Trucjes tegen de flitscamera ?

Verander gewoon 1 letter in je kenteken Bijv: met een modderspetter hahaha
Of ga als je echt wil blazen naar Duitsland
 
Pas geleden was hier in de buurt een gastje die zag een flitser staan
Dus hij naar huis de nummerplaat aan de achterkant van zijn auto geschroefd
Hij met een noodvaart langs die flitser
Was hij vergeten dat ze van de voorkant flitsten ,gevolg zijn rijbewijs kwijt (nog in de proeftijd

Is echt gebeurt ,hoe dom kun je zijn
 
Hoe kunnen ze nou bewijzen dat hij achter het stuur zat? Voor het zelfde geld zat ze vriend achter het stuur van zijn auto?
 
Hoe kunnen ze nou bewijzen dat hij achter het stuur zat? Voor het zelfde geld zat ze vriend achter het stuur van zijn auto?

Helaas pindakaas werkt dat zo niet in de Wegenverkeerswet. De opsporingsambtenaar zal een vordering doen om jou te laten vertellen wie er op dat moment bestuurder was, als jij vertelt dat jij het niet was.
En dan ben je verplicht het te vertellen.
 
zo is het ook gebeurt na een kwartier stond de politie op de stoep,de sukkel wilde zijn moeder nog proberen over tehalen om te zeggen dat zij had gereden maar daar trapte zij niet in
 
GEEN PLAAT EROP!

Alles wat je probeert is toch strafbaar, dus doe hem dan helemaal eraf en rij gewoon weg van oom agent! Politie-auto is makkelijk. Motor wordt al kutter, maar is te doen als je op de snelweg zit. Zorg alleen dat je geen ongeluk veroorzaakt, want dan zijn de rapen goed gaar en achtervolgt het je nog jarenlang zo niet heel je leven! Ga gewoon naar het circuit geen gezeik. Of rij gewoon hard op strategisch plekken. Op de veluwe ofzo op van die tussendoorwegen! Lekker knallen daarzo!

Kan hier niet de weg noemen, want dan kan ik binnenkort me rijbewijs inleveren ik ben natuurlijk niet zo dom! :)
 
Laatst bewerkt:
Pas geleden was hier in de buurt een gastje die zag een flitser staan
Dus hij naar huis de nummerplaat aan de achterkant van zijn auto geschroefd
Hij met een noodvaart langs die flitser
Was hij vergeten dat ze van de voorkant flitsten ,gevolg zijn rijbewijs kwijt (nog in de proeftijd

Is echt gebeurt ,hoe dom kun je zijn
Hier in Genk (België) ook zo'n dombo.
Had zijn nummerplaat afgedekt(auto) en vervolgens met een rotvaart langs alle flitskasten in de buurt.
Daarbij achteruitkijkend hoe het flitste.
Uiteindelijk hebben ze hem kunnen vinden door zijn foto en het type van auto (rondvraag in de buurt)
Boetes voor alle snelheidovertredingen en het afplakken van de nummerplaat.
Hij weet nu waarvoor hij de komende tien jaar moet werken.
 
zal ik maar even met 2 serieuze antwoorden komen dan :+

1: ik heb mijn plaat in het midden een stuk omgebogen in een hoek van ongeveer 30 graden denk ik.
weet niet of het daar aan ligt maar ben in de afgelopen 2 jaar 2 keer (dat ik zeker weet) geflitst van achter en heb geen boete binnen gekregen!

2: uit betrouwbare bron (van een politieagente)heb ik gehoord dat waneer er iets langs de kentekenplaat aan het 'flapperren' (ofzoiets)is dan is de kans groot dat de foto mislukt!
dus een zakdoek ofzo langs de kentekenplaat binden is mischien wel een goed idee.

mischien ben ik trouwens wel gewoon een geluksvogel want heb ook ooit een boete gehad met de crosmotor toen ik staande werd gehouden.
heb ik meteen zo'n geel briefje gekregen en zelfs die boete heb ik nooit thuis gehad :P
dus mischien hebben ze mijn adres gewoon niet _O- _O- _O-

als ze dit maar niet lezen dan...hopenlijk zijn de boetes al verjaard!!!
 
zal ik maar even met 2 serieuze antwoorden komen dan :+

1: ik heb mijn plaat in het midden een stuk omgebogen in een hoek van ongeveer 30 graden denk ik.
...

