Triumph Tiger 900

Aussie-Tiger

MF veteraan
12 nov 2004
1.736
92
Bijzondere All-Road in mooi British Racing Green. Van het laatste bouwjaar met carburateurs uit 1998 en 79500km
Dit zijn oersterke bulletproof blokken, en de comfortabele modellen worden ook wel Steamer genoemd vanwege hun lange adem.

Extra's zijn een middenbok, valbeugels,12v aansluiting, Scott oiler, beter stuur , en mistlampen

De motor heeft Duitse invoer papieren ; vandaar de lagere prijs wat normaal voor deze modellen word gevraagd.
De reden dat ik nog niet naar de RDW ben geweest is dat alles dicht is vanwege het virus....Wanneer alles weer open is is dit een formaliteit omdat hij origineel is .

Wil je wat bijzonderder dan een GS, Africa Twin of Transalp dan is dit een hele fijne keus !

Prijs is 2450 euro
 

Bijlagen

  • T400.jpg
    T400.jpg
    1,6 MB · Weergaven: 37
  • Leuk
Waarderingen: eas
Ver weg ? Dat is NL heel relatief :-) We kunnen ook ergens afspreken ; ik heb namelijk een motortrailer. Prijs is ook bespreekbaar
 
Ik wil niet flauw doen maar in Duitsland koop je zoiets voor vijfhonderd euro minder. Alleen ff heen en weer rijden. Heb je alle boekjes, rekeningen en zo erbij? Duitsers zijn nogal gründlich in die dingen. Wel leuk ding.
 
Dat zijn wel vaak goed gebruikt ; deze is gewoon heel netjes en het is een vraagprijs
 
Ik ook; en wens hem veel succes met een hele nette Tiger 900 goedkoper te vinden dan 2000 euro.....:]
 
Ik heb geen interesse in de motor, maar deze ziet er echt perfect uit voor zijn leeftijd. Kilometerstand is ook niet extreem hoog, verder is het een zeer scherpe prijs. Een nettere ga je echt niet vinden hoor, als je niet zou weten dat deze motor uit 1998 zou komen zou je denken dat die nieuw zou zijn.

Succes met de verkoop, hier kom je zeker weten van af.
 
Terug
Bovenaan Onderaan