Triumph Tiger 1200 '22

Wat ik me ook afvraag; de keuze voor 18" achterwiel, gaat dat ook beperkingen opleveren in de toekomstige bandenkeuzes?
Nagenoeg alle courante banden zijn in 17/19" verkrijgbaar, is dat ook met 18" het geval?
 
Wat ik me ook afvraag; de keuze voor 18" achterwiel, gaat dat ook beperkingen opleveren in de toekomstige bandenkeuzes?
Nagenoeg alle courante banden zijn in 17/19" verkrijgbaar, is dat ook met 18" het geval?

Ik vond het eerst ook een vreemde keuze, maar blijkt dat meer en meer merken de overstap naar dat 18" wiel aan het maken zijn.
De bandenmarkt zal wel volgen.
 
Ik vind hem ook gaaf! Binnenkort eens gaan bekijken. Zie BMW echter niet direct een groot marktaandeel verliezen. Ze zijn iets duurder maar waarschijnlijk ook een stuk waardevaster.
 
Vanmiddag nog even bij Mc rijen langs geweest .
Staat de nieuwe Triumph tiger 1200 prachtige motor geworden { was tie eigenlijk al }
Stuk lichter geworden ook , voelt gelijk goed aan .
Gaan we in maart zeker even een test ritje aan wagen 👌
 

Bijlagen

  • IMG_2917.JPG
    IMG_2917.JPG
    318,4 KB · Weergaven: 39
  • IMG_2919.JPG
    IMG_2919.JPG
    383,1 KB · Weergaven: 39
Ha super toevallig dit!

ik ben ook erg benieuwd. Maar hoe hebben jullie kunnen kijken dan, alles zit toch dicht ivm de lockdown?
 
Ha super toevallig dit!

ik ben ook erg benieuwd. Maar hoe hebben jullie kunnen kijken dan, alles zit toch dicht ivm de lockdown?

Dit waren pre-productie modellen, handgemaakt en gaan heel Europa door op tournee. Vooral de Rally lijkt me een goede opvolger voor jouw ehm Rally.. :Y
 
Terug
Bovenaan Onderaan