Trotse S2R bezitter

Saluti di Monstro

MF veteraan
15 sep 2005
4.833
5
Kop van NH
Een paar dagen oud, paar honderd kilometers en een big smile van oor tot oor op mijn S2R 1000.
Wel wil ik de bestaande taartschep achter vervangen.... Ik weet ze zijn los te koop, maar ik heb er een gezien waarbij de kentekenplaat direct onder het achterlicht zit. (wellicht zelfbouw ?) en de knipperlichten zijn hierdoor ook naar "voren" gekomen.

Wie weet hoe ???

Rob
 
Je bedoeld zoiets?

243.jpg


Ik heb een setje van bij Superpole(staan niet op hun site,je moet er even naar vragen),maar er zijn er zijn er nog veeeeel meer die zoiets aanbieden :Y .Snuffel maar eens rond op b.v. Ebay of Marco Moto levert ze tegenwoordig ook.Ik liep er bij Superpole toevallig tegenaan en heb het toen daar gekocht en ik moet eerlijkheidshalve zeggen dat het er heel mooi afgewerkt uitziet en dat de pasvorm perfect is! :)
Er zijn er ook die het zelf maken.Zoals je ziet is mijn motor ook niet bepaald oud en ik vond het best "zwaar" ;( om de zaag erin te zetten.Nu ben ik wel blij dat het allemaal goed afgelopen is,en ben zeer blij met het resultaat :9~ .

Verder moet je hier nog eens wat rondsnuffelen op het forum ,want er staan al diverse topics in over het inkorten van...

:W

Bijlage: S2R1000.1.JPG
 
Laatst bewerkt:
Wederom erg bedankt voor je reactie... Ik ga weer snuffelen op I-net... Dan hou ik op, want je kan blijven verfraaien !!!
Trouwens helemaal mee eens... ik durf ook niet de zaag erin te zetten...en betaal liever voor iets wat direct past !

Is die s2r van jou ? of van googlelen...

Ik heb de originele dempers vervangen door dubbele termignoni's én een bochtenset van Marving (kat vervanger) waardoor die puist onderaan t blok verdwenen is...

Groeten en thanks !

Rob
 
Ja, hij is van mij...ik ben ook zo'n trotse bezitter :Y !

En inderdaad je kunt bezig blijven aan zo'n ding.Mocht je in de buurt van Etten-Leur wonen dan ben ik altijd bereid je te helpen.Mijn beurs was niet dik genoeg voor Termi's,vandaar dat ik een hele andere weg ben ingeslagen...vind dit ook wel wreed *D .Katvervanger is origineel DP.
 
Laatst bewerkt:
Zeer vriendelijk aangeboden, maar ik woon 15 km onder Den Helder...

Ik heb Superpole wel al om info verzocht, nu ff afwachten...

Ook ben ik helemaal weg van de stuurdemper van Bitubo: niet nodig, dus weinig effect, maarrrrr vreselijk mooi
O-)

Mocht je interesse hebben, kan ik je een mail doorsturen van de importeur met een korting voor DUC rijders...(én foto's) Weet alleen je mailadres niet...

Gelukkig is Motorport Hippolytushoef dealer geworden (daar heb ik ook de S2R 1000 vandaan met een flinke korting op de Termi's (anders had ik het niet gered...)

Duc groeten vanuit de Noordhollandse kust 8-)

Rob :) :) :)
 
Ad Kuis van Superpole heeft inmiddels gereageerd. Voor 85 euro + levertijd 2 weken kan hij de nieuwe verkorte kentekenplaathouder leveren...

Groeten Rob
 
Zeer vriendelijk aangeboden, maar ik woon 15 km onder Den Helder...

Ik heb Superpole wel al om info verzocht, nu ff afwachten...

Ook ben ik helemaal weg van de stuurdemper van Bitubo: niet nodig, dus weinig effect, maarrrrr vreselijk mooi
O-)

Mocht je interesse hebben, kan ik je een mail doorsturen van de importeur met een korting voor DUC rijders...(én foto's) Weet alleen je mailadres niet...

Gelukkig is Motorport Hippolytushoef dealer geworden (daar heb ik ook de S2R 1000 vandaan met een flinke korting op de Termi's (anders had ik het niet gered...)

Duc groeten vanuit de Noordhollandse kust 8-)

Rob :) :) :)

Da's inderdaad wel een eindje weg...heb m'n profiel aangepast en m'n mail adres is nu wel zichtbaar.Heb vanmiddag wat close-ups gemaakt van het RVS setje en zal ze je wel even toesturen als ik vanavond laat thuis ben.Adres van Bitubo;stefan meijer-bitubo racing services-10% korting voor DCN leden?Of weet je een andere(goedkopere)?

Fotootje van de schone dame....

Grtzzzz
 
Bedankt voor je reactie.... Deze (carbon)versie staat toch ook in dat supermooie ass-boek van Ducati ?
Liefst wil ik (nog) korter, direct onder het achterlicht...maar het is een mooi alternatief...
Waar heb je deze gekocht ?
 
Ik heb je gistermiddag al een mailtje gestuurd, niet aangekomen ???
Mijn e-mail adres tevens zichtbaar gemaakt ! Wil graag de detailfoto's hebben !!!

Groeten Rob
 
Terug
Bovenaan Onderaan