Triumph Tiger 800

Status
Niet open voor verdere reacties.
Durfde je het niet te laten staan ? :?


:+ Je hebt mijn eerste reaktie misschien gelezen...en het is niet van durven maar wel van geen zin om aanleiding te zijn van een discussie waar toch geen eind aankomt... })

Ik denk er zo over maar ga ongelooflijk hard tegen andere foggy's en rossi's schenen stampen denk ik... }) als je snapt wat ik bedoel... en daar dient dit leuke forum niet voor...gewoon overslaan lijkt mij het beste en lezen wat echt belangrijk is... :Y

:] is het belangrijkste!!!!

Daarom werd het, NOU JA..... ;)
 
Laatst bewerkt:
Hahahaha ik snap het helemaal , ik had geciteerd maar heb dat dus ook weggelaten juist daarom !
Weet je het is ook een kwestie van smaak , er is zoveel moois te koop en goeds, je moet gewoon op je gevoel af gaan !!!
 
Laatst bewerkt:
Zo nu echt de laatste dingetje's gekocht voor de Tiger,blijf aan de gang!,

-Bar end slider's (R&G)
-Frame Inserts (R&G)
-SW Motech rempotje cover,
-Dik 120,- verder,Kap er nu echt mee!!!

Staat wel leuk,Oja zat ook busje ketting reiniger bij...
Groetjes,Karin
 
Laatst bewerkt:
Zo nu echt de laatste dingetje's gekocht voor de Tiger,blijf aan de gang!,

-Bar end slider's (R&G)
-Frame Inserts (R&G)
-SW Motech rempotje cover,
-Dik 120,- verder,Kap er nu echt mee!!!

Staat wel leuk,Oja zat ook busje ketting reiniger bij...
Groetjes,Karin
Weet wat je bedoelt. Wil ook nog graag led-knippers, middenbok, verstelbaar remhandel, valdoppen, en eigenlijk de rest van de optielijst... :+
 
Was een beetje onzinnig verhaal , dus geplaatst en bij nader inzien toch maar niet! En ik las het toevallig vlak voor ie het weghaalde , dus dat was wel grappig !Weet niet eens maar waar het precies om ging ..............
 
Het laatste wat ik eigenlijk wel zoek is een smoke of helder achterlicht, maar die ben ik nog nergens tegengekomen.

Groet Karin
 
verder geen aandacht aan besteden zou ik zeggen en trouwens HenC veel beterschap gewenst met je rug en de revalidatie.
 
Ja de Tiger is echt zo'n motor waar je alles wat er voor beschikbaar is op zou willen zetten.zelf heb ik inmiddels valbeugels en een uitlaat besteld beugels zijn inmiddels onderweg maar de uitlaat was helaas niet meer op voorraad dus is het nog ff wachten. de uitlaat is toch geen zard geworden ( was niet beschikbaar met e-keur in carbon )maar de arrows. Heb hem besteld bij motorcorner was ie 80 euries goedkoper

Heel veel beterschap voor de zieken onder ons
 
Nou de hele catalogus aan Triumph acc. hoeft niet aan m'n 800, zit ook nogal wat prullaria tussen imho

enige wat ik nog wil bestellen is iets om de schokbreker te beschermen

plaatje, gisteren geschoten
bikepics-2249054-full.jpg
 
Laatst bewerkt:
Als ik zo kijk ben je een rijdende catalogus voor Triumph _O- _O-
Echt alles wat ik ook zou willen via de cofigurator heb jij erop zitten !!!!!!

nou nou nou :+ maar iets van 5 van de 50 extra's die je kan kopen voor de 800.

Andere uitlaat demper heb ik ook nog wel aan zitten denken, originele is nogal groot, maar ach dat zijn dingen voor posers :P

Voor de centen hoef je het niet te laten, de LeoVince bijvoorbeeld is er al voor 260 Euri en dan steun je gelijk de zwakke Italiaanse economie, beter zo als je belastingeld in een bodemloze EU put gooien O-)
 
Laatst bewerkt:
En dat afslaan verschijnsel ben je dan kwijt met andere uitlaat! Als je er al last van zou hebben dan ?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan