Trompet

Trompet

Rookie
16 nov 2009
2
0
Hallo,

Om maar meteen met de deur in huis te vallen:

Is er hier iemand op het forum die:

- De avondscholing motor- en bromfietstechniek volgt,
- Regelmatig met de trein van Lier naar Gent reist,
- Een trompet bezit of bespeelt, en deze vergeten is in de trein van Lier naar Gent, op station Berchem.

Bent of kent U deze persoon, neem dan alstublieft contact op via PB, ik zou graag trompet spelen, maar niet op die van iemand anders hè! ;)

Groeten,

Manuel

P.S. Ik plaats dit bericht op meerdere fora, ik hoop dat niemand mij dat kwalijk neemt, aangezien dit puur is bedoeld om de rechtmatige eigenaar terug te vinden.
 
full
:W


Bent of kent U deze persoon, neem dan alstublieft contact op via PB, ik zou graag trompet spelen, maar niet op die van iemand anders hè! ;)

Groeten,

Manuel

P.S. Ik plaats dit bericht op meerdere fora, ik hoop dat niemand mij dat kwalijk neemt, aangezien dit puur is bedoeld om de rechtmatige eigenaar terug te vinden.


Zit er een M-F stikker op die toeter dan? -O-

M-F stikkert>>>>
full
 
Laatst bewerkt:
Zit er een M-F stikker op die toeter dan? -O-

M-F stikkert>>>>[afbeelding]

Nee, maar ik had met die persoon zitten praten voordat hij uitstapte, en hij vertelde dat ie op de opleiding motor- en bromfietstechniek zat, dus de meest logische manier om em terug te vinden leek me via een aantal motorfora, aangezien ik daar al mensen had gezien die ook die opleiding deden.. ;)

Sorry dat ik me niet echt introduceer, maarja, ik heb echt niet zoveel te vertellen, ik doe dit puur om die persoon zijn trompet terug te bezorgen.. Het was namelijk wel een aardige gast.. :P ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan