TRX 850 hoge km-stand

Mckondson

Rookie
8 apr 2012
5
0
Hoi allemaal,
Ik heb sinds kort mijn motorrijbewijs.
Nu heb ik een TRX 850 op het oog. De km-stand is echter 92k.
Dit klinkt erg hoog in mijn oren. Kan iemand mij hier wat meer over vertellen?
En waar moet ik op letten bij zo'n hoge km-stand?

Alvast bedankt voor jullie reacties!
 
Daar was ik sowieso al vanuit gegaan, maar waar praten we dan over, hoeveel L per hoeveel Km?
Maar mijn vraag was meer is 92k een beetje het einde van z'n leven of rijd hij zo door tot 200k?
 
je kan het treffen, er zijn er wel, maar je weet niet of hij er goed mee omgegaan is, maar er is een topic van de trx, ga daar tussen zitten, die zijn bereid willig met hun info
 
Hallo Mckondson,

Kom eens in het TRX-topic. Hier kunnen ze al je vragen beandwoorden.

Om alvast een beetje in te gaan om je vraag...

De TRX is afgeleid van de tdm en is dat ook erg betrouwbaar. 92.000 km is een redelijke km-stand maar zeker geen uitzondering. Er rijden een aantal rond met vééél hogere km stand. Ik meende rond de 200.000 of 300.000 km :o

Wat is je budget...? Met een paar euro meer koop je waarschijnlijk een trx met veel minder km's. Het blok kan de km wel aan maar je kan veel andere dingen tegen komen...

Bijna iedere trx neemt een beetje olie, verder geen enge dingen. Gewoon zo nu en dan een klein scheutje olie erbij en genieten maar.

Yamaha hanteert een bovengrens van 1 liter op 1000 km als boven grens. Dit zie je eigenlijks nooit. De meeste trx-en nemen tussen 1 op 1500 en 1:4000. Erg wisselend maar 1:1000 is erg veel. Dit zie/hoor je niet vaak.

Verder is de trx super. Sturen doet hij als geen ander en het geluid kan een Ducatist het kippenvel bezorgen... Gewoon geweldig ding die trx.

Geen 12 in een dozijn fiets die je op iedere hoek van de straat ziet. Veel motor voor weinig geld.
 
Laatst bewerkt:
Bedankt voor je reactie,

Mijn budget is op het moment 1600 euro, de TRX 850 die ik op het oog heb is 1500.
Ook staat deze bij een goed aangeschreven zaak op steenworp afstand van waar ik woon.
Ik zal mij dan niet teveel laten leiden door de km-stand.

Klinkt goed! Ik ga dinsdag even kijken! :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan