Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
iemand ervaring met een stuurverhoger? Vind het stuur op de XrX net iets te laag staan... kabels schuren ook over de plastic op de tank.
Nu zag ik dat die van SW motech maar met één schroef geklemd worden... is dat wel voldoende?
Toevallig in zwolle gekocht?
Zag vandaag toevallig dat ze m'n oude tiger ( 2011 )klaar aan het maken waren om opgehaald te worden.
Zit er op de Triumph 800 2011 een chipkey? Wil namelijk een reserve sleutel bij laten maken.
Stepjes schrapen gebeurt nu bijna niet meer. Daarvoor heeeeel vaak.
Die antennes moet je er ook meteen afschroeven.
Ik ga er ook niet flauw over doen, ik vind de xc versie er beter uitzien dan de xr versie.
Hoe zit dat trouwens met die binnenbanden? Is voor mij volledig nieuw. Is de buitenband voor wiel zonder en wiel met binnenband gelijk?
Gekke vraag, wat is het verschil tussen een velg en spaakwiel? als je er allebi dezelfde banden op zet heb je toch lijk mee net zoveel grip
Die nieuwe f850 bmw lijdt aan zwaarlijvigheid,maar liefst 20 kg zwaarder dan het oude type,en dat is zonder meer een enorm nadeel!
En dan die lelijke snavel
Ik denk dat je maar eens een proefritje moet maken op een model van de 1ste gen en kijken of dit bevalt. Scheelt je een hoop geld en kilometers. Ja, hij zal best nog 65k meegaan, maar alles is ook al 65k versleten. Met jouw budget is een 1st gen met weinig km's makkelijk bereikbaar. Mocht de vering niet bevallen, zet je er alsnog Hyperpro's in. Maarrrr...... eerst proberen en (laten) afstellen.Graag had ik dit topic even gekaapt. Ik ben op zoek naar een Tiger 800. Ik heb vroeger altijd met een BMW GS gereden, dan even motorloos geweest en nu terug op zoek. Zeer veel positief gelezen over de Tiger, testgereden met het nieuwste model, maar hier helaas geen budget voor. Eerst stelde ik weinig eisen, maar ik heb nu al het één en ander bijgesteld op mijn lijstje
Ik ben bij 2 garages info gaan vragen over een 2° hands Tiger. Beide garages raadden me het model vanaf 2015 aan. Dit voor de motor die soepeler draait, beter verbruik en betere vering. Mocht ik toch voor een vorig model kiezen dan raadde één garage me aan om de vering te vervangen door Hyperpro. Ondertussen wat testen beginnen lezen over model 2015 en uiteraard mijn zinnen daarop gezet. Ik wil er echter maar een beperkt budget aan uitgeven, dus dit wordt een moeilijke opdracht.
Ik heb ondertussen van één van de bezochte garages telefoon gekregen dat er volgende week een XCX van 2015 binnenkomt. Volledig mijn ding, valt juist binnen mijn budget (7000 euro) MAAR heeft 65000 km gelopen. Dit zijn enkel snelweg kilometers van woon-werk verkeer. Ik heb de onderhoudshistoriek gezien en de motor is elke 10000 mooi binnen geweest. 1 jaar garantie zit mee in de prijs.
Graag jullie gedacht over de motor. Ikzelf ga maximum een 8000 km per jaar doen. Volgens de garage kan ik nog makkelijk de huidige kmstand verdubbelen. Ter vergelijking, bv een XRX van 2015 met een 25000 km op de teller moet nog een 9000 euro kosten. Dit zijn allen prijzen in België, waar ik ook woon. De 7000 euro is mijn maximum budget.
Dus bij deze de vraag, koop ik beter een ouder model en pas ik hiervan de vering aan, of riskeer ik de hogere kmstand? Mijn voorkeur gaat uit naar het recenter model, vooral voor de verbeterde rijkwaliteiten.
Bedankt!