze ) kopie van de GS….
Visueel blijft het ook op het eerste zicht een (schaamteloze ) kopie van de GS….
[/QUOTE
Totaal niet mee eens. Ik vind hem veel meer een eigen smoel hebben. Tevens vind ik het blok van de BMW nog steeds niet om aan te zien. (Maar over smaak valt te twisten)
Visueel blijft het ook op het eerste zicht een (schaamteloze ) kopie van de GS….
Idd 900 ook een ontzettende fijne motor .De 900 reed echt heel goed (alleen wat weinig puf om ook lollig te zijn),