TT 2009, Wat vonden we ervan

TT 2009, Wat vonden we ervan

  • GE-WEL-DIG

    Stemmen: 21 16,8%
  • Geslaagd

    Stemmen: 25 20,0%
  • Ik had beter verwacht

    Stemmen: 7 5,6%
  • Saaie race

    Stemmen: 65 52,0%
  • Te weinig crashes gezien ( ik ben een ramp toerist )

    Stemmen: 4 3,2%
  • Dit was mijn laatste TT

    Stemmen: 3 2,4%

  • Totaal aantal stemmers
    125
Geweldig; na 10 jaar weer gegaan en nu met vrouwtje en op de motor! en natuurlijk het hele spectakel van de heen en terug reis, z'n 320 km.
 
Laatst bewerkt:
De GP was saai...Rossi mag van mij best winnen, alhoewel ik liever zie dat een
ander wint natuurlijk, maar dan wel met een mooi gevecht, zo was t niets aan....

Maar voor de rest....
Lekker weer, lekkere wijfen, dikke mafkezen, lompe gasten, mooie motoren...
Dag op zich was :}



:W
 
Laatst bewerkt:
Tja rossi lag snel voor en stond deze niet meer af , leek erop dat lorenzo dichterbij kwam maar uiteindelijk bleek dat niet het geval. Stoner werd helemaal zoek gereden.

Al met al toch een leuke dag gehad , en er stond een heerlijk windje en geen regen gezien. 8-)
 
Laatst bewerkt:
Tja rossi lag snel voor en stond deze niet meer af , leek erop dat lorenzo dichterbij kwam maar uiteindelijk bleek dat niet het geval. Stoner werd helemaal zoek gereden.

Al met al toch een leuke dag gehad , en er stond een heerlijk windje en geen regen gezien. 8-)

Alleen bij zwolle en gelijk alle ( pussy ) motorrijders op de vluchtstrook regenpak aan doen en wel 10 min later weg regen :W
 
Saaie race, dat wel.... maar de 100e overwinning van Rossi maakte een hoop goed.
Wat een wereld coureur is dat toch. Als zijn motor-afstelling klopt, is hij echt letterlijk onverslaanbaar. Ik denk niet dat hij ooit nog geëvenaard zal worden.


Van het evenement zelf vind ik het altijd zo jammer dat er zo veel lompe dronken boeren op af komen.
''Daar moet een piemel in'' schreeuwen naar elke vrouw die langs loopt enzo.
Donder toch op man, dom inteelt volk. Bleg.
Als ik dat volk zie, schaam ik me soms wel eens om een motorrijder te zijn aangezien ik met hen geassocieerd kan worden.
 
Alleen bij zwolle en gelijk alle ( pussy ) motorrijders op de vluchtstrook regenpak aan doen en wel 10 min later weg regen :W
Hahaha Jah die zag ik ook allemaal:) En die duc's van paar tien duizende euro's gingen op eens zo hard niet meer in de regen:) Pussy's :P
Was opzich wel vet 125 en 250 was spectaculairder dan de moto gp zelf. Maar wel beter dat rossi ze ff allemaal zoek heeft gereden:):)
 
Dat de maistro voor zeker gaat kan ik wel begrijpen.
Wel mooi dattie dat ook kan.

Volgende keer weer een gevecht om de 1e plaats.
 
Footooz:
full


full


full


full


full
 
De 125 en 250 waren zeker spectaculair.
De motoGP zelf was niet bijzonder wat betreft crashes of onverwachte koplopers, maar zoals al is gezegd, het was de 100e overwinning van Rossi, dus wel reden genoeg voor een feestje.

De grootste crash die ik vandaag gezien heb was echter bij de laatste race, de ONK supersport.
Bij de GT-bocht ging een rijder onderuit, waardoor zijn motor een klein beetje op de baan lag. Daar tikte vervolgens een andere rijder tegenaan, waardoor de motor min of meer dwars in de bocht kwam te liggen.
Hier ging vervolgens nóg een andere rijder door onderuit, waardoor de persoon achter hem vól op zijn motor klapte en met een salto en een harde smak op het asfalt terecht kwam.

Eventjes paniek alom, eerst nog een gele vlag maar deze werd binnen een paar seconden vervangen door een rode. Toch denk ik dat de coureur er wel overheen komt, hij zwaaide nog met z'n armen voor een applaus, de bikkel.

En tja, het leukste was natuurlijk op de terugreis, in de file, door de file.
Lekker handjeklap spelen met de zuipende malloten in bestelbusjes met open schuifdeur.
 
Alleen bij zwolle en gelijk alle ( pussy ) motorrijders op de vluchtstrook regenpak aan doen en wel 10 min later weg regen :W

Mja, daar was ik er eentje van.. Ik had m'n zomerkleding aan, van die doorwaai toei. Ik was zelfs al te laat met m'n Goretex jas: m'n t-shirt was al kleddernat.

Oh, en inderdaad, bij die benzinepomp na Zwolle alles weer uit gedaan 8-)

Zijn er ook nog meer mensen geflitst bij die benzinepomp vlak voor de A1? Ik kon nog afremmen tot een gangetje van 120 ofzo (reed 140), maar volgens mij is daar maar 100 toegestaan ;(
 
Wie waren die !@#$%#@! in die blauwe bus met die KUT muziek achter stekkenwal?
Wat een domvolk is dat zeg!!! :r
En wie was die kerel die die steen gooide richting de :+ op de bus...?
Scheelde niet veel! :}

Race was matig maar rossi op 100 is toch wel lekker *O*

Alle stoere motormuizen schuilen onderbruggetjes en shit... echte bikkels!!! _O-
Rit heen en terug is volgens mij toch ook wel iets unieks, wat een volk langs de weg*O*

Al met al een geslaagd dagje :W
 
Laatst bewerkt:
Saaie race, dat wel.... maar de 100e overwinning van Rossi maakte een hoop goed.
Wat een wereld coureur is dat toch. Als zijn motor-afstelling klopt, is hij echt letterlijk onverslaanbaar. Ik denk niet dat hij ooit nog geëvenaard zal worden.


