Troy is wereldkampioen

Ik gun het Troy zeker,alleen de manier waarop '(
Ook voor hem niet leuk, maar wel heel verstandig dat ze niet van start gingen in die tweede race.
Zelfs Vermeulen wilde niet rijden, dus dat zegt genoeg over de situatie van de baan.
Volgend jaar Vermeulen kampioen *D
 
Heb je de Supersport gezien? Iedereen stak de hand op maar rode vlag ho maar, toen de eerste paar begonnen te vallen kwam de rode vlag eindelijk tevoorschijn. Wat een race.

Gefeliciteerd voor Troy *O*
 
respect.gif

imola.jpg
 
Laatst bewerkt:
[offtopic]
wat ik niet snap is die gast die vlak voor elke opwarmingsronde als een soort vliegtuig met rode vlaggen ( *O* ) door de groep gaat rennen, proberend iedere helm aan te tikken.
[/offtopic]
 
hoera voor troy corser heeft hij echt verdiend heeft eventjes laten zien dat hij het nog steeds kan
en laat vermeulen maar na de moto gp gaan misschien kan hij rossi verslaan
en voor 2006 hopen we weer dat een duc kampioen word misschien wel bayliss die hoogstwaarschijnlijk weer terug komt na de superbikes of lanzi
wie denken jullie wie er in 2006 de meeste kansen heeft
 
Hmmm, lijkt me dat Corser toch zelf ook wel een wrang smaakje zal hebben bij dit 'kampioen'schap. Zeker gezien de prestaties van Vermeulen en Corser in de laatste paar races was het nog helemaal niet gezegd dat ie kampioen zou worden. En om het dan zo in de schoot geworpen te krijgen...

[offtopic]
wat ik niet snap is die gast die vlak voor elke opwarmingsronde als een soort vliegtuig met rode vlaggen ( *O* ) door de groep gaat rennen, proberend iedere helm aan te tikken.
[/offtopic]
Das om te kijken of iedereen wel wakker is. Degene die niet opletten en dus niet op tijd aan de kant duiken krijgen een klap met die vlag.
 
Hmmm, lijkt me dat Corser toch zelf ook wel een wrang smaakje zal hebben bij dit 'kampioen'schap. Zeker gezien de prestaties van Vermeulen en Corser in de laatste paar races was het nog helemaal niet gezegd dat ie kampioen zou worden. En om het dan zo in de schoot geworpen te krijgen...

Hij werd de 1e race op zijn sloffen 2e.
Denk je echt dat Troy zo wild zou zijn dat hij in die laatste races punten gaat laten liggen? Dan maar buiten het podium finishen en op safe punten pakken.

Maar inderdaad, de titel pakken na een race is wel beter dan de titel krijgen zonder race.
 
Hmmm, lijkt me dat Corser toch zelf ook wel een wrang smaakje zal hebben bij dit 'kampioen'schap. Zeker gezien de prestaties van Vermeulen en Corser in de laatste paar races was het nog helemaal niet gezegd dat ie kampioen zou worden. En om het dan zo in de schoot geworpen te krijgen...

It's all in the game.
heb wel eens meer kampioenschappen op een lullige manier zien eindigen :W :W
 
Moest er inderdaad ook meteen aan denken :)

ach ja die titel had ie toen ook niet verdiend. en dit jaar kijk je eigenlijk alleen naar de laatste races, en op basis daarvan had ie het ook niet verdiend... Maar suzuki en Corser hadden hun zaakjes het best op orde in het begin van het seizoen dus wel verdiend denk
 
Super dat Corser weer eens kampioen is geworden!

Ik vind het erg knap dat het Ten Kate-team nu al op zo'n hoog niveau rijd!

Okay, Muggas moet nog wat beter gaan rijden maar Vermeulen is écht goed bezig.
 
Terug
Bovenaan Onderaan