TT 2002

We (R1Beest, TommyFumi, Robin en ik) zaten eerst tegenover de box van Biagi, later helemaal rechts, en daarna zijn we het hele (korte) circuit omgelopen om vervolgens voor de BMW Boxer warm-up weer op de (rechterhelft) van de tribune te gaan zitten.
 
We (R1Beest, TommyFumi, Robin en ik) zaten eerst tegenover de box van Biagi, later helemaal rechts, en daarna zijn we het hele (korte) circuit omgelopen om vervolgens voor de BMW Boxer warm-up weer op de (rechterhelft) van de tribune te gaan zitten.

Ik zat tegenover het videoscherm bij de ingang van de pits.
 
Was weer leuk, vooral de viertakten die van het gas afgaan voor de GT, tering, dat klinkt echt gaaf.
 
Ik ben donderdag en vrijdag geweest,vrijdag o.a met chili.We hebben veel gezien jammer van de regen tijdens de 2de tijdtraning van de motogp :(
Het geluid van de fourstroke's is waanzinnig mooi alhoewel de honda's vallen tegen de soesje's brullend het uit de yammies heerlijk de aprillia heftig....next year met de duc's/kawa's en proton schijnt met een 5 cilinder bezig te zijn in samenwerking met bmw zal wel een lijnmotor worden :9~
Kortom ik heb waanzinnig genoten.... :P ,het is heeeeeeelllll indrukwekkend als je die gasten o.a de strubbe ziet uitknallen... :} :} :} :} :} :} :} :} :} en die sound's zit nog steeds diep in mij... *D

Over de race,tja een beetje voorspelbaar is het wel...de comingman/jongen voor mij...John Hopkins..dit word hem ;) ...hoop ik.

Ik heb eigenlijk een beetje medelijden met de 2 tact rijders...zielig gewoon '(


Oja' ik heb maar 1 valpartij gezien (donderdag)en dan nog wel van biaggi die links van mij onderuitschoof in de stekkewal.Wilde doorijden maar kreeg zijn yammie niet meer aan de praat..ff later komt de taxi eraan terug naar de pits en 5/10 minuten later reed meneer weer lekker door de stekkewal.Ik geloof langzamerhand niet meer in biaggi ,hij komt er niet bij....checa gaat beter.
 
Laatst bewerkt:
ik heb vdaag de hele dag op de strubbeb gezeten.
was erg leuk .
en het geluid van die aprilia vettttt
en die mensen op de baan was niet leuk meer
in de uitlooprond wou jurgen bij ond voor de neus een bandje rooken stopt die
een partij mensen op z,n nek
zaten aan z,n sliders en helm te trekken
is die maar vlug weer door gereden.
en in de pit z,n bandje op gerookt.
hekken mogen wel wat hooger van mij zo hebben ze een uitloopronde van 1 km en de rest achter op het cirquit zien er niks van wat erg jammer is.
 
Errug gaaf!

Ik vertoefde op de Strubben(vd goorbergh tribune), goed overzicht 8-)

Wat vonden jullie van het geluid van die nieuwe 4-takt machines? De Yamaha's en Aprillia klonken erg goed!

Puike race van Barros BTW!

Volgend jaar weer!
 
Zat op stekkenwal. errug tof. alleen ze mogen van mij die hekken wel vervangen door plexiglas ofzo. Kan je tenminste fatsoenlijk foto's maken :j

Volgend jaar neem ik de camera mee. Weet ik zeker dat er wat moois tussen zit.

vond deze foto wel grappig. (250CC)

full
 
Op zaterdag 29 juni 2002 22:17 schreef Lage CB het volgende:Maare...ik heb me goed vermaakt
Oh ja....mensen lastig vallen bedoel je })

Hellraiser en ik waren dus ook van de partij.
Mooi acties gezien vanuit Ramshoek.

Enne LCB...jij gaat weg en er gaat er eentje heel mooi onderuit '(
Menneke stond niet meer op en werd afgevoerd met de ambulance. Als ik het goed begrepen heb, was het een Fransman die onderuit was gereden.

Enne Yammie heeft weer eens netjes zijn werk gedaan door nog ff naar de weergoden gebeld te hebben :P
 
'k Zat hoofdtribune en had tijdens de hele motoGP het idee dat Rossi maar een beetje zat te dollen....volgens mij kon hij Barros met mak voorbij, maar deed het niet in het belang van de sport. Een tweede Schumacher is funest voor de motorsport.....

Wel een leuke dag gehad....goed weer....goede sound.....leuke mensen!
 
ik vond het een machtige mooie motogp, rossi domineerde weer...en kon zo makkelijk voorbij ongelovelijk!.

een paar powerslides van meneer rossi super!!...

ik vond 2 dingen heel jammer..
1: de val van capirossie...wat ging die er tering hard vanaf zeg!!!
2: de val van ukawa, in de laatste chicane...valt ie...heeeel jammer...

voor de rest mooie race... :)
 
Oh ja....mensen lastig vallen bedoel je })

Hellraiser en ik waren dus ook van de partij.
Mooi acties gezien vanuit Ramshoek.

