trots en schaamte

Ben je er nog trots op motorrijder te zijn?

  • Ja

    Stemmen: 64 33,5%
  • Ja, maar niet altijd

    Stemmen: 103 53,9%
  • Soms

    Stemmen: 4 2,1%
  • alleen als ik dronken ben

    Stemmen: 8 4,2%
  • nee, ik schaam me meestal

    Stemmen: 0 0,0%
  • soms trots, soms kruip ik liever onder een steen

    Stemmen: 12 6,3%

  • Totaal aantal stemmers
    191
Ik stond net met een draadbreukje stil in Utrecht op een doorgaande weg, zonder vluchtstrook, dus in de berm. Zadel eraf, gereedschap in mijn handen en 3 motorrijders die langsreden de vinger gegeven :(

Ff over die trots en schaamte.

Vroeger vertelde ik trots op een verjaardag o.i.d. dat ik motorrijder was. Nu niet meer, want dan mag je trientje d'r gelul over d'r virago aanhoren :(

Jij bent dan ook geen echte motorrijder want dan zou je net zo geinteresseerd zijn in de Virago van Trientje... :P

[edit]Het minderwaardig doen tegenover andere types motoren en hun bestuurders is ook typisch koekblikker gedrag imnsho. :)
 
Laatst bewerkt:
Jij bent dan ook geen echte motorrijder want dan zou je net zo geinteresseerd zijn in de Virago van Trientje... :P

[edit]Het minderwaardig doen tegenover andere types motoren en hun bestuurders is ook typisch koekblikker gedrag imnsho. :)

Jij kent Trientje en d'r virago niet.
 
Mja, ik loop er af en toe aan te denken 't bmwlogo te vervangen door, pak 'm beet, iets van Ural of MZ ofzo. Maar ik ben dan ook geen bmwrijder.
(ik rij er toevallig alleen op)
Ik merk eigenlijk nooit dat beemers niet zwaaien. Het zijn vooral de mooi-weer-sjoppers (die met een ultra-custom, in een t-shirtje, halsdoek en vooral geen handschoenen), en regelmatig wat super-sports die niet (terug-)zwaaien.
Zo'n beetje elke naked, toer en toer/sport zwaait gewoon. Al is het maar met twee vingertjes omdat ze te bang zijn het stuur los te laten. ;)

Misschien dat die SS'en niet terugzwaaien omdat ik zelf niet zo'n strak leren stoeipakje aan heb, en nog geen 70 pk onder m'n kont?
 
Ik merk eigenlijk nooit dat beemers niet zwaaien. Het zijn vooral de mooi-weer-sjoppers (die met een ultra-custom, in een t-shirtje, halsdoek en vooral geen handschoenen), en regelmatig wat super-sports die niet (terug-)zwaaien.
Zo'n beetje elke naked, toer en toer/sport zwaait gewoon. Al is het maar met twee vingertjes omdat ze te bang zijn het stuur los te laten. ;)

Misschien dat die SS'en niet terugzwaaien omdat ik zelf niet zo'n strak leren stoeipakje aan heb, en nog geen 70 pk onder m'n kont?

ik zwaai altijd! .ook al heb ik niet altijd tijd. (dat rijmt)

verder ben ik gisteren nog gestopt voor een BMW rijder bij Zaandam. was een propje in zijn band aan het duwen omdat ie lek was.

bedankte mij voor mijn stopje, had verder geen hulp nodig dus kon ik weer verder.

pps: Maar al rijdt je in je T-Shirt en je korte broek, en je teenslippertjes, dan hoef je op een groet van mij niet te wachten.. dan ben je gewoon een donor!

ppps: ik laat regelmatig mijn handjes wapperen. ik zwaai naar alles wat beweegt.

pppps : 70 pk is meer dan zat...als je je stuur wilt loslaten O-)
 
Laatst bewerkt:
ik zwaai altijd! .ook al heb ik niet altijd tijd. (dat rijmt)

verder ben ik gisteren nog gestopt voor een BMW rijder bij Zaandam. was een propje in zijn band aan het duwen omdat ie lek was.

bedankte mij voor mijn stopje, had verder geen hulp nodig dus kon ik weer verder.

pps: Maar al rijdt je in je T-Shirt en je korte broek, en je teenslippertjes, dan hoef je op een groet van mij niet te wachten.. dan ben je gewoon een donor!

ppps: ik laat regelmatig mijn handjes wapperen. ik zwaai naar alles wat beweegt.

pppps : 70 pk is meer dan zat...als je je stuur wilt loslaten O-)

Boee, wel zijn orgsnen aannemen maar niet ff zwaaien, das pas echt lullig. Juist zwaaien naar deze groep, met hun organen kunnen ze levens redden. :)
 
koekblikken die geen richting aangeven of ,te dicht achterop gaan rijden bij motorrijders.stelletje pannekoeken!!!
Maaruh heeft niemand een brandstof meter aan boord????ff kijken en je weet dat je moet gaan tanken.ps in de brommertijd deden we met te weinig benzine gewoon sla olie erbij.in de tank pissen ging ook altijd goed.en dat is echt waar
full
 
Voorbeeld 4. Ik sta zonder sap en moet 1,5 km lopen met mijn motor terwijl er 23 motorrijders langsrijden (Afbeelding)

en zo kan ik nog wel ff doorgaan. Hoe is dat bij jullie?
wat hadden ze volgens jou dan moeten doen? (misschien waren het wel 23 ukkels)
greetz

ps. ik vind het ook triest, die rijders die voor elk wissewasje naar de dealert gaan, en zichzelf evengoed als stoer zien ofzo...& mee willen praten snap je?
 
Laatst bewerkt:
wat hadden ze volgens jou dan moeten doen? (misschien waren het wel 23 ukkels)
greetz

ps. ik vind het ook triest, die rijders die voor elk wissewasje naar de dealert gaan, en zichzelf evengoed als stoer zien ofzo...& mee willen praten snap je?

Wat dacht je van een sleepie :? Of is dat te eng :? Dan zal een lift naar de pomp ook wel gevaarlijk zijn B|

Ff een kannetje peut halen kan natuurlijk ook :] Leuk toch, een stukje extra rijden :)
 
Wat dacht je van een sleepie :? Of is dat te eng :? Dan zal een lift naar de pomp ook wel gevaarlijk zijn B|

Ff een kannetje peut halen kan natuurlijk ook :] Leuk toch, een stukje extra rijden :)
Ik heb vorig jaar een keer iemand geholpen die zonder benzine stond, maar als ik geweten had wat een stumperd het eigenlijk was.. allemachtig zeg, ik weet niet of ik het dan nog gedaan had.. die wist dus echt helemaal niks, had geen beschermende kleding, en niet genoeg geld om zijn tank helemaal vol te gooien |( ...
Ik ben een kannetje wezen halen bij de pomp, in zijn Banditje gegooid en daarna samen naar de pomp, daar kannetje terug gegeven (borg voor betaald natuurlijk, we zijn in Nederland..), en hij zijn laatste 10 euro opgetankt... '( oh my god, we rijden motor hoor.
 
Terug
Bovenaan Onderaan