Triumph Street Twin 900

De handvatverwarming is heerlijk. Paar keer al gebuikt.
De middenbok heb ik vanaf het begin, gebruik hem veel moet ik zeggen. Eigenlijk altijd😊
 
@advr

Deze bv?

Philips BW X-tremeVision Moto +130% H4 motorkoplamp, 1 stuk​

Ja denk het wel.
Ik heb nu deze:

Er zijn ook 1:1 h4 led lampen te vinden die je zo kan gebruiken. Ik zoek nog de juiste op dit moment, er zijn er nl. met aan 3 zijden chips.
 

Bijlagen

  • Screenshot_20221124_170339_bolcom.jpg
    Screenshot_20221124_170339_bolcom.jpg
    47,2 KB · Weergaven: 10
Laatst bewerkt:
De Twin is weer thuis, nieuwe koppeling en handvatverwarming! hmmml ekker hoor vandaag warme handjes! en geen piepende koppeling!
 
Ook hier staat hij namelijk keurig binnen en onder een stofhoes.
 

Bijlagen

  • 16696493933948118542152216196121.jpg
    16696493933948118542152216196121.jpg
    73,4 KB · Weergaven: 11
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: advr
Hier wordt nog gereden, beetje nattigheid kunnen ze wel hebben, het baasje een stuk minder, kijk uit naar de droge zonnige winterdagen (zonder pekel) 😎
Nou zeker weten, ik rijd ook gewoon door hoor mits het droog is en uiteraard pekel vrij.
Maar een schone winterdag sla ik zeker niet over, heerlijk goed aangekleed en handverwarming aan!
 
  • Leuk
Waarderingen: advr
Ik rijd in een motor jeans met een dunne thermo eronder, dat werkt perfect tegen de kou.
Een motor jeans broek heb ik ook, wel zo mooi op de ST, een thermo eronder, da's een goed idee. Dat kan ik ook wel eens proberen. De verwarming aan. Lekker is dat.

Als het weer droog weer is, gaat het zeker weer kriebelen. Helaas staat de ST iets verder weg maar met de fiets ben ik daar in 10 min.
Leuke ontspannen hobby.
 
Vandaag letterlijk en figuurlijk in het zonnetje gezet! Mijn schuur is geïsoleerd, maar toch verbaas ik me elk jaar weer hoe vochtig de motor wordt als je hem even buiten zet.Na een kleine 10 min in de zon is hij weer helemaal droog.
 

Bijlagen

  • IMG20221222121206.jpg
    IMG20221222121206.jpg
    183 KB · Weergaven: 26
Laatst bewerkt:
Heb dan wel benieuwd hoe de mijne onder de hoes vandaan komt. Hij staat in een niet verwarmde ruimte. We gaan het zien. Komende week eens gaan kijken.
 
Heb dan wel benieuwd hoe de mijne onder de hoes vandaan komt. Hij staat in een niet verwarmde ruimte. We gaan het zien. Komende week eens gaan kijken.
Altijd leuk, ik neem altijd ff bakkie koffie mee, en dan dagdromen over rijden met de twin.
 
  • Leuk
Waarderingen: advr
Vandaag na ruim 2 weken eindelijk weer op de Scrambler gereden, had nog 2 flesjes wijn nodig voor het kerstdiner dus die kun je dan maar beter 30km verderop halen 😁
Hahaha goed bezig! Qua temperatuur kon het prima...
 
Terug
Bovenaan Onderaan