Triumph Tiger 800 en 800XC deel 2

Status
Niet open voor verdere reacties.
Even lekker de modder in geweest verleden week om mijn nieuwe laarzen te testen.
Heb de Sidi Goretex Adventure's gekocht,mocht er nog iemand in de markt zijn voor een setje nieuwe het is een aanrader. Geen druppel is er doorgekomen! :}
Versleten TKC achterop maakt het allemaal toch iets bewerkelijker trouwens :N

Foto650-JYK4E3M6.jpg

Foto650-VTDQTA4E.jpg
Foto650-SWMCFULX.jpg
Foto650-SET6VP3W.jpg

Foto650-NZ3CF37Z.jpg
 
Even lekker de modder in geweest verleden week om mijn nieuwe laarzen te testen.
Heb de Sidi Goretex Adventure's gekocht,mocht er nog iemand in de markt zijn voor een setje nieuwe het is een aanrader. Geen druppel is er doorgekomen! :}
Versleten TKC achterop maakt het allemaal toch iets bewerkelijker trouwens :N

[afbeelding]
[afbeelding][afbeelding][afbeelding]
[afbeelding]
Gave fotos!
Dat is mooi want heb ook die laarzen gekocht bevallen me super!
 
Even lekker de modder in geweest verleden week om mijn nieuwe laarzen te testen.
Heb de Sidi Goretex Adventure's gekocht,mocht er nog iemand in de markt zijn voor een setje nieuwe het is een aanrader. Geen druppel is er doorgekomen! :}
Versleten TKC achterop maakt het allemaal toch iets bewerkelijker trouwens :N
Mooie plaatjes :} ...

Ik heb zelf voor de Alpine stars Touran gekozen, de Sidi was te nauw. Ook geen klachten over de Alpine Stars, in de stromend regen ook compleet waterdicht.

Edit: volgens mij heb ik ook hetzelfde rev'it pak, in een andere kleurstelling :+ .
 
Laatst bewerkt:


Even lekker de modder in geweest verleden week om mijn nieuwe laarzen te testen.
Heb de Sidi Goretex Adventure's gekocht,mocht er nog iemand in de markt zijn voor een setje nieuwe het is een aanrader. Geen druppel is er doorgekomen! :}
Versleten TKC achterop maakt het allemaal toch iets bewerkelijker trouwens :N

[afbeelding]
[afbeelding][afbeelding][afbeelding]
[afbeelding]


Erg mooie plaatjes Ron, heb jij een zelf gemaakte tool tube op je motor ??
Zat zelf naar de Raid Toolbox te kijken maar weet niet of het wat is.

Groet.
sorry maar krijg mijn reactie niet in deel 3. :?


full
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan