Vlugge_japie
MF'er
Een leuk truckje wat in de praktijk heel goed werkt. Feilloos zelfs is; JE GEWOON AAN DE SNELHEID HOUDEN DOMBO!!!!!!!!!!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Hoe kunnen ze nou bewijzen dat hij achter het stuur zat? Voor het zelfde geld zat ze vriend achter het stuur van zijn auto?
Hier in Genk (België) ook zo'n dombo.Pas geleden was hier in de buurt een gastje die zag een flitser staan
Dus hij naar huis de nummerplaat aan de achterkant van zijn auto geschroefd
Hij met een noodvaart langs die flitser
Was hij vergeten dat ze van de voorkant flitsten ,gevolg zijn rijbewijs kwijt (nog in de proeftijd
Is echt gebeurt ,hoe dom kun je zijn
Een leuk truckje wat in de praktijk heel goed werkt. Feilloos zelfs is; JE GEWOON AAN DE SNELHEID HOUDEN DOMBO!!!!!!!!!!!
zal ik maar even met 2 serieuze antwoorden komen dan
1: ik heb mijn plaat in het midden een stuk omgebogen in een hoek van ongeveer 30 graden denk ik.
...
Betreft de traject controles..
volgens mij zijn die camera's infra-rood..
wat nu als ik een verwarmingselement achter m'n kentekenplaat monteer die dat ding verwarmt naar..? 150 graden celcius..
zie je niets van (beetje stoom inde regen :D), maar hoe staat dat op de foto?
:D
Een motorrijder die zich aan de wettelijke snelheid houdt is als 'n rock-ster die "clean" blijft: OERSAAI
Heel verhaal...
Volgens mij wordt infra-rood licht gebruikt om de foto te belichten, je ziet dit niet omdat de ogen van een mens het niet/nauwelijks kunnen waarnemen, maar de camera het gewoon vastlegt. Dit heeft niets met de warmte van je nummerplaat te maken volgens mij.
Infrarood is niet om de foto te belichten natuurlijk. Het is om je snelheid te meten.
Zeker wel om de foto te belichten. Infraroodlicht gevoelige sensor. Snelheid meten gebeurd door lussen (trajectcontrole) of radar.
Daar gaan we weer met de flauwekul. Wat is daar nou weer 'oersaai' aan?
Persoonlijk vind ik het saaier om alleen maar van een motor te kunnen genieten omdat het "hard" gaat.