Triumph Trident 2021

@Dennis!: In dit jaargetijde krijg je inderdaad een hele specifieke geur. Hebben alle motoren :-). Mijn trident is helemaal niet meer uitgevallen sinds hij langs de dealer is geweest. Ze hebben een bepaald sproeiertje weggehaald. Probleem volledig weg! Mijn trident gaat komend weekend naar binnen. Geen weer meer om iedere dag woon/werk te rijden. Sowieso zodra er zout wordt gestrooid doe ik hem niet meer naar buiten. In maart mag die weer naar buiten!

@No-geranium : Nee! Wat jammer. Ik begrijp je keuze wel voor de langere tours, maar het is wel jammer. Qua looks overtreft het de trident toch niet. Ik sluit ook niet uit dat ik hem ooit inruil voor een tiger 660 of tiger 850. Maar voorlopig vind ik hem nog te mooi om hem in te ruilen voor wat lelijkers, haha

Krijgen jullie ook geen berichten van MF meer? Ik heb deze hele conversatie gemist omdat ik blijkbaar geen meldingen meer krijg.
 
Fijn dat het probleem van het uitvallen zich niet meer heeft voorgedaan @Cathelijne ! :t
Ik heb vorige week ook mijn laatste ritje van dit jaar gehad. De Trident staat nu heel erg smerig in te garage te wachten totdat ik zin heb om hem te wassen om vervolgens de motorhoes er overheen te trekken.:P

Ik krijg wel gewoon meldingen! Staan je notificatie-instellingen wel gewoon nog op 'aan'?
 
Hier precies hetzelfde inderdaad. Even wachten tot ik zin heb om hem te wassen en dan gaat de hoes eroverheen :-)
 
Et voila, klaar voor verkoop ;)
 

Bijlagen

  • 71B89164-78B4-4BB0-8373-044D388F0912.jpeg
    71B89164-78B4-4BB0-8373-044D388F0912.jpeg
    181,7 KB · Weergaven: 64
  • E4F9BC1F-8FF8-489B-831E-9085666D779B.jpeg
    E4F9BC1F-8FF8-489B-831E-9085666D779B.jpeg
    169,5 KB · Weergaven: 65
Eindelijk dan… een arrow uitlaat voor de trident. Deze foto van hun site geplukt, nog geen filmpjes kunnen vinden.
Wat vinden we hiervan?! Had ‘m persoonlijk liever laag gemonteerd gezien, net als de originele uitlaat.
 

Bijlagen

  • C5BE25CE-6A85-4466-A8AF-038C8C6AF780.jpeg
    C5BE25CE-6A85-4466-A8AF-038C8C6AF780.jpeg
    75,1 KB · Weergaven: 53
Eindelijk dan… een arrow uitlaat voor de trident. Deze foto van hun site geplukt, nog geen filmpjes kunnen vinden.
Wat vinden we hiervan?! Had ‘m persoonlijk liever laag gemonteerd gezien, net als de originele uitlaat.
Mooi is inderdaad laag, zoals hij nu zit vind ik het persoonlijk niet mooi! Maar goed ik rijd natuurlijk ook geen Trident meer dus ik weet niet of mijn stem nog waarde heeft!8-) Hij zal ook wel een aardig duitje kosten zo te zien met die kat erbij.
 
Nog even een plaatje van origineel en arrow naast elkaar gelegd..en moet jullie toch wel gelijk geven @C660 en @Storkie ! (Bedankt..scheelt me mooi weer een paar euro._O-)

Als Trident rijder van het eerste uur blijft jouw stem uiteraard van waarde hier @Storkie :P
 
Zie dat Arrow 2 versies aanbiedt. De Race versie en de EC/EG goed gekeurde versie met kat. Vind hem wel lang. Blijf toch het model van de originele uitlaat het mooiste vinden. Misschien zoals ze op internet aangegeven een gat (bypass) boren binnen in de uitlaat (in de eerste bocht), net zo groot totdat je het gewenste geluid hebt.

Wellicht is er iemand hier die het al geprobeerd heeft?
 
