Trucjes tegen de flitscamera ?

duo-trippers

Banned User
6 nov 2005
266
0
Borsbeek
Bestaan er eigenlijk middelen om je nummerplaat onleesbaar te maken voor "flitsers"?
En dan bedoel ik niet ze camoufleren met slijk ofzo.
Ik heb ooit eens 'n advertentie gelezen van spuitbussen met 'n product die ervoor zorgt dat je nummerplaat normaal leesbaar blijft, maar voor 'n "flitser" is er dan zoveel reflectie dat ze onleesbaar is.
Wie weet welk product dit is, en waar het te koop is?
Werkt het wel? Want het uittesten kan 'n dure grap zijn als dit niet zou werken natuurlijk :?
Hebben jullie nog andere voorstellen, want ik ben die boetes kotsbeu en vlot rijden is nu eenmaal 'n onblusbare passie. 8-)
 
spuitbus shit is onzin, net als strook alufolie en haarlak bla bla.. Maak dan een kentekenklapplaat mechanisme.
 
Bestaan er eigenlijk middelen om je nummerplaat onleesbaar te maken voor "flitsers"?
En dan bedoel ik niet ze camoufleren met slijk ofzo.
Ik heb ooit eens 'n advertentie gelezen van spuitbussen met 'n product die ervoor zorgt dat je nummerplaat normaal leesbaar blijft, maar voor 'n "flitser" is er dan zoveel reflectie dat ze onleesbaar is.
Wie weet welk product dit is, en waar het te koop is?
Werkt het wel? Want het uittesten kan 'n dure grap zijn als dit niet zou werken natuurlijk :?
Hebben jullie nog andere voorstellen, want ik ben die boetes kotsbeu en vlot rijden is nu eenmaal 'n onblusbare passie. 8-)

nee :N
 
Was pas nog een topic over (spuitbus zooi), werkt niet. Wat echt goed werkt is je rechterhand.
 
Als je duo d'r/zijn hand voor het kenteken houdt. Ja dat is mogelijk O-)
 
RPG7.jpg


:)
 
Koop een SS, verkoop hem aan iemand die ermee circuitrijden (kenteken uitschrijven) gaat en hou de nummerplaat voor momenten dat je wil outlaw-en :P
 
Koop een SS, verkoop hem aan iemand die ermee circuitrijden (kenteken uitschrijven) gaat en hou de nummerplaat voor momenten dat je wil outlaw-en :P
Waarom nou weer een SS... Pak dan een SM... Die heb je ook voor circuitgebruik. En iedereen weet dat SM'ers veel asocialer rijden dan SS'ers. Maakt het veel geloofwaardiger. B|
 
Terug
Bovenaan Onderaan