Tsss....hij wel, wij niet

Martin-S

MF veteraan
19 mei 2002
2.668
0
Hoort hij geen nu geen boete te krijgen??? :j

motormuiszonderhelm.jpg
 
Ik draag m'n helm voor mezelf, niet om geen bekeuring te krijgen...
Moet je anders zien: Als een agent weer eens begint te preken over onverantwoord rijgedrag, duw je hem gewoon deze foto onder de neus met de vraag: "En wat is dit dan?"

Ik rij nog wel eens zonder helm... Van voortuin naar achtertuin... plm. 30-40 meter, met 5-15 km/h...
 
Op vrijdag 07 juni 2002 20:10 schreef Skoezie het volgende:
...3 weken z'n rijbewijs afpakken. Weet ie eens wat dat is :j
Maar voor 3 weken afpakken :?
Wat denk je van ontslag })
Kan hij ons niet meer lastig vallen :j
 
:^

Zo bedoelde ik het idd, wij kawarijders snappen elkaar ;)

Oh, ik snap hem niet :? Ik vind stapvoets zonder helm net zo onverantwoord als 230 op een nagenoeg lege provinciale weg. })

Zou jij je helm opzetten om na een ongeval de motor even van de kruising af te rijden? (D'r staat een bergingstruck bij de kruising) Dan heb je het ooit over journalisten die alles uit hun verband rukken ;)
 
Op vrijdag 07 juni 2002 20:28 schreef Joris het volgende:Oh, ik snap hem niet :? Ik vind stapvoets zonder helm net zo onverantwoord als 230 op een nagenoeg lege provinciale weg. })

Zou jij je helm opzetten om na een ongeval de motor even van de kruising af te rijden? (D'r staat een bergingstruck bij de kruising) Dan heb je het ooit over journalisten die alles uit hun verband rukken ;)


Knap gezien... :}
 
Zou jij je helm opzetten om na een ongeval de motor even van de kruising af te rijden? (D'r staat een bergingstruck bij de kruising) Dan heb je het ooit over journalisten die alles uit hun verband rukken ;)
Als je't op de PPP / carpoolplaats Elst niet doet, kost het je meteen flappen, dus waarom hem niet? hij rijdt tenslotte zonder helm... moet hij ook maar met de motor lopen of dat ding over z'n kop frotten...
 
HOHO, agenten trekken ook alles uit hun verband.

Heb je net de hele weg braaf gereden, behalve
op die mooie, lege, gladde, plaat asfalt....*FLITS* word
je dus wel ook ff op die ene foto beoordeeld.. :( :(

;)
 
Ja idd... wat boeit ons het nou als die aap zonder helm rijd :?

Doe je toch voor jezelf of niet soms..

Dus als helm dragen niet meer verplicht was in NL doe je geen helm meer op :?
 
Op de bon slingeren en 3 weken z'n rijbewijs afpakken. Weet ie eens wat dat is :j

En hij dan lekker 3 weken betaald 'arbeidsongeschikt' thuis zitten zeker?? Zit hij lekker 3 weken sociaal te doen bij z'n vrouw en kan hij weer lekker 49 weken lang de beest uithangen. Geef mij ook zo'n baan!!!
 
Nee, zeker niet. Ik heb ALTIJD een helm op als ik op de motor zit. (behalve bij het de garage in duwen/rijden o.i.d)
 
Terug
Bovenaan Onderaan