Triumph Trophy 900 1998.

Status
Niet open voor verdere reacties.

halflive

MF fossiel
Donateur
9 apr 2004
35.181
9.402
Purmerend
Ik heb deze Triumph gekocht omdat het me een leuk project leek. Ik heb er al een hoop energie ingestoken maar besloten dat ik er niet blij van wordt. Hij heeft lang buitengestaan en met name het aluminium heeft daarvan geleden. Ik heb de voorvork vervangen, remmen schoongemaakt, nieuwe remvloeistof en nieuwe blokjes voor en achter. De benzinekraan en de carburateurs zijn uitgemest. Hij is nu dus weer in rijdbare staat, je kan er rijdend mee naar huis. Als je er echt mee wil gaan rijden moeten de banden vervangen, de kettingset en de vloeistoffen. De uitlaten zijn ook niet meer wat het geweest is, die kunnen wel een paar lasjes gebruiken. Er zitten ook originele Triumph zijkoffers bij. Voor 500 euro en een "beetje werk" ben je helemaal de Gentleman.
IMG_20200920_153329730.jpg
IMG_20200920_153257606.jpg
IMG_20200920_153308734.jpg
IMG_20200920_153319265.jpg
IMG_20200920_153339199.jpg
IMG_20200920_153350698.jpg
 
Met of zonder strik?
Ja zo, welke kleur strik?


Zo, eerste schopje. Ik hoop voor jullie dat ie snel weg is.
 
Laatst bewerkt:
500 euro is geen geld natuurlijk, volgens mij had je ook nog steeds een kleintje Guzzi te koop toch,..het is dat ik geen stalling heb.
 
Nee, de Guzzi is weg, dat vind ik wel jammer maar je kan niet alles bewaren. Misschien komt er nog wel eens een Guzzi. Bovendien waren de centjes voor mijn dochter nodig om een street triple te kopen.
 
Waarom zet je hem niet ook op marktplaats?
Voor deze prijs (of een beetje meer) is ie zo weg. :t
 
Ik heb hem op Facebook, daar wordt ik al stapeldol van de gekkies. Marktplaats staat me tegen omdat ik dan 35 euro af moet tikken om mailtjes van gekkies te krijgen. Ik heb ook geen haast. Als ik hem komend weekend nog heb ga ik de uitlaten lassen (buiten het zicht). En dan rustig verder. Als ik hem na de winter nog heb is hij helemaal opgeknapt en ga ik er tegen de duizend voor vragen.
Ik had hem inderdaad beter voor 750 kunnen adverteren, nu heb ik constant gekkies die "300?" mailen.
 
Ik heb hem op Facebook, daar wordt ik al stapeldol van de gekkies. Marktplaats staat me tegen omdat ik dan 35 euro af moet tikken om mailtjes van gekkies te krijgen. Ik heb ook geen haast. Als ik hem komend weekend nog heb ga ik de uitlaten lassen (buiten het zicht). En dan rustig verder. Als ik hem na de winter nog heb is hij helemaal opgeknapt en ga ik er tegen de duizend voor vragen.
Ik had hem inderdaad beter voor 750 kunnen adverteren, nu heb ik constant gekkies die "300?" mailen.
Die gekkies moet je met een lach terzijde schuiven.
Voor een vr.pr. van €750,- heb je zeker weten snel interesse van de juiste kopers, en dáár betaal je die 35 euro voor!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan