Jep!de GT versie?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature currently requires accessing the site using the built-in Safari browser.
Jep!de GT versie?
En dan?Et voila, klaar voor verkoop![]()
Mooi is inderdaad laag, zoals hij nu zit vind ik het persoonlijk niet mooi! Maar goed ik rijd natuurlijk ook geen Trident meer dus ik weet niet of mijn stem nog waarde heeft!Eindelijk dan… een arrow uitlaat voor de trident. Deze foto van hun site geplukt, nog geen filmpjes kunnen vinden.
Wat vinden we hiervan?! Had ‘m persoonlijk liever laag gemonteerd gezien, net als de originele uitlaat.
Ja hoor gewoon doorgereden alleen niet meer op de Trident.Na 3,5 maand de Trident maar weer eens uit de garage gehaald voor een ritje naar het werk. Heerlijk!!Het lijkt erop dat de temperaturen nu toch echt omhoog gaan en ik de Trident weer vaker kan gaan pakken.
Heb de motor volgende week alweer 2 jaar dus binnenkort ook maar even een onderhoudsbeurtje plannen.
Anderen ook alweer gereden dit jaar?![]()
Ik heb 'altijd' het volgende er in en dan is ie wel echt vol: 0,5l flesje water, 4 plakken brood, appel, 2 pakjes liga/sultana oid, bandenreparatieset, schijfremslot, telefoon, portemonnee, sleutelbos.Hey @Dennis! wat past er nou in zo’n zadeltas?
Twijfel nog tussen zoiets en een sw motech Micro bag voor op de tank.
Mijn accu gaat er ook komend weekend in, kan niet wachten om weer lekker te rijden
Hij staat er weer strak bij! Geweldige uitstraling heeft deze kleur!Na 3,5 maand de Trident maar weer eens uit de garage gehaald voor een ritje naar het werk. Heerlijk!!Het lijkt erop dat de temperaturen nu toch echt omhoog gaan en ik de Trident weer vaker kan gaan pakken.
Heb de motor volgende week alweer 2 jaar dus binnenkort ook maar even een onderhoudsbeurtje plannen.
Anderen ook alweer gereden dit jaar?![]()