TT 2002

Martin@81

MF veteraan
14 feb 2002
2.982
2
Ben benieuwd hoe jullie het allemaal vonden? Zowel op TV en die personen die geweest zijn!

Ik heb alleen de 500cc kunnen bekijken. Maar dat was zeker mooi! Was spannend om te zien. Eerst wat wisselen, uiteindelijk ging Rossi voorbij en liep toch behoorlijk uit. Ook in de tweede groep was het erg mooi. Vooral vlak voor de finish!!! Wauw! En ik vind het netjes van Jurgen. :)

En jullie vertel jullie belevenissen!!!
 
Ik heb ook alleen maar de MotoGP-klasse gezien (op tv), en vond dat zeker de beste race tot nu toe.

Beste mannen van de race (in onwillekeurige volgorde): Barros, vd Goorbergh (mooie 10e plaats!) en Rossi. :)
 
Ik heb ook alleen maar de MotoGP-klasse gezien, en vond dat zeker de beste race tot nu toe.

Beste mannen van de race (in onwillekeurige volgorde): Barros, vd Goorbergh (mooie 10e plaats!) en Rossi. :)

Nah ja, MotoGP jah... Noem ut nog steeds 500cc... ;)

Maar voor zover ik er verstand van heb zijn dat inderdaad wel de drie beste.
 
Ik heb trouwens op Nederland 2 gekeken i.p.v. Eurosport; geen commentaar van Toby Moody :} , maar wel _veel_ harder motorgeluid. :}
 
Ja het was wel gaaf om te zien. Klein beetje 125 cc en 250 cc gezien en de gehele motogp. Het was een hele goede race. Die 3 mannen waren idd de beste van het veld. Ook een knappe prestatie van Hoffman. Tweede race en dan dit presteren. Jammer van Checa en Ukawa in de GT. Toch mooi dat Ukawa nog op kon stappen en zijn race beeindigen. Jammer van alle fans die baan op renden. Het werd uiteindelijk dan toch nog motorcross.
 
commentaar op zowel Eurosport als Nederland 2 was bar slecht. Verder leuke races.
Commentaar op Nederland 2 was zwaar ruk ja, maar het hardere motorgeluid maakte dat ruimschoots goed. Enneh... wat Eurosport betreft, zet em - als je Eurosport in 2 talen ontvangt - voor de grap es op taal 2 en hoor het heerlijke Engelse commentaar. :}
 
Ik heb vrijdag alle kwalificaties vanaf de hoofdtribune gezien. Ook de wedstrijd van het EK SS600 trouwens.
En vandaag alle wedstrijden. Vond de MotoGP het beste. Barros gaf toch behoorlijk partij. De andere viertakten konden hem iig niet bijhouden.

En wat klinken die viertakten irl ontzettend :9~
 
Ik vond het camerawerk verschrikkelijk ruk. De meeste acties vonden plaats terwijl onze gele trots weer in beeld moest komen. Verder heb ik alleen maar de eerste 5 en Jurgen in beeld gezien. De rest was niet belangrijk of zo.
Zo die is er weer uit...

Maar de race was toch wel de meest spannende MotoGP van dit jaar. Erg jammer van Capirossi. Dat Ukawa viel... ach jammer voor hem, maar gelukkig finishte hij nog op een redelijke plaats.

Op Eurosport zaten ze wel vreselijk te zeiken over het publiek dat op de baan liep. Maar ik kreeg juist de indruk dat (in tegenstelling met Italie) Rossi en Checa het helemaal niet zo'n probleem vonden. Er werd lekker doorgeburnd :}
 
Vond het GAAF... maar wel koud (wel minder als vrijdag!) 125 & 250 was gewoon.. alleen met de GP viel Capirossi waar wij zaten... Het lullige was dat z'n vizier midden op de baan lag, en die vlaggasten hadden het niet door! Iedereen fluiten naar die baanmensen.. en nadat ze al 2x langskomen waren zagen ze het pas liggen |(
 