Na 3,5 maand de Trident maar weer eens uit de garage gehaald voor een ritje naar het werk. Heerlijk!!:t Het lijkt erop dat de temperaturen nu toch echt omhoog gaan en ik de Trident weer vaker kan gaan pakken.
Heb de motor volgende week alweer 2 jaar dus binnenkort ook maar even een onderhoudsbeurtje plannen.

Anderen ook alweer gereden dit jaar?:]
 

Bijlagen

  • IMG_20230317_082057.jpg
    IMG_20230317_082057.jpg
    665,5 KB · Weergaven: 41
Na 3,5 maand de Trident maar weer eens uit de garage gehaald voor een ritje naar het werk. Heerlijk!!:t Het lijkt erop dat de temperaturen nu toch echt omhoog gaan en ik de Trident weer vaker kan gaan pakken.
Heb de motor volgende week alweer 2 jaar dus binnenkort ook maar even een onderhoudsbeurtje plannen.

Anderen ook alweer gereden dit jaar?:]
Ja hoor gewoon doorgereden alleen niet meer op de Trident.
Ik had een Honda vrf 1200 er bij gekocht,maar voor mij geen fijne motor. Ik had veel last van m’n linker pols (ik zou verwachten rechts😜).
Toen de Trident en Honda ingeruild en een nieuwe Honda NT 1100 met DCT gekocht.
Echt een heerlijke toerfiets. Nu in 3,5 maand 6000 plezier km gereden.
 

Bijlagen

  • 503EE7AD-BC96-41A1-A544-DEED334F763B.jpeg
    503EE7AD-BC96-41A1-A544-DEED334F763B.jpeg
    454 KB · Weergaven: 22
gard rail.jpg
Deze besteld bij Ome Alie. Vond de originele passagiers handvaten wel erg groot. Hier loopt de steun verhoogd door over de achterkant en kan ik ook gemakelijk wat bagage bevestigen zonder beschadigingen en dat het miet naar achteren glijdt.
Wellicht een tip (nu ook afgeprijsd, moest 43 euro betalen ipv 60 )
 
Dit weekend gaat de accu er weer in, dus bijna weer rijden. Later dan gedacht, maar eerst moest het zout weg en daarna werkte het weer niet mee. Hopelijk binnenkort weer elke dag erop.
 
Hey @Dennis! wat past er nou in zo’n zadeltas?
Twijfel nog tussen zoiets en een sw motech Micro bag voor op de tank.
Mijn accu gaat er ook komend weekend in, kan niet wachten om weer lekker te rijden
 
Even inbreken😉.
De Tanktas die ik had past een thermosfles en zonnebril broodjes TomTom helmspray makkelijk in was van Gifi met tankring.
En achterop een tas van Held.

1679979968529.jpeg
1679979968529.jpeg
 
  • Leuk
Waarderingen: C660
Hey @Dennis! wat past er nou in zo’n zadeltas?
Twijfel nog tussen zoiets en een sw motech Micro bag voor op de tank.
Mijn accu gaat er ook komend weekend in, kan niet wachten om weer lekker te rijden
Ik heb 'altijd' het volgende er in en dan is ie wel echt vol: 0,5l flesje water, 4 plakken brood, appel, 2 pakjes liga/sultana oid, bandenreparatieset, schijfremslot, telefoon, portemonnee, sleutelbos.

De tas heeft een rits rondom waardoor je hem nog wat kunt vergroten. Dan krijg ik er sowieso nog eens 4 plakken brood en een appel in. Ook heb ik dan ruimte om er een t-shirt bij in te doen.
 
  • Leuk
Waarderingen: C660
Na 3,5 maand de Trident maar weer eens uit de garage gehaald voor een ritje naar het werk. Heerlijk!!:t Het lijkt erop dat de temperaturen nu toch echt omhoog gaan en ik de Trident weer vaker kan gaan pakken.
Heb de motor volgende week alweer 2 jaar dus binnenkort ook maar even een onderhoudsbeurtje plannen.

Anderen ook alweer gereden dit jaar?:]
Hij staat er weer strak bij! Geweldige uitstraling heeft deze kleur!
 
Terug
Bovenaan Onderaan