Triumph Tiger 800 en 800XC deel 2

Status
Niet open voor verdere reacties.
Jezus.....schrik me dood...er is leven hier op dit topic.
Anyway....geen lijflijke ervaring....wel dat ik ze erg mooi vind. *O*
 
~
willen wij dat weten :X


Uitsluitend vanuit wetenschappelijk oogpunt ben ik best wel nieuwsgierig...want als je gedwongen wordt wijdbeens te rijden heeft dat mogelijk ook consequenties voor de manier waarop je op je zadel zit....pic mogelijk?... B|
 
Met de spontaan afgebroken koppelingshandel naar de dealer, werd zonder commentaar omgeruild.

Tot nu toe fijne dealer, Blom Motoren in Leusden.
 
Met de spontaan afgebroken koppelingshandel naar de dealer, werd zonder commentaar omgeruild.

Tot nu toe fijne dealer, Blom Motoren in Leusden.
:Y
Dat ist cker !!! Ik heb ook alleen maar zeer goede ervaringen daar gehad :Y
 
Ik doe de business met Triumph dealer Bollenstreek....zowel de monteur als de eigenaar zijn echte Triumph 'freaks'...en altijd gezellig voor een bakkie. Als ik wat kleins heb, word ik altijd wel tussendoor geholpen...top service vind ik. *O* (niet verder vertellen....anders gaat iedereen daar heen...). Verder heb ik geen aandelen in die tent hoor.... :N
 
Ik rijd tegenwoordig wijdbeens op de Triumph :o ......



Ik kreeg ineens beeld..... :+

full
 
Is er al eens iemand geweest die de exacte inhoud van de tank heeft gemeten.
Ben afgelopen week namelijk vrij lang door blijven rijden nadat de waarschuwingslamp van de brandstof was gaan branden.
Toen ik uiteindelijk ging tanken bleek er 18,99 liter in te gaan :X
Heb ik gewoon erg veel geluk gehad, of is de tank stiekem groter dan de opgegeven 19 liter.
Bij mijn vorige motor werd een tankinhoud van 20 liter opgegeven, meer met wat geduld kreeg je daar ook ruim 21 liter in.
 
Is er al eens iemand geweest die de exacte inhoud van de tank heeft gemeten.
Ben afgelopen week namelijk vrij lang door blijven rijden nadat de waarschuwingslamp van de brandstof was gaan branden.
Toen ik uiteindelijk ging tanken bleek er 18,99 liter in te gaan :X
Heb ik gewoon erg veel geluk gehad, of is de tank stiekem groter dan de opgegeven 19 liter.
Bij mijn vorige motor werd een tankinhoud van 20 liter opgegeven, meer met wat geduld kreeg je daar ook ruim 21 liter in.
Heb er zelf een keer 18,7 liter in moeten gooien. Zat toen bijna op 400 km. Volgens mij was ie toch echt bijna leeg... Zou het een keer moeten proberen om door te rijden tot ie echt leeg is. Ik weet nu dat die de 19 liter in ieder geval haalt. Alles meer is meegenomen!

Heb het namelijk wel eens met mijn auto gehad. Die heeft volgens het boekje 50 ltr aan boord en daar ging ik ook vanuit. Had serieus veel gereden op 1 tank en wilde toch maar gaan tanken. Op letterlijk 300 meter vh tankstation begon ie te sputteren. Er ging net geen 45 liter in...
 
Laatst bewerkt:
Van het weekend effe met de 800 naar Friesland geweest...als het zo door gaat moet de 800 dit jaar ook nog voor een 20.000 km beurt.
Als van de brandstof meter het laatste balkje uit de display verdwijnt, gaat er ongeveer 16.5 liter in de tank, erg ruime veiligheidsmarge....
 
Van het weekend effe met de 800 naar Friesland geweest...als het zo door gaat moet de 800 dit jaar ook nog voor een 20.000 km beurt.
Als van de brandstof meter het laatste balkje uit de display verdwijnt, gaat er ongeveer 16.5 liter in de tank, erg ruime veiligheidsmarge....
Kun je alvast gaan sparen!
 
Van het weekend effe met de 800 naar Friesland geweest...als het zo door gaat moet de 800 dit jaar ook nog voor een 20.000 km beurt.
De mijne zal deze zomer nog zijn 30000km onderhoud krijgen, en dan hoop ik op een slecht najaar zodat ik de 40000km beurt kan uitstellen naar volgend jaar. :D :D
 
Nou, dan heb je die dikke pens van la bakker recent nog niet gezien die loopt nou ook al met zo'n soepjurk _O-

Hier is vast het volgende antwoord: Is dat een reden om je maar vol te vreten }) hahahahaha
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan