Triumph Street Twin 900

Hai, PhannieNL welkom hier en gefeliciteerd met je Twin daar ga je echt zo veel plezier van hebben!
Ik heb vanmorgen nog heerlijk 100 km gereden, handvatverwarming aan en gaan! Niet schromen om fotos, te plaatsen en te vertellen over je avonturen die je ongetwijfeld gaat beleven met de Twin!
 
Vandaag weer heel wat kilometers gereden met deTwin, optimaal genieten!
 

Bijlagen

  • 20240314_131308.jpg
    20240314_131308.jpg
    647,8 KB · Weergaven: 0
  • 20240314_131258.jpg
    20240314_131258.jpg
    632,7 KB · Weergaven: 0
Ziet er goed uit op de foto's! Ik donderdag middag. Rondje "Eindhoven" (buitengebied). Maar na een uur terug gegaan. Het was net iets boven de 10 graden en waaide flink. Morgen (zondag, 1e paasdag) ga ik even op pad tussen 11:00 en.... 15:00 uur?
 
Mooie foto's, Storkie!

Die van mij is het weekend voor het Paasweekend mee naar Duitsland geweest. Bochtentraining met een groep, heel gezellig! Gelijk kunnen oefenen met filerijden heen en terug (toch een stuk fijner om de eerste paar keer achter een meer ervaren rijder aan te gaan). En de haarspeldjes gingen (voor een beginner) goed. Hij is in ieder geval niet tegen de vlakte gegaan;) Al zat hij alsnog vol modder, dus afgelopen weekend even uitgebreid met de hogedruk aan de slag gegaan...

In de middagen was het overigens op eigen houtje de route volgen, en ik zat toevallig bij een snel groepje. Dus gelijk z'n snelheid kunnen testen! Op de rechte stukken haalde ik de rest zo in, optrekken gaat als een kanon. En dat hij het in de bochten niet bijhield lag niet aan de motor maar aan mij:')
Plus: van 09:00 tot 17:00/17:30 gereden en dat 4 dagen lang... En nog steeds zat hij heerlijk!

Dus intussen ook een tricky roads (onverharde wegen) training geboekt, en besloten dat het weekje Zwarte Woud in het najaar ook een motor trip gaat worden (alleen nog routes en een hotel zoeken).
Hoe meer ik met m'n Twin doe, hoe blijer ik ben dat ik voor deze motor ben gegaan:) Vond het ook wel grappig dat in die hele groep van de bochtentraining, hij behoorlijk veel complimenten oogstte!
 
Weer een heerlijke avond rit gemaakt. Jullie nog gereden?

Heel weinig. Door long Covid maar weinig kunnen rijden.
Mijn motor is ook heel lang weg geweest vanwege een poreuze cilinderkop.

Tevens de Phantoms laten vervangen door Michelin Road Classics. Helaas is er een trilling ontstaan en hij staat weer bij de dealer om de oorzaak te vinden. Ze geven aan dat het door de Michelin's komt. Daar ga ik niet in mee. :-)
De Michelins zijn een hele grote verbetering t.o.v. de Phantoms. Eindelijk heb je het gevoel weer contact met de weg te hebben. Dat miste ik met de standaard Phantoms.
Schijnbaar worden de nieuwe ST met deze Road Classics geleverd. Zijn ze toch weer verstandig geworden bij Triumph.
Hopelijk kan ik de ST komend weekend weer ophalen.
 
Die van mij (2023) kwam inderdaad met met de Road Classics. Rijden heel fijn, alleen kan ik niet echt vergelijken (want heb er nooit andere banden onder gehad).
 
Terug
Bovenaan Onderaan