tsubaki ketting + 2 tandwielen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Dopey heeft een R1

MF veteraan
6 okt 2006
1.059
0
Rotterdam
Te koop tsubaki ketting:

530 Sigma XRG 114links (oa voor r1 2002/2003)
Gaat hier om de gold.

Deze is dus sterker dan de normale versie en gaat langer mee.

Nieuw prijs was 190 euro Mag weg voor 125 euro

Verder nog 2 achtertandwielen in de aanbieding

JTR achter tandwiel 479.48 mag weg voor 20 euro
JTR achter tandwiel helemaal zwart 479.45 mag weg voor 20 euro
Beide tandwielen passen in ieder geval op een R1 2002/2003, zijn helemaal nieuw nooit gebruikt.
 
okay ik zie net dat ik teveel heb betaald en dat ze op internet voor een lagere prijs worden aangeboden dan ik ervoor heb betaald...ipv 125 mag hij voor 100 euro weg.

Past uiteraard niet alleen maar op de r1 2002/2003...
 
Laatst bewerkt:
Volgens mij zou er om mijn yzf750 een 530 ketting met 106 schakels horen, dus zou kunnen passen, maar als ik dan nog losse tandwielen moet bestellen ben ik meer kwijt als voor een komplete set.

Mocht de ketting nog nieuw zijn ( waar ik eigenlijk vanuit ga) en de klinkschakel er bij zit, wil ik je €60,- bieden. Anders wordt het voor mij gewoon een nieuwe kettingset.
 
Volgens mij zou er om mijn yzf750 een 530 ketting met 106 schakels horen, dus zou kunnen passen, maar als ik dan nog losse tandwielen moet bestellen ben ik meer kwijt als voor een komplete set.

Mocht de ketting nog nieuw zijn ( waar ik eigenlijk vanuit ga) en de klinkschakel er bij zit, wil ik je €60,- bieden. Anders wordt het voor mij gewoon een nieuwe kettingset.



ik wil best met mijn prijs zakken maar 60 euro vind ik echt te laag. Dit is gewoon een goede kwaliteit ketting. ik heb er bij de dealer 190 voor betaald webshops vragen rond de 160.....

100 euro mag je hem op komen halen.
Zou een complete set 145 euro kosten voor je op deze manier.
 
als de klinkschakel erbij zit en de ketting nieuw is wil ik 100euro geven als jij de verzending voor je rekening neemt
je kan me mailen op froggelman @ hotmail.com
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan