Troy Bayliss!!!!

Harrifumi

Die hard MF'er
6 aug 2002
453
0
Joure
Is dit mooi of niet?? :9~ :}

16447
 
Mooi is het zeker, maar snel niet. De resultaten van afgelopen weekend bewijzen dat ook.
 
Inderdaad is hij niet de snelste met die rijstijl. Maar heb toch wel bewondering voor dat 'gebeuk' op zo'n ding en voor z'n vechtlust.

Had wel verwacht dat Capirossi sneller zou zijn, maar ik vind het verschil met Bayliss toch wel groter dan verwacht. Helemaal omdat Bayliss al viertakt-ervaring had vanuit de Superbikes. Of zou dat totaal niet te vergelijken zijn???
 
Capirossi had dit ook afgelopen weekend,kijk en luister goed naar de movie die op de motogpsite staat.Hij komt spinnend(je hoort het achterwiel doordraaien/onboardopname) een bocht uit maar houd het gas erop :}

Ik denk dat Bayliss het moeilijk krijgt dit jaar,tot nu toe komt hij iets te kort........de Ducati niet.
 
Ik denk dat Bayliss het moeilijk krijgt dit jaar,tot nu toe komt hij iets te kort........de Ducati niet.

Bayliss kampt natuurlijk ook met het probleem dat ie de meeste circuits nog niet zo goed kent, je ziet vaak wel van hem dat hij heel erg snel beter wordt op een circuit.

Ik denk dat als ze op circuits komen waar de SBK ook komt dat we mooie dingen kunnen verwachten van Troy. :}

Maar dat Capirossi zo idioot hard zou gaan op een fiets die vorig jaar nog niet eens bestond had ik eigenlijk nooit verwacht. :P :P :P
 
troy is evel zwaardere fietsen gewend in vergelijking met deze of de tweetakt,en hij ktn heel veel circuits nog niet,maar je ziet wel hoelanger die op een cicuit rijd hoe meer die zich verbetert met grote stappen,en hij was ook op een circuit sneller als capirossi,en voorderest scheelt et niet veel tussen die twee.maar ik vind et een gaaf team zo.
 
Terug
Bovenaan Onderaan