Hier in België gaan de duitendieven héél streng controleren op het "ontwijken" van controles.
Er is een man in het nieuws gekomen, die een radardetector had in zijn X5, hij heeft ter plaatse rijbewijs en wagen mogen achterlaten (in beslag genomen). Reden voor de procureurs om op dit geval te springen en te gemisbruiken om superstrenge controles op geplooide nummerplaten aan te kondigen. (het gaat vooral over veiligheid hoor mensen...)

je kunt maar beter zonder nummerplaat rijden (in een vreemde buurt dan...) denk ik.
 
Betreft de traject controles..
volgens mij zijn die camera's infra-rood..

wat nu als ik een verwarmingselement achter m'n kentekenplaat monteer die dat ding verwarmt naar..? 150 graden celcius..

zie je niets van (beetje stoom inde regen :D), maar hoe staat dat op de foto?

:D
 
Dat beetje stoom vertroebeld dan ook weer het 'zicht' *D Alleen je Croma niet vergeten, anders bakt het aan.
 
Betreft de traject controles..
volgens mij zijn die camera's infra-rood..

wat nu als ik een verwarmingselement achter m'n kentekenplaat monteer die dat ding verwarmt naar..? 150 graden celcius..

zie je niets van (beetje stoom inde regen :D), maar hoe staat dat op de foto?

:D

Volgens mij wordt infra-rood licht gebruikt om de foto te belichten, je ziet dit niet omdat de ogen van een mens het niet/nauwelijks kunnen waarnemen, maar de camera het gewoon vastlegt. Dit heeft niets met de warmte van je nummerplaat te maken volgens mij.
 
Een motorrijder die zich aan de wettelijke snelheid houdt is als 'n rock-ster die "clean" blijft: OERSAAI :Y :Y :Y

:Z
Daar gaan we weer met de flauwekul. Wat is daar nou weer 'oersaai' aan?
Persoonlijk vind ik het saaier om alleen maar van een motor te kunnen genieten omdat het "hard" gaat.
 
Och, ik rij al een tijd met een plaat die omklapbaar is. Die bedien je gewoon met een knopje aan t stuur. Via een electradraadje dat verbonden is met de klapperplaat kan je 'm laten omklappen, en weer terugklappen natuurlijk(niet vergeten!!!!) Je moet t wel tactisch gebruiken
Dus als je ff wil gassen en ik denk dat ik gevaar loop dan gooi ik hem ff om. Als ik afrem zet ik het knopje weer snel terug.(plaat klapt in een tiende van een seconde).
Als je rijdt zie je er geen drol van. Dat er iets niet in de haak is bedoel ik.
Nema problema en het geeft nog een kick ook!

Wat kan het leven toch mooi zijn *D :}

Voor de politiemensen onder ons;
dit is een fabeltje hoor. gebeurt alleen in films :W
 
Volgens mij wordt infra-rood licht gebruikt om de foto te belichten, je ziet dit niet omdat de ogen van een mens het niet/nauwelijks kunnen waarnemen, maar de camera het gewoon vastlegt. Dit heeft niets met de warmte van je nummerplaat te maken volgens mij.

Infrarood is niet om de foto te belichten natuurlijk. Het is om je snelheid te meten.
 
:Z
Daar gaan we weer met de flauwekul. Wat is daar nou weer 'oersaai' aan?
Persoonlijk vind ik het saaier om alleen maar van een motor te kunnen genieten omdat het "hard" gaat.

Correctie: wij genieten niet alleen van hard gaan, dat zou je weten als je onze foto's op de website even bekeek.
Maar 'n motor verleidt nu eenmaal om af en toe toch de gashendel helemaal open te draaien en dan kunnen flitsers (vooral de stiekem opgestelde) behoorlijk vervelend en duur zijn. '(
 
Terug
Bovenaan Onderaan