Triumph tiger 800 start niet meer

tomdist

MF'er
22 mei 2009
166
0
Hoi allen,

Mijn triumph tiger 800 staat sinds vrijdag stil. Ik ben geen expert, maar ik vermoed dat de startmotor het heeft begeven.

Hij maakt nauwelijks nog een startgeluid. Lichten doen het gewoon (ook groot licht en ver-schijners allemaal tegelijk aan), Ik kan de motor wel aanduwen. Alleen dus niet starten. Ik heb ook een (goed merk) accubooster/jumpstarter gebruikt, hielp niets. accu is vrij nieuw.

De afgelopen weken merkte ik dat de motor al wat slechter startte. In twee gevallen startte hij niet meer na het tanken (warme motor). Na poosje wachten startte hij dan wel weer, maar moeizaam. Nu maakt de motor vrijwel geen startgeluid meer.

inmiddels 5 garages gebeld, niet allen nemen een Triumph in behandeling, maar diegene die dat wel doen hebben pas eind juni! mogelijk tijd.

Ik gebruik mijn motor dagelijks, heb geen auto. het is voor mij erg vervelend als ik tot eind juni moet wachten voor herstel. hebben jullie misschien tips of advies van waar ik terecht kan. Ik woon in Utrecht, maar kan dus nog wel ergens heen rijden zolang iemand me aanduwt :)

Ik hoop dat iemand me de goede kant op kan wijzen.

veel dank

Tom
 
veel dank allen en Zot!

komend probleem is dat ik geen startmotor kan vinden.

enig idee of deze ook geschikt is voor mijn triumph?

triumph tiger 800
bj 2013

 
veel dank allen en Zot!

komend probleem is dat ik geen startmotor kan vinden.

enig idee of deze ook geschikt is voor mijn triumph?

triumph tiger 800
bj 2013

Op NR1 staat ook de 2013 Tiger 800 erbij dus zou moeten passen
 
veel dank allen en Zot!

komend probleem is dat ik geen startmotor kan vinden.

enig idee of deze ook geschikt is voor mijn triumph?

triumph tiger 800
bj 2013

Moet jij die zelf bestellen of regelt @Zot dat?
Aangezien hij schreef dat de klus stond ingepland.
 
Terug
Bovenaan Onderaan