Triumph Tiger 800 en 800XC deel 3

Status
Niet open voor verdere reacties.
_O- _O-

Gaaf man, van harte. Heb je m wel al gezien int eggie?

Thanks

En nope nog niet IRL gezien wordt pas op de Motorbeurs Utrecht volgend jaar, er is momenteel alleen een pre-productie model bij de KTM importeur in Malden waar niet eens mee gereden mag worden, is alleen voor trainingsdoeleinden voor monteurs.

Prijs zal rond 18k liggen is me verteld. Valt mee dus :+
 
Thanks

En nope nog niet IRL gezien wordt pas op de Motorbeurs Utrecht volgend jaar, er is momenteel alleen een pre-productie model bij de KTM importeur in Malden waar niet eens mee gereden mag worden, is alleen voor trainingsdoeleinden voor monteurs.

Prijs zal rond 18k liggen is me verteld. Valt mee dus :+
-O- nou............valt idd..................niey mee _O-

Maar wel een geil ding :Y
 
Thanks

En nope nog niet IRL gezien wordt pas op de Motorbeurs Utrecht volgend jaar, er is momenteel alleen een pre-productie model bij de KTM importeur in Malden waar niet eens mee gereden mag worden, is alleen voor trainingsdoeleinden voor monteurs.

Prijs zal rond 18k liggen is me verteld. Valt mee dus :+


Bruut apparaat! Gevaarlijk voor het rijbewijs... })
 
Donker scherm van Puig besteld en remblokjes van Brembo

5652F_cup-Triumph-Tiger.jpg


!B7gYcNgEGk~$(KGrHqYOKpYEy+jCzKnEBM0Zi)ybk!~~_12.JPG
 
T'is een pure gok MDS dat ruitje :Y , geen idee of het mooi gaat zijn maar ik heb er al zoveel over getwijfeld en nu maar besloten om het gewoon te bestellen en we zien wel :+

Het zwart vind ik prima , ben alleen wat bang dat het te hoog zal zijn , maar dat kunnen we eventueel wel oplossen met een dun slijpschijfje , wat tape en nat schuren. :Y

Pic's volgen ;)
 
T'is een pure gok MDS dat ruitje :Y , geen idee of het mooi gaat zijn maar ik heb er al zoveel over getwijfeld en nu maar besloten om het gewoon te bestellen en we zien wel :+

Het zwart vind ik prima , ben alleen wat bang dat het te hoog zal zijn , maar dat kunnen we eventueel wel oplossen met een dun slijpschijfje , wat tape en nat schuren. :Y

Pic's volgen ;)
Exact mijn gevoel. Masr had jij nog het originele ruitje dan? Ik dacht dat jij ney als ik al die hoge Triumph ruit had !?!?!?

Keep us posted !!
 
Klopt ik heb de hoge ruit van Triumph reeds gemonteerd staan , maar die voldoet niet echt naar mijn wensen ... deze is beter dan het klein ruitje maar heb nog teveel last van turbulentie rond de helm.
Meermaals gespeeld met de verschillende standen en nooit de ideale positie gevonden.

Is proberen nu met deze ruit.
Ze zou vandaag al verzonden zijn dus ik verwacht ze hier deze week nog ;-)
 
Dave, ik ben nog op zoek naar een setje verstellers van de kuipruit, worden die ook vervangen met je nieuwe screen?
 
Geen idee :N ... ik vermoed van wel maar de huidige ruit gaat niet weg hoor , dus de verstellers ook niet ;)

Als em ooit de deur uitgaat wordt alles terug standaard gezet en alle opties en aftermarketspul apart verkocht , eerder niet ... I'm sorry ;)
 
Klopt ik heb de hoge ruit van Triumph reeds gemonteerd staan , maar die voldoet niet echt naar mijn wensen ... deze is beter dan het klein ruitje maar heb nog teveel last van turbulentie rond de helm.
Meermaals gespeeld met de verschillende standen en nooit de ideale positie gevonden.

Is proberen nu met deze ruit.
Ze zou vandaag al verzonden zijn dus ik verwacht ze hier deze week nog ;-)

Ik vraag me altijd af of de turbulentie niet komt van de grote openingen tussen de koplampunit en de ruit en eventueel (bij de standaardruit) door de vrij instabiele bevestiging :?

Het moet beter kunnen maar die hoge ruiten vind ik zelf lelijk :N
 
Da is een kwestie van smaak hè burgerking en als ik van die turbulentie af raak zit ik er niets mee in dat het scherm een beetje groter is ... Trouwens zo heeeeel veel verschil zit er nu ook niet op hoor ;-) , ik heb ooit een Gs gezien met zwarte ruit op en da was bangelijk mooi , zou dat zelfde effect willen op de tiger.
 
Laatst bewerkt:
kzeg niet dat een zwarte ruit lelijk is....juist mooi maar wel in het formaat origineel. Die hoge maken er een goldwing van ;)

maar het gaat me vooral om het feit dat bij zo'n beetje alle ruiten die gemonteerd worden de turbulentie toch blijft, dat zou beter moeten kunnen m.i. Het lijkt wel of ze bij Triumph die 800 nooit in een windtunnel hebben getest
 
Geen idee :N ... ik vermoed van wel maar de huidige ruit gaat niet weg hoor , dus de verstellers ook niet ;)

Als em ooit de deur uitgaat wordt alles terug standaard gezet en alle opties en aftermarketspul apart verkocht , eerder niet ... I'm sorry ;)
Ah, jammer -O- .
 
Ik deel uw mening hoor burgerking maar ik wilde het gokje toch wagen ;-)

@empyrium : kunt ge da niet afzonderlijk aanschaffen op de site van "world of Triumph" of zoiets , vermoed van wel ;-)
 
Ha Dave, ik ben ook nieuwsgierig naar je ervaringen van deze ruit. Hij lijkt mij ook een stukje breder dan de originele verhoogde ruit. Ook is het een ruit die wel in de stijl van Tiger past. Ik reed laatst op een Explorer met hoge ruit en daarbij viel de afwezigheid van turbulenties in positieve zin erg op. Ook die ruit is breder dan de hoge 800 ruit. Nu valt mij wel op dat zowel bij de Explorer als de BMW 1200GS de montage van de ruit wat degelijker (stabieler bij hoge snelheden) in elkaar zit als bij de 800. Ik wacht je ervaringen wel af....
 
Nieuws voor 2014

2014xc.jpg


mwaah kan er niet warm of koud van worden dit zou de SE moeten zijn, behalve kleur niets bijzonders, jammer
 
Mooi, ga ik binnenkort ook maar eens laten poedercoaten. Ziet er fraaier uit. :Y

Ik ga d'r ook maar eens een andere toeter op zetten. Hebben jullie suggesties?

Niet te ingewikkeld hoor.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan