Triumph Trident 2021

Goedemorgen Trident rijders, het is stil hier! Geen mooie foto,s te delen!
Morgen nog 14 dagen tot onze rit!
Mijn verlof voor 01 Mei is goedgekeurd dus ik heb er zin in!
Nu het weer nog, maar zover ik nu kan zien gaat dit goed komen!
 
Haha nee helaas..het was de bedoeling dat ik afgelopen week zo'n 450km op de Trident zou zitten, maar in plaats daarvan lag/lig ik thuis met buikgriep. 8)7
Top dat 1 mei door kan gaan!*O*
 
Helaas moest ik de Trident een weekje thuis laten. Maar nu een weekje met de camper op pad.En de vonke fiets meegenomen😜.
 
Goedemorgen Trident rijders, het is stil hier! Geen mooie foto,s te delen!
Morgen nog 14 dagen tot onze rit!
Mijn verlof voor 01 Mei is goedgekeurd dus ik heb er zin in!
Nu het weer nog, maar zover ik nu kan zien gaat dit goed komen!
trident biker bord.jpg
Gisteren heerlijk gereden!
 
Even een update voor de Trident rit op 1Mei.
Bijgevoegd GPX route, met dank aan Okami_Xci die deze rit voor DTC(@Diaaantjes Toerrit Club) gemaakt heeft.
het startpunt is oude Apeldoornse weg no 18. 6718 SB bij het Total benzinestation.
om 9.30 verzamelen en om 10.00 rijden.
Uiteraard mogen andere merken ook mee ;]
Tot nu gaan er mee,

Storkie
Dennis
No-Geranium
Foto 21-04-2022 om 18.45.jpg
 
Het Triumph connectivity system ondersteunt helaas geen GPX bestanden dus ik zal jou maar gewoon volgen tijdens de rit @No-geranium ._O-

Afgelopen 3 dagen heerlijk ruim 500km. gereden:] en omdat ik 2 keer in Deventer moest zijn heb ik een deel van de route vast verkend.:P
 
Ziet er uit als een mooie route! De volgende keer wil ik zeker mee. Mijn vriend heeft inmiddels zijn rijbewijs dus als niet trident rijders ook mee mogen, dan kan hij eventueel ook mee.

@Dennis! Lekker! Hier ook flink gereden afgelopen week. Ik had nog contact met de mensen van die app. Het schijnt dat er binnenkort een update uitkomt waarin wel GPX bestanden gelezen zouden kunnen worden. Dat zou echt top zijn!
 
Wat leuk dat je vriend ook zijn rijbewijs heeft @Cathelijne !! Wat rijdt hij?*D

Dat zou serieus een fantastische update zijn! Even benieuwd hoor..maar hoe ben jij in contact gekomen met de makers van de app?;)
 
We zijn wat motortjes aan het huren om te kijken wat die leuk vindt. Dus dat is nog even afwachten wat het wordt.

Via de reacties van Triumph op de reviews in de store kwam ik een mail adres van ze tegen. Toen heb ik ze een bericht gestuurd omdat mijn brandstofverbruik in de app totaal niet overeenkomt met het brandstofverbruik wat mijn trident zelf aangeeft. Ze zijn dit aan het fixen. Had toen gelijk gevraagd of deze mogelijkheid wellicht kwam, toen zeiden ze van wel, dus erg benieuwd naar!
 
We zijn wat motortjes aan het huren om te kijken wat die leuk vindt. Dus dat is nog even afwachten wat het wordt.

Via de reacties van Triumph op de reviews in de store kwam ik een mail adres van ze tegen. Toen heb ik ze een bericht gestuurd omdat mijn brandstofverbruik in de app totaal niet overeenkomt met het brandstofverbruik wat mijn trident zelf aangeeft. Ze zijn dit aan het fixen. Had toen gelijk gevraagd of deze mogelijkheid wellicht kwam, toen zeiden ze van wel, dus erg benieuwd naar!
Hoi Cathelijne uiteraard wordt je echt niet geweigerd hoor als je met een andere motor aankomt gewoon een leuke rit en met elkaar ff kletsen over de Trident en ander me motoren. 😉.
Maar het zou mooi zijn als je routes van het internet kan plukken. Maar ik vindt de TomTom juist handig voor kronkelroutes. In plaats van navigatie naar a naar b.
 
We zijn wat motortjes aan het huren om te kijken wat die leuk vindt. Dus dat is nog even afwachten wat het wordt.

Via de reacties van Triumph op de reviews in de store kwam ik een mail adres van ze tegen. Toen heb ik ze een bericht gestuurd omdat mijn brandstofverbruik in de app totaal niet overeenkomt met het brandstofverbruik wat mijn trident zelf aangeeft. Ze zijn dit aan het fixen. Had toen gelijk gevraagd of deze mogelijkheid wellicht kwam, toen zeiden ze van wel, dus erg benieuwd naar!
Mooi nieuws dit!!
Laat je het weten als je meer weet?;) Ik hoop over een jaar pas weer bij de dealer te zijn, maar voor zo'n update wil ik wel even een keer extra die kant op rijden!;)
 
Ik moet me door omstandigheden helaas afmelden voor de toer rit.
Voor degene die gaan; veel plezier!
 
Ik moet helaas afzeggen voor 1 mei, gaat me teveel tijd kosten. Ben deze week al aan het overwerken incl. de zaterdagochtend, dus wil zondag wat rust pakken.

Iedereen veel plezier!
 
Hoi allemaal,
Zo te zien zijn er nu veel afzeggingen.
Bij gebrek aan deelnemers lijkt het mij verstandig om het een andere keer te doen.
 
Is het anders een idee om via een Whatsappje aan te geven wie waar een rondje doet ? Het is best lastig om een groepje te krijgen.
 
Is het anders een idee om via een Whatsappje aan te geven wie waar een rondje doet ? Het is best lastig om een groepje te krijgen.

Hierbij nog even een oproep.
Wie willen of gaan zondag nog mee?
Storkie?
Dennis?
En ?
Hai mannen, ik snap wat je eerder zei over een kleine groep.
Mij persoonlijk maakt de grote v.d. groep niets uit. Ik wil wel graag zekerheid omtrent het rijden omdat ik eerst 140 km moet rijden en dus rond 07.30 uur moet opstappen om rond 09.30 uur in Apeldoorn aanwezig te zijn, dat wordt al een avontuur op zich voor mij met de google maps aan de gang hahaha. Ik lees hier nog wel wat we gaan doen!
 
Hai mannen, ik snap wat je eerder zei over een kleine groep.
Mij persoonlijk maakt de grote v.d. groep niets uit. Ik wil wel graag zekerheid omtrent het rijden omdat ik eerst 140 km moet rijden en dus rond 07.30 uur moet opstappen om rond 09.30 uur in Apeldoorn aanwezig te zijn, dat wordt al een avontuur op zich voor mij met de google maps aan de gang hahaha. Ik lees hier nog wel wat we gaan doen!
Als je het niet erg vindt om misschien alleen samen te rijden ben ik van de partij hoor.
Maar het was Ede waar we verzamelen hoor😜.
 
Terug
Bovenaan Onderaan