trucjes tegen koude handen

Ik was vergeten hoe koud het verleden jaar was op de motor...

Weer ff wennen aan die ellende. Zit nu rillend te typen (mietje ;) )
 
Ik vind die regen momenteel wel erg lollig, tenminste in de auto. Mijn Astra heeft maar weinig grip dus ERG leuk in de bochten, bij elke bocht lekker glijden enzo, schuin door de bocht hehe.

Maar op de motor is het klote, had gehoopt as. zaterdag nog even te kunnen rijden maar weet niet of dat hem wel wordt. \ '(

Kneedown met je auto !!! :)
Als je nog meer lol wilt hebben met dit weer, moet je ongeveer 0.3 bar onder je normale bandenspanning gaan, dan glij je ECHT in de bochten, klaverbladen zijn dan echt leuk :)
Elke bocht wordt dan echt relaxt. Nadeel is wel dat het iets meer brandstof vraagt het niet zo goed is voor je bandjes, maargoed, morgen pomp ik ook weer m\'n banden op. Door slecht wegdek in Utrecht gaat de luchtdruk in je banden er vanzelf wel uit. En nee, ze zijn niet lek ;)
 
Nou, ik heb nu voor al amper grip dus nog minder lijkt me niet echt veilig. ;)

Dat het brandstof en banden kost vind ik minder interessant, wel makkelijk, auto van het werk. })
 
Ow wat koud vandaag, en het vriest nog niet eens, was 3 à 5 graden... :(

Ik wil 28 graden en zon!!!
 
pfff, was wel echt koud vandaag!
handjes moeten nog wat opwarmen

denk toch dat ik dat laagjes-systeem ga proberen door nog een dun paar handschoenen onder mijn motorhandschoenen te dragen

en heeft iemand ideeen voor warme tenen??? :?
2 paar kousen aantrekken?
 
pfff, was wel echt koud vandaag!
handjes moeten nog wat opwarmen

denk toch dat ik dat laagjes-systeem ga proberen door nog een dun paar handschoenen onder mijn motorhandschoenen te dragen

en heeft iemand ideeen voor warme tenen??? :?
2 paar kousen aantrekken?
ga\'k maar eens proberen, kouwe voeten? ja denk het dubbele sokken of zo...

je hebt van die thermo dingen, voor alles, handen, voeten, ehhh... ondergoed, zou dat helpen?
 
NEPRIJDERS??????? mischien ooit gehoord van een hart voor mijn bike oftewel hou hem netjes, het is geen auto!!!!!!!!!! :j
 
NEPRIJDERS???????????????? ooit gehoord van hart voor mijn bike oftewel hou hem netjes en in optimale staat, het is verdomme geen auto!!!!!!!!!
:j
 
NEPRIJDERS???????????????? ooit gehoord van hart voor mijn bike oftewel hou hem netjes en in optimale staat, het is verdomme geen auto!!!!!!!!!
:j

ik weet niet precies welke ik nou moet quoten, ben een beetje in de war door twee de zelfde berichten (bijna dan) :? .

Maar neprijdern? Dat misschien nou net niet, ik rij juist heel veel, altijd en lang. Maar ja, ik heb hart voor mijn motor, en toch gaat ie heel de winter door. Mijn vervoermiddel!!! Netjes afspuiten als er gepekeld is, en dan weer gaan... Waarom zou ik voor zo\'n vierwieler kiezen? Je staat in de kl*te file, je kan niet parkeren, het is niet leuk, ga maar door! Ik kies wel voor m\'n motortje!!!

Ow ja, hart voor mijn bike, daar krijg ik geen warme handen van, volgens mij.
 
ik weet niet precies welke ik nou moet quoten, ben een beetje in de war door twee de zelfde berichten (bijna dan) :? .

Maar neprijdern? Dat misschien nou net niet, ik rij juist heel veel, altijd en lang. Maar ja, ik heb hart voor mijn motor, en toch gaat ie heel de winter door. Mijn vervoermiddel!!! Netjes afspuiten als er gepekeld is, en dan weer gaan... Waarom zou ik voor zo\'n vierwieler kiezen? Je staat in de kl*te file, je kan niet parkeren, het is niet leuk, ga maar door! Ik kies wel voor m\'n motortje!!!

Ow ja, hart voor mijn bike, daar krijg ik geen warme handen van, volgens mij.

je zegt het prachtig daemon!!
 
Ik en mijn vrouw hadden hier ook altijd last van en we hebben echt alles geprobeerd. Van verwarmingselementjes in de handschoenen tot aan handvatverwarming. Voordat we op tour gingen door heel Europa toch maar geïnvesteerd in verwarmde handschoenen en dat is het geld dubbel en dwars waard dus dikke tip!!! Er is natuurlijk een enorm breed assortiment maar ik heb die van mij van BERTSCHAT. Zitten goed en worden heerlijk warm! Doe er je voordeel mee 8-)
 
Ik en mijn vrouw hadden hier ook altijd last van en we hebben echt alles geprobeerd. Van verwarmingselementjes in de handschoenen tot aan handvatverwarming. Voordat we op tour gingen door heel Europa toch maar geïnvesteerd in verwarmde handschoenen en dat is het geld dubbel en dwars waard dus dikke tip!!! Er is natuurlijk een enorm breed assortiment maar ik heb die van mij van BERTSCHAT. Zitten goed en worden heerlijk warm! Doe er je voordeel mee 8-)

Wauw oprechte vraag aan jou... hoe ben je op deze topic uitgekomen om er speciaal een account voor aan te maken om een 21 jaar oude topic op te ratelen _O-_O-
 
Wauw oprechte vraag aan jou... hoe ben je op deze topic uitgekomen om er speciaal een account voor aan te maken om een 21 jaar oude topic op te ratelen _O-_O-
De wondere wereld van Google, ik help graag mensen en ik hoor om mij heen steeds meer mensen klagen, we zijn immers ook steeds meer verwend. Ik had niet gezien dat dit topic al zo oud was maar zoals ik al zei, doe er je voordeel mee het is alleen maar een tip. ;)
 
Topic was praktisch al in steen veranderd.. Die opgraving moest vast van diep komen.
 
Koude handen / voeten (daar heb ik het meeste last van) is van alle tijden.
Een oud topic opgraven is in mijn idee nuttig.
Natuurlijk zijn materialen sterk verbeterd.
En ideeen zijn welkom denk ik....?
 
Nou, ik heb die elandleren van Joost uut Zwartsluis, primadeprima.
Maar nou ben ik onderhand ook n mooiweerrijder. Nou nee, ook weer niet, maar lange afstanden? Da’s war einmahl.
Het is me trouwens eerder te warm dan te koud tegenwoordig.
 
Ik en mijn vrouw hadden hier ook altijd last van en we hebben echt alles geprobeerd. Van verwarmingselementjes in de handschoenen tot aan handvatverwarming. Voordat we op tour gingen door heel Europa toch maar geïnvesteerd in verwarmde handschoenen en dat is het geld dubbel en dwars waard dus dikke tip!!! Er is natuurlijk een enorm breed assortiment maar ik heb die van mij van BERTSCHAT. Zitten goed en worden heerlijk warm! Doe er je voordeel mee 8-)

Nooit van gehoord, kan nooit wat zijn.
 
Terug
Bovenaan Onderaan