Ik heb een comfortzadel van Touratech. Maar na een paar uur ook gewoon pijn aan m'n aars. Kwestie van meer zitvlees opbouwen denk ik.Bedankt,
En wie van jullie rijd allemaal met een aangepast zadel buddy ?
Ik moest de motor gisteren ophalen in Hengelo, En ik woon zelf in Zaandam. Maar had me er toch een houten reet toen ik thuis kwam
Nu heb ik van bijna al mijn motoren de buddyseat aan laten passen door een stoffeer bedrijf. Maar misschien zeggen jullie je moet deze nemen..
En die krijgt ook matige reviews. Als je echt comfortabel wil zitten, is waarschijnlijk maatwerk nodig. Ieder zitvlak en zithouding is anders.Er is een officiële Triumph Comfort Seat, maar die is met 200 euro niet goedkoop.
En die krijgt ook matige reviews. Als je echt comfortabel wil zitten, is waarschijnlijk maatwerk nodig. Ieder zitvlak en zithouding is anders.
Bedankt,
En wie van jullie rijd allemaal met een aangepast zadel buddy ?
Ik moest de motor gisteren ophalen in Hengelo, En ik woon zelf in Zaandam. Maar had me er toch een houten reet toen ik thuis kwam
Nu heb ik van bijna al mijn motoren de buddyseat aan laten passen door een stoffeer bedrijf. Maar misschien zeggen jullie je moet deze nemen..
Zo, even een kickje voor het weekend. Op Tiger800.co.uk zag ik behoorlijk wat mensen actief in de weer om zelf met kabel en laptop andere ECU-mappings te laden. Zijn er hier eigenlijk ook mensen die dat zelf doen?
Heb ik, zal van 't weekend ff kijken.overigens nog wel benieuwd of mensen hier de originele gereedschapskit van de tiger hebben en daar een fotootje van kunnen plaatsen
Nee, lijkt erg op wat ik voorheen in de Honda had zitten, paar stukjes gereedschap. In de mijne nu ook de Givi-maakhetrekvoordezijkofferssnellos-sleutelIs het niet enkel een inbussleutel?
Haha, wat had je verwacht? Groot onderhoud met 't noodsetje?mocht mijn motor terug zijn uit ijsland en nagelopen zijn, dan misschien wel
@ gereedschapskit(je) inmiddels foto's gehad elders; te beperkt en je kan er geen kut mee
Yep. Regelmatig gedaan met de 800 (verkocht) en ook met mijn 1050. TuneECU i.c.m. een ODB kabel.
als je alleen ander geluid wil, kun je prima een vervangingsdemper nemen, dat heeft geen/nauwelijks invloed op het verbruik. Wil je met je nieuwe demper ook meer pk's dan is een andere mapping noodzakelijk, metHad je een recente tiger (nieuwe model 2015 of nieuwer) of een eerdere?
Ik begreep dat het gebruik van tuneEco niet bruikbaar is met de nieuwste modellen.
N.B. Het standaard geluid is niet alles. Als ik echter de ervaringen op het forum lees over het verbruik en veelal minder soepel rijden vind ik dat reden om maar met de bestaande pijp te blijven rijden.
als je alleen ander geluid wil, kun je prima een vervangingsdemper nemen, dat heeft geen/nauwelijks invloed op het verbruik. Wil je met je nieuwe demper ook meer pk's dan is een andere mapping noodzakelijk, met
gewijzigd verbruik tot gevolg. De ervaringen met nieuwe mapping zijn overigens sterk uiteenlopend.
Had je een recente tiger (nieuwe model 2015 of nieuwer) of een eerdere?
Ik begreep dat het gebruik van tuneEco niet bruikbaar is met de nieuwste modellen.
N.B. Het standaard geluid is niet alles. Als ik echter de ervaringen op het forum lees over het verbruik en veelal minder soepel rijden vind ik dat reden om maar met de bestaande pijp te blijven rijden.