Triumph Tiger 800 en 800XC deel 2

Status
Niet open voor verdere reacties.
Mijn XC heeft als hoogste verbruik 1:16,4 en als laagste verbruik 1:21,3.
Gemiddeld zo rond de 1:18,5.
 
Leuk plaatje :W
full
 
Mijn xc lust gemiddeld rond de 18,5 km één liter sap.
Bij erg rustig rijden heb ik ook uitschieters naar 1:20,5 gehaald.
 
1 op 17, meer haal ik echt niet. en rijd normaal. heb de motor al een software update gegeven mapping aangepast maar dat mocht niet baten. ach ja, kleinigheid hou je toch en gelukkig is de benzine in Nederland niet duur
 
Ik rijd ook echt niet beter dan 1 op 17 volgens eigen berekening. Volgens BC zit ik op 1 op 15. Het scheelt waarschijnlijk wel dat ik de motor dagelijks gebruik en op het moment geen auto heb. Dus vrij veel stadsverkeer. Vorig jaar op vakantie 1 op 19 gehaald *O*
 
Combi van woonwerk en op de zondag lekker toeren dan haal ik 1:18 tot 1:20 de boordcomputer geeft minimaal 2 lager aan.
 
hallo tijger collega's

ik vol deze en het vorige forum al een tijdje. ben alleen niet zo spraakzaam lees wel alles. nu heb ik op mijn tiger nieuwe banden. de banden die er van af komen zijn geen 1000km oud. ik wilde gewoon graag metzlers er onder. kan ik iemand blij maken met mijn battelwings?
 
hallo tijger collega's

ik vol deze en het vorige forum al een tijdje. ben alleen niet zo spraakzaam lees wel alles. nu heb ik op mijn tiger nieuwe banden. de banden die er van af komen zijn geen 1000km oud. ik wilde gewoon graag metzlers er onder. kan ik iemand blij maken met mijn battelwings?

Dat ligt aan de vraagprijs, en waar ze eventueel af te halen zijn.
 
tdemmer de banden zijn van mijn tiger xc dus banden maat 90-90-21 en 150-70-17
ik woon in brabant. ik hoor wel als je intresse hebt.
 
Interesse is er op zich wel, ben alleen benieuwd naar de plaats waar ze te halen zijn, en je prijs.
Het scheelt nogal of ze in Moerdijk of Budel-dorplein af te halen zijn.
Mag ook via een PB.
 
Laatst bewerkt:
vandaag stuk wezen rijden. ik merk met dagen zoals vandaag dat deze motor toch wel erg cofortabel is in de regen. je blijft toch best droog. ik blijf toch wel erg tevreden met mijn tiger
 
Afgelopen zaterdag de nieuwe auspuff op de fiets geplaatst. Het is de Leovince geworden. Gelijk even de dB killer er uit en knallen maar. Wat een herry zeg. gaat me bijna te hard. Wat wel gaaf is dat hij nu lekker "na knettert" bij het loslaten van het gas.

Misschien dak de demper er toch maar weer in ga zetten.

Wensen die ik nu nog heb:
Handvat verwarming
Carter beschermer (om dat ie er gewoon vet uit ziet).

dus sint, hierbij :)
 
Met handvatverwarming worden alleen de palmen van je handen warm, de rest blijft gewoon koud.
Ik had op mijn vorige motor(s) ook handvatverwarming maar omdat het mij niet beviel heb ik verwarmde handschoenen van Gerbing gekocht en als ik nu in de kou rijdt zijn mijn handen heerlijk warm(en droog) met als bijkomend voordeel geen installatie nodig en als ik op een andere motor stap plug ik ze daar gewoon in ;)
Just my two (euro)cents
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan