BurgerKing
MF veteraan
- 20 okt 2002
- 9.784
- 5.265
Mijn 800 slaat alleen af als ik de contactsleutel omdraai of als ik de dodemansknop indruk, van dat 'stalling' probleem nooit last gehad.
Laatst bewerkt:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
De mijne start gewoon niet ,contact op en af en dan geen probleem meer (geeft wel alles weer op dashboard )Mijn 800 slaat alleen af als ik de contactsleutel omdraai of als ik de dodemansknop indruk, van dat 'stalling' probleem nooit last gehad.
Volgens de dealer is Triumph vollop aan het zoeken en verbeteren van de"fout".
Zou binnenkort een vernieuwde mapping komen voor al de tigers.
Goedemorgen, iedereen hier is dik tevreden en rijd alleen maar zeker ?
Niet echt een geweldige foto, maar dat ruitje staat precies in de laagste stand ? Werd dat op de originele ruit bevestigd of is die onderste ook van givi ?
\@ Nelly,
Uit de geburen dus,ikzelf van Tessenderlo afkomstig,nu omgeving Diest wonend... waar heb je de uwe gekocht? In Tielt (Winge) of is er nog ergens een Triumph garage in de buurt,in Geel zou er nu ook eentje zitten.
Ik ben ook aan het overwegen tot een aankoop van de Tiger 800,rij nu al bijna 9 jaar op een caponord en zoek,nu ik solo rij (wederhelft rijdt sinds verleden jaar ook zelf,fijn fijn fijn ) zoek ik een lichter model, vooral in gewicht dus...scheelt hem toch dik 35kg denk ik...
Ik heb al 1 testritje gemaakt op een tiger en ben volledig verkocht ...dat wordt hem,maar net zoals jullie....verbouwen kost geld...veel geld en tijd...mijn verbouwing is achter de rug maar dat is ook aan de bankrekening te zien...dju toch...voorlopige plannen...eind volgend jaar...als ik zolang kan wachten....
Wie heeft er een hogere ruit van Triumph gemonteerd...en wat zijn de bevindingen,verschil met de caponord is heel groot en ja dat is een breede moto,maar wind bescherming is er wel super op...info info info....
Hallo Allemaal , hier een Tiger rijder uit Engsbergen ( afkomstig uit Diest ) Belgie
Ben sinds een paar dagen in bezit van een zwarte T 800 met abs , tankharnas , tanktas en zadeltas . Wacht ook nog op bevindingen van de grotere rijders onder ons om ev het scherm aan te passen ( 1m87) . Ook valblokken, zijkoffers, mistlichten , beschermstuk voor de carter en de snavel staan ook nog op verlanglijstje , maar alles op zijn tijd .
Tips ivm deze accessoires zijn altijd welkom . En aan etv-mille : ben je er al uit , wordt het een Engelsman , en voor wanneer is hij ? Kunnen misschien eens samen toeren dan .
................................IK HOOP VOLGEND JAAR ER ENE AAN TE SCHAFFEN...........maar jij hebt hem al...lucky man!!! dit jaar terras en oprit nog in orde krijgen...ik ben trouwens van Schaffen...en afkomstig uit Tessenderlo...
Deze week ga ik de Tiger 800 even testrijden, eigenlijk niet echt meer nodig, had in de winkel al beslist dat het die moet gaan worden.
De demo wordt ook verkocht, de kleur is juist maar het is een model zonder ABS en nog met het grijze frame.
Prijs is wel interessant....
Heb wel nog wat twijfels bij zo'n demo. Die dingen worden toch niet deftig ingereden en hoeveel man heeft er al gekke dingen mee gedaan?
Heb eens een Versys getest met amper 300km op de teller, mij maak je niet wijs dat elke testrijder daar rustig mee omspringt?
Soit, zoals het er nu naar uitziet zal het toch een nieuwe worden, maar dan wacht ik wel tot het voorjaar 2012.
Op m'n Ten heb ik de GPS gemonteerd boven de tellerpartij en dit wil ik zou houden bij de Tiger.
De meeste oplossingen die ik zie, GPS op het stuur, staan me niet echt aan...
Op de site van TT kwam ik een verstelbare ruit tegen met GPS mount.
Iemand hier een mening over? Lijkt me wel wat.
[~[url="http/img834.imageshack.us/img834/7616/gpshoudertiger.jpg"]afbeelding~][/URL]
De gps is sowieso goed te plaatsen net boven de tellers, met een rammount van 3 inch.
Spasticus,