Enne LCB...jij gaat weg en er gaat er eentje heel mooi onderuit '(
Menneke stond niet meer op en werd afgevoerd met de ambulance. Als ik het goed begrepen heb, was het een Fransman die onderuit was gereden.

Enne Yammie heeft weer eens netjes zijn werk gedaan door nog ff naar de weergoden gebeld te hebben :P

Achteraf gezien hadden we net zo goed nog kunnen kijken, maar ja...as je alles weet van te voren })
We stonden knettersvast op het zandpad ghehe...

We hoorden in de file nog wel het Nederlands volkslied, dus een Nederlander op podium :?
Geeft gelijk een idee hoever we waren opgeschoten; niet dus ;)
 
Achteraf gezien hadden we net zo goed nog kunnen kijken, maar ja...as je alles weet van te voren })
We stonden knettersvast op het zandpad ghehe...

We hoorden in de file nog wel het Nederlands volkslied, dus een Nederlander op podium :?
Geeft gelijk een idee hoever we waren opgeschoten; niet dus ;)

Zand? }) ;)
 
Ik heb ff een post gejat van GoT omdat er mooie foto's in staan en de situatie bij de huldiging van de MotoGP (de rest heb ik eruit gesloopt)..

Het volgende is dus gejat:

Toen naar het podium. Iedereen riep om Rossi. Na de huldiging ging dronken volk de boel verpesten :( :( :r
Er werd een bord van de pitbox van Rossi gejat, mensen probeerden wielen te pikken bij Aprillia (!), een onverlaat begon met een "gevonden" brandblusser te spuiten en het allerergste was nog wel dat dronken lui op de vuist gingen met medewerkers van Honda-Pons en baco's :( :( Schandalig was het. :(
Vorig jaar was er ook veel volk onder het podium, maar toen ging iedereen rustig terug naar zijn/haar plaats. Dit jaar dus een complete chaos :(
[edit] En hier zijn de pics!
Wil Hartog, de witte reus
Gerubber na de BMW-boxercup
Nog meer rubber op de baan!
De brommers zijn gefinisht!
Zotte muzikanten in de grindbak!
Jurgen en Nobu op weg naar de grid
Warm-up lap deel 1
Warm-up lap deel 2
Laconi gaat kapot!
Checa populair
De held van de dag
Gibernau's wrak!
Gibernau's wrak deel 2
Vlak voor de box dichtgaat nog ff een foto
De mooiste MotoGP fiets
Champagne!
De 3 helden
Kato(h) 's fietsen
Safety car
Carlos op televisie
Van wie zou dit motorhome zijn?
Erv Kanemoto himself (met de blauwe map)
w00t!
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ben vandaag weer teruggekomen van de TT. Heb me weer erg goed vermaakt (op enkele MINPUNTEN na: zie Assen-Mugello topic). Donderdagavond rond de klok van 8 uur waren we op de camping aan de Europaweg. Daar hebben we onder het genot van een bavje lekker geouwehoerd bij het kampvuur. Vrijdag natuurlijk de trainingen gezien. Helaas was het weer wat minder, zodat de tijden er niet toe deden. Maar op de tribune onder het plastic was het wel uit te houden. Vrijdagavond hebben we het weer gezellig gemaakt rond de stooktonnen:

full


Om twaalf uur zijn we met een paar man naar het centrum gelopen. Daar trad de Band Zonder Banaan op het koopmansplein op. Zij speelden van half 3 tot 4 uur 's nachts het complete plein plat :)

Daarna zijn hebben we nog een tijdje rondgelopen om uiteindelijk zo tegen half 5 uur weer terug te wandelen naar de camping aan de Europaweg. Daar aangekomen was de slaap over, toen maar meteen doorgewandeld naar het circuit. We zaten om half 7 in de Ossebroeken. Had toen even genoeg gewandeld. De races waren redelijk goed te volgen van waar we zaten. Vooral de MotoGP en de 250 (totdat De Puniet eraf ging) waren de moeite waard om te zien.

Zaterdagavond hebben we nog op de camping gezeten. En vandaag, zonder files, terug naar huis gereden. En ook mijn telefoon is overleden, heb het ding in het water laten vallen. :(

Edit: Ook enkele Engelsen die we nog van Brands Hatch kennen waren 3 dagen op de camping. Ze vonden het "fucking brilliant" en hebben ons uitgenodigd om naar de Superbikes in Brands Hatch te komen. Er zit dus niks anders op ... })
 
Laatst bewerkt:
Ik heb me dit jaar weer prima vermaakt in Assen, zat op de winterdijk tribune. Jammer dat er een paar losers zo nodig aan die speakers moesten zitten, met als resultaat dat 1 speaker uiteindelijk naar beneden lazerde en we dus helemaal geen geluid meer hadden........Ben toen maar ff het hek ingeklommen om de draden weer professorisch aanelkaar te binden.......Gelukkig deed de overgebleven speaker het weer.....
 
Mooie foto's hebben jullie gemaakt zeg!
Vraagje: hoeveel keer kan die geweldige digitale fotocamera optisch inzoomen? En wat kost 'ie? (merk?)
 
Terug
Bovenaan Onderaan