Van het evenement zelf vind ik het altijd zo jammer dat er zo veel lompe dronken boeren op af komen.
''Daar moet een piemel in'' schreeuwen naar elke vrouw die langs loopt enzo.
Donder toch op man, dom inteelt volk. Bleg.
Als ik dat volk zie, schaam ik me soms wel eens om een motorrijder te zijn aangezien ik met hen geassocieerd kan worden.

:^

Overigens was de 125 en 250 wel een mooie race. :Y

Op de terugweg ook die flinke bui gehad en doorgereden. Zeiknat geworden en onder Utrecht was het weer 26 graden en weer net zo snel opgedroogd. :+
 
Laatst bewerkt:
Saaie race, dat wel.... maar de 100e overwinning van Rossi maakte een hoop goed.
Wat een wereld coureur is dat toch. Als zijn motor-afstelling klopt, is hij echt letterlijk onverslaanbaar. Ik denk niet dat hij ooit nog geëvenaard zal worden.


Van het evenement zelf vind ik het altijd zo jammer dat er zo veel lompe dronken boeren op af komen.
''Daar moet een piemel in'' schreeuwen naar elke vrouw die langs loopt enzo.
Donder toch op man, dom inteelt volk. Bleg.
Als ik dat volk zie, schaam ik me soms wel eens om een motorrijder te zijn aangezien ik met hen geassocieerd kan worden.

Dat is ook de reden dat ik er al jaren niet meer naar toe ga, + het feit dat
ik het op mijn LCD 108 cm veel beter kan volgen. Ga alleen nog naar de
superbikes, veel spannender en een top publiek.
 
Op de terugweg ook die flinke bui gehad en doorgereden. Zeiknat geworden en onder Utrecht was het weer 26 graden en weer net zo snel opgedroogd. :+


:^


precies... had al op buienradar gekeken voor vertrek naar huis. Was of tot 7 uur 's avonds in Assen blijven of ff door de bui heen.
Daarna even het pak drooggereden met 190+ })
 
Laatst bewerkt:
race leuk
terugrit... op sich leuke gebeurtenis, maar man man man wat een asocialen/kneuzen onder de motorrijders
inhalen tussen de file door
100+ over vluchtstroken
wegdromen tijdens filerijden (overal kijken behalve voor je.... ruimte overlaten, gas los, gewoon gevaarlijk als je daar achter zit met 300 duitse motorrijders die in je nek aant hijgen zijn)
remmen om niks
te laat remmen

lijken net automobilisten :')
 
voor mij was het weer geslaagd. was 3 jaar terug voor het laatst geweest toen moest ik nog in de bosjes piesen. maar deze keer kon ik rustig op een fris ruikend potje mn boodschap doen *D

Een van de mooiste dingen aan de tt vind ik juist de terug weg... t was wel opletten geblazen maar ik genoot wel van al die motoren die voorbij kwamen.
 
:^


precies... had al op buienradar gekeken voor vertrek naar huis. Was of tot 7 uur 's avonds in Assen blijven of ff door de bui heen.
Daarna even het pak drooggereden met 190+ })


En nu maar wachten op fanmail uit Leeuwarden })

De jongens en meisjes van Spee zijn oude club moesten verplicht overuren maken. :+


Oh ja,

Ik ga al jaren alleen op vrijdag en met mij zijn er elk jaar velen die er zo over denken. De redenen zijn o.a.: zaterdag is te druk, te duur en er zijn veel te veel mensen langs dat circuit die niet voor de races komen. O-)

Dat het op vrijdag steeds drukker is heeft de organisatie overigens nog steeds niet door. :( Achter de hoofdtribune bij de grote motorparkeerplaats waren drie kassa's open. Drie kwartier om binnen te komen ;(

Vervolgens zijn er maar op een paar punten op het circuit eet- en drinktentjes open. |(

Al met al een leuke dag maar vanwege de randverschijnselen gaat de weegschaal een beetje de verkeerde kant op. Dus ik weet nog niet wat ik volgend jaar ga doen. '(
 
Laatst bewerkt:
Ga ook op vrijdag. :)
Volgens mijn vriendin krijg je van teveel tractorrijden kennelijk kleine hersenen die dan niet meer functioneren na een minimale dosis testosteron.
Wat een lompe boeren daaro. :')
 
125 en 250 waren mooie races. MotoGP iets minder, maar het was de 100ste overwinning voor Rossi dus dat maakt het allemaal weer goed :Y

Verder echt een super dag gehad. En wat stonden er veel mensen langs de kant dit jaar zeg :)
 
Laatst bewerkt:
TT was weer geslaagd,jammer inderdaad van die hersenloze boeren op assen zelf,Rossi mag altijd winnen,alleen was het deze keer zonder enige strijd van de rest van het veld..Wel vind ik het heerlijk om na de 250 cc de klappen te horen van Rossi,Stoner etc.. Terugweg 3 flitsers gezien,op de binnenweg die eindigde bij de fuik,een peugeot. Daarna op de A1 bij de benzine pomp,en daarna bij de A28 bij de Esso.. Reden bij Assen ook nog een paar Audi A4,en ik heb een R32 gezien met camera's..Hopelijk dus allemaal gezien?Iemand nog meer flitsers gezien ?
 
Terug
Bovenaan Onderaan