Trots

Biking

MF veteraan
18 sep 2001
2.600
0
Tegelen
Wat vinden jullie er van? Heb begin April weer eens een andere fazer aangeschaft en heb er het een en ander aan veranderd.
K&N filter
hotcam
bodemplaat in kleur
seatcover
onderkuip
lsl sliders
etc.
misc.php
 
Deze kleur bagster past nog wel bij de motor (FJR-blauw is schijnbaar wat lastiger :( ).

Seatcover... waarom niet in kleur?

Voor de rest strak motortje... nu nog BT-010's :P
 
Deze kleur bagster past nog wel bij de motor (FJR-blauw is schijnbaar wat lastiger :( ).

Seatcover... waarom niet in kleur?

Voor de rest strak motortje... nu nog BT-010's :P

De seatcover is in principe in kleur. Het geel houdt daar op en gaat als zwart verder. Als je de cover eraf haalt zul je zien dat het daar ook zwart is.

Deze banden rijd ik eerst maar eens op en dan zien we wel weer.....
 
De seatcover is in principe in kleur. Het geel houdt daar op en gaat als zwart verder. Als je de cover eraf haalt zul je zien dat het daar ook zwart is.

Deze banden rijd ik eerst maar eens op en dan zien we wel weer.....

Ik moet zeggen dat ik het zwarte voorspatbord en het zwarte gedeelte achter (origineel ook zo) minder fraai vind, dan maar helemaal geel.

Ach en die achterband... leuke foto met rookwolken?

Sportmaxen hoeft je ook niet over te klagen trouwens, zijn best wel ok, maar het kan inderdaad altijd beter.
 
Ziet er goed uit Biking! En, hoe rijdt het nieuwe model t.o.v. de oude?
Maar wat doen al die vlekken onder je motor :P
 
Laatst bewerkt:
Ziet er goed uit Biking! En, hoe rijdt het nieuwe model t.o.v. de oude?
Maar wat doen al die vlekken onder je motor :P

Ik heb er een harley blok ingebouwd..... Dat weet je toch. Hij rijdt niet anders dan het oude model maar smoelt een stuk beter "persoonlijke mening"
 
ik zou maar uitkijken met die sportmax'xen want dat zijn dus de grootste k*t banden die je maar op je motor kan hebben...

het enige wat ze doen is glijden glijden ...en dan op je bek gaan...

dus zet er een paar knappe bandjes op... :)
setje rennsport ofzo...of bt010...oogt ook meteen ff beter... :)

De seatcover is in principe in kleur. Het geel houdt daar op en gaat als zwart verder. Als je de cover eraf haalt zul je zien dat het daar ook zwart is.

Deze banden rijd ik eerst maar eens op en dan zien we wel weer.....
 
Ik heb er een harley blok ingebouwd..... Dat weet je toch. Hij rijdt niet anders dan het oude model maar smoelt een stuk beter "persoonlijke mening"
Nu snap ik waarom Helen ook een Fazer wil... ;)
Hoe is't met de windbescherming? Tevreden over het ruitje qua herrie?
 
ik zou maar uitkijken met die sportmax'xen want dat zijn dus de grootste k*t banden die je maar op je motor kan hebben...

het enige wat ze doen is glijden glijden ...en dan op je bek gaan...

dus zet er een paar knappe bandjes op... :)
setje rennsport ofzo...of bt010...oogt ook meteen ff beter... :)

zevert ne keer tegen nen anderen...

ik rij zelf ook met Dunlop Sportmax D207 (ik denk toch dat er Sportmax bijstaat, in het andere geval mijn excuses) en totaal geen klagen van (voetsteunen aan de grond en wat wil je nog allemaal). Ook Erik van Dam rijdt daarmee rond en nog een heleboel snelle rijders in Belgie. Waar er hier een fanclub is van de BT-10 is er in Belgie een fanclub van de D207(r).

En een D207 oogt knap op een fazer aangezien hij een beetje bol en dus sportief staat.
 
Nog ff over die banden. Ik vind ze wel meevallen de BT57's zijn slechter. Ze plakken redelijk goed met die bt57's had ik wel eens vaker dat m'n voorwiel ging glijden tijdens een stoppie met die dunlops nog niet... En de steppies komen ook regelmatig aan de grond zonder dat ie gaat glijden. Met de BT's rij je wel makkelijker de glimrand helemaal weg
 
De mooiste Fazer die ik tot nu toe gezien heb :9~ , dat zijn er trouwens ook niet al te veel }) .
 
Terug
Bovenaan Onderaan