Trucjes tegen de flitscamera ?

touwtjes trucjes rechterhand linkerhand.
Shit man, straks vergeet je te zwaaien tijdens het snel rijden, krijgen we daar weer een topic over.
 
mijn sjoppert rijdt niet lekker als ik te hard rij
is ook een oplossing.

En met woon werk verkeer is de kans niet groot dat je boven de 100 komt in de randstad
A20 tussen HvH en R'dam. 140/150 km/u met de WildStar.
het wordt misschien tijd dat je naar een andere Star gaat uitkijken.
 
Mijn truc werkt het beste :P
Maar die ga ik HIER niet vertellen, zometeen rijd half nederland zo rond en is het afgelopen met de pret :P :P .

Oja, je moet wel een onschuldig gezicht hebben,anders werkt het niet O-)
 
Mijn truc werkt het beste :P
Maar die ga ik HIER niet vertellen, zometeen rijd half nederland zo rond en is het afgelopen met de pret :P :P .
en ik heb een manier gevonden om elk jaar zo'n 20 miloen euro op de Beurs te verdienen.
maar die ga ik natuurlijk niet aan iedereen vertellen.

@ F@zertje: post dan niet!!!!!
 
Gewoon een bus haarlak erop spuiten en "GAS EROP!"

Probeer maar ,werkt perfect want ik heb nog nooit een boete gehad voor "Speeding"

Of zou dat komen omdat ik haviks ogen heb })
 
Gewoon een bus haarlak erop spuiten en "GAS EROP!"

Probeer maar ,werkt perfect want ik heb nog nooit een boete gehad voor "Speeding"

Of zou dat komen omdat ik haviks ogen heb })

Het zal niet de haarlak zijn want dat trukje werkt echt niet. :N
Het zullen idd. je ogen zijn die op tijd de flitsers opmerken. :Y :Y
 
Een idee is om daar waar de "mobiele eenheid" regelmatig de flitsservice bedient eens een paar handen vol met spijkers oid te strooien :Y
Op het prins clausplein staan ze nog wel eens op een vaste plek in het gras.
Ik krijg er steeds meer zin in onder het motto,"ik wat,jij wat"!
heheheh
 
Een idee is om daar waar de "mobiele eenheid" regelmatig de flitsservice bedient eens een paar handen vol met spijkers oid te strooien :Y
Op het prins clausplein staan ze nog wel eens op een vaste plek in het gras.
Ik krijg er steeds meer zin in onder het motto,"ik wat,jij wat"!
heheheh


Heb ik ook al gedaan langs de groene kruisweg tussen Geervliet en Spike .
Helaas een paar weken geleden is de boel aangeveegd , maar ik heb ze er niet meer gezien !
 
Een idee is om daar waar de "mobiele eenheid" regelmatig de flitsservice bedient eens een paar handen vol met spijkers oid te strooien :Y
Op het prins clausplein staan ze nog wel eens op een vaste plek in het gras.
Ik krijg er steeds meer zin in onder het motto,"ik wat,jij wat"!
heheheh

Een jaar of twee geleden stonden ze ergens in twente steeds op het zelfde punt( omgeving fleringen) te flitsen , kaarsrechte weg ,, overzichtelijk je kent het wel.... B|
op een gegeven moment zijn een aantal locals het zat en gooien naast de plek waar de dames en heren boa's zich posteren dunne gier neer en wat slacht afval, het was warm en ik hoef niet te zeggen hoe dat rook _O- *O*

De meeste waren met een 30 min toch maar weer elders gaan staan.......
er liep ook een fietspad naast en de fietsers die vielen bijna van de fiets af...

Heerlijk :] :]
:}
 
Terug
Bovenaan Onderaan