Op Eurosport zaten ze wel vreselijk te zeiken over het publiek dat op de baan liep. Maar ik kreeg juist de indruk dat (in tegenstelling met Italie) Rossi en Checa het helemaal niet zo'n probleem vonden. Er werd lekker doorgeburnd :}

De rijders vinden het niet echt een probleem volgens mij, maar zo'n geintje kan het circuit wel duur komen te staan.
Dorna en de FIM zijn er niet echt blij mee. Dan moeten rondom het circuit de hekken weer verhoogd worden enzo.
Geld uitgeven aan dingen waar het eigenlijk niet nodig voor hoeft te zijn. En dan duurt de bouw van extra toiletten en dat soorten dingen alleen maar weer langer.
 
Ik zat "voorbij stekkenwal" en daar deden de speakers het niet :( We werden dus totaal niet op de hoogte gehouden van de stand van zaken..

Toch wel genoten van de voorbij racende motoren :} Vooral het geluid van de 4 takt Suzuki's :)
 
Ik ben op vrijdag geweest en ik vond het geweldig.....met name als het droog was. Ik heb nog een paar pic's die ik jullie echt niet wil onthouden.
Ennuh, wat vonden jullie van het geluid. Wat is de mooiste? Ik vond zelf de Yamaha wel erg tof.
Als je ze nogmaals wilt horen.....je kent het adres!

Check this. Zeik nat, en toch nog ff een kneedown maken:
WetKneedown.jpg

En Ukawa die tevens in minder prettig weer ff de GT uit komt knallen:
UkawaGT_exit.jpg

Gibernau die ff herrie komt schoppen op het rechte stuk:
Gibernau.jpg

En Jenkner(?) die de droge lijn al gevonden heeft:
MandeveenDuikersloot.jpg


:]

[edit]...er zijn dus ook vids van.... *D [/edit]
 
De rijders vinden het niet echt een probleem volgens mij, maar zo'n geintje kan het circuit wel duur komen te staan.
Dorna en de FIM zijn er niet echt blij mee. Dan moeten rondom het circuit de hekken weer verhoogd worden enzo.
Geld uitgeven aan dingen waar het eigenlijk niet nodig voor hoeft te zijn. En dan duurt de bouw van extra toiletten en dat soorten dingen alleen maar weer langer.

Ik ben dus ook geweest...
Er werd geen "triomf"ronde meer gereden na de overwinning van Rossi...best jammer!!!

En dat hekken verhogen gaat niet werken --> vlakbij waar ik zat hebben ze gewoon onderin gaten geknipt dat ze alleen hoefden te bukken...
Natuurlijk zijn er ook mensen die klimmen ;)

Verder von ik het een geslaagde dag en niks te klagen over het weer.

Maar wat druk zeg...wel gezellig en het kon allemaal maar weer.

Minder was dat we om 17.15 van parkeerplaats reden en nu net om 21.45 thuis ben...
Kwamen het terrein niet eens af, zo vast stond het met motoren :(

TT Assen ---> Apeldoorn ---> 4,5 uur })
Nieuw record ghehe

Maare...ik heb me goed vermaakt
 
Ik ben op vrijdag geweest en ik vond het geweldig.....met name als het droog was. Ik heb nog een paar pic's die ik jullie echt niet wil onthouden.
Ennuh, wat vonden jullie van het geluid. Wat is de mooiste? Ik vond zelf de Yamaha wel erg tof.
Als je ze nogmaals wilt horen.....je kent het adres!

Check this. Zeik nat, en toch nog ff een kneedown maken:
1e plaatje

Hopkins, is pas 17!

Waar zat je vrijdag op de hoofdtribune? Aan de positie te zien zat ik redelijk dicht bij.

Van de 4takten vind ik de Soes het minst mooi. De yammie's en de aprilia's jankten lekker.
De Honda's klonken als brute kracht :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan