TT 2009, Wat vonden we ervan

TT 2009, Wat vonden we ervan

  • GE-WEL-DIG

    Stemmen: 21 16,8%
  • Geslaagd

    Stemmen: 25 20,0%
  • Ik had beter verwacht

    Stemmen: 7 5,6%
  • Saaie race

    Stemmen: 65 52,0%
  • Te weinig crashes gezien ( ik ben een ramp toerist )

    Stemmen: 4 3,2%
  • Dit was mijn laatste TT

    Stemmen: 3 2,4%

  • Totaal aantal stemmers
    125
TT was weer geslaagd,jammer inderdaad van die hersenloze boeren op assen zelf,Rossi mag altijd winnen,alleen was het deze keer zonder enige strijd van de rest van het veld..Wel vind ik het heerlijk om na de 250 cc de klappen te horen van Rossi,Stoner etc.. Terugweg 3 flitsers gezien,op de binnenweg die eindigde bij de fuik,een peugeot. Daarna op de A1 bij de benzine pomp,en daarna bij de A28 bij de Esso.. Reden bij Assen ook nog een paar Audi A4,en ik heb een R32 gezien met camera's..Hopelijk dus allemaal gezien?Iemand nog meer flitsers gezien ?


Bij de uitrit voor de motorrijders stonden ook bordjes op de hekken geplakt door mensen van de camping.

Iets van hectometer-paaltje 141.xx nog wat. Bedankt daarvoor :Y
En verder stonden er mensen langs de kant de zwaaien dat je rustiger aan moest rijden
 
Het was me nog niet eerder gelukt om 3,5 uur te doen over 8 kilometer _O-
Normaal rijdt het wel door als je op de A28 zit, maar door de ongelukken ging dat dit jaar helemaal mis...
Hopelijk zijn er geen erg gewonden gevallen.

Race was inderdaad was saai, behalve het gevecht om de 6e plaats.
Maar in het echt erbij zijn maakt weer veel goed :Y

We weten nog niet of we volgend jaar weer gaan, of dat we alleen de superbike doen.
 
Iemand van het VFR forum heeft bij 't Harde nogal staan zwaaien om de boel af te remmen, er schenen maar liefst 4 flitsers opgesteld te staan tussen 't Harde en Harderwijk. Ik denk dat er dus nogal wat herinneringen aan de TT in de bus vallen de komende weken. -O-
 
Mijn eerste keer

vond het echt te gek, de heenreis was een belevenis opzich, wel veel te hard gereden maar niks op de vangrails of langs de weg gezien waar we te hard gingen. Terugweg netjes gereden, niet geluisterd naar het advies om te wachten tot na het eten maar ook met de massa stapvoets en filerijdens terug gehobbeld.

De race was fantastisch, wat een GIGANTISCHE ballen moeten die coureurs hebben zeg... bizar.

Dronken boeren heb ik niet gezien, alleen een groepje kneuzen die met een dikke zwarte dildo alle vrouwen toeriepen, kansloos en sneu maar goed... compensatiegedrag denk ik.

En die parkeerplaats zeg.... fantastisch zoveel motoren. Ik ben er volgend jaar weer bij !
 
Was gisteren weer een mooie dag. Mooie races al was de motoGP saai. maar goed het is niet anders.

Wat ik wel jammer vond is dat sommige mensen in hun koekblik denken dat ze alles mogen. op de heen reis, bij het pakeren stond er een hele file koekblikkers dacht iemand in een peugot ff iedereen in te halen en rijd bijna een fietser van de sokken af. Was toch bijna een leuke vechtpartij geworden.

Wat ik helemaal erg vind zijn de motorrijders(50 + generatie) die de hele dag bier drinken en dan aan het einde van de dag lekker weer op de motor stappen.
 
super,

gewoon alles bij elkaar!!

heb daar bij mama geslapen, woont er vlakbij ;)

Terugreis is idd mischien wel het tofst! werden nog aangehouden door klpd samen met 3 andere... wij waren een schande voor alle andere motorrijders omdat onze kentekenplaat te schuin stond...pfff hahha maar geen boete..

Hopelijk niet teveel post van het cjib haha,

volgend jaar weer!
 
Bij de uitrit voor de motorrijders stonden ook bordjes op de hekken geplakt door mensen van de camping.

Iets van hectometer-paaltje 141.xx nog wat. Bedankt daarvoor :Y
En verder stonden er mensen langs de kant de zwaaien dat je rustiger aan moest rijden


Verder nog 2 ongelukken gezien.
De eerste was op de heenweg bij het laatste tankstation voor Zwolle (A28)
Een Ducati die ergens op was geknald bij de oprit van het tankstation. Berijder werd net op een plankje gelegd toen wij er langs kwamen.. Geen fijn gezicht :/

En de tweede was op de terugweg toen er iemand in de berm lag. Allemaal vreemde plekken op het wegdek. Geen idee wat daar was gebeurd.


En een heleboel motors met pech..
 
Was gisteren weer een mooie dag. Mooie races al was de motoGP saai. maar goed het is niet anders.

Wat ik wel jammer vond is dat sommige mensen in hun koekblik denken dat ze alles mogen. op de heen reis, bij het pakeren stond er een hele file koekblikkers dacht iemand in een peugot ff iedereen in te halen en rijd bijna een fietser van de sokken af. Was toch bijna een leuke vechtpartij geworden.

Wat ik helemaal erg vind zijn de motorrijders(50 + generatie) die de hele dag bier drinken en dan aan het einde van de dag lekker weer op de motor stappen.

Ja, en ik blijf maar steeds meer betalen voor me verzekering omdat ik zogenaamd een risico groep ben terwijl vaak de wat oudere mensen veel eerder een voertuig besturen met drank op dan de jongeren.
Dat is iig 1 reden :9
 
Was gisteren weer een mooie dag. Mooie races al was de motoGP saai. maar goed het is niet anders.

Wat ik wel jammer vond is dat sommige mensen in hun koekblik denken dat ze alles mogen. op de heen reis, bij het pakeren stond er een hele file koekblikkers dacht iemand in een peugot ff iedereen in te halen en rijd bijna een fietser van de sokken af. Was toch bijna een leuke vechtpartij geworden.

Wat ik helemaal erg vind zijn de motorrijders(50 + generatie) die de hele dag bier drinken en dan aan het einde van de dag lekker weer op de motor stappen.


Ga er maar vanuit, dat een heleboel van die zogenaamde motorrijders met het koekblik naar Assen zijn gekomen en in motorkleding uit de auto zijn gestapt om er ook bij te horen })


En wie wel met drank is opgestapt en langs de Drentse hoofdvaart is teruggereden, heeft vlak voor de A 32 nog even mogen blazen in een 100 % controle
 
Laatst bewerkt:
TT was weer bijzonder. Dit jaar voor het eerst door omstandigheden een keer met de auto ipv de motor gegaan, maar dat doen we dus niet meer. Volgend jaar lekker weer op de motor tussen de rest in de file staan *O* om de snelweg op te komen

En als tip zou ik voor iedereen die geflitst is betalen en dan lekker de foto opvragen, als er nml meerdere motoren op de foto staan kun je mooi bezwaar maken want welke van al die motoren reed er te hard????? Juist dat is niet aan te tonen :]


Wedstrijd blijft mooi ookal was Rossi weer eens dominerend vanaf het begin kan hij ook niets aan doen dat hij zo goed is.
 
Wie waren die !@#$%#@! in die blauwe bus met die KUT muziek achter stekkenwal?
Wat een domvolk is dat zeg!!! :r
En wie was die kerel die die steen gooide richting de :+ op de bus...?
Scheelde niet veel! :}

Race was matig maar rossi op 100 is toch wel lekker *O*

Alle stoere motormuizen schuilen onderbruggetjes en shit... echte bikkels!!! _O-
Rit heen en terug is volgens mij toch ook wel iets unieks, wat een volk langs de weg*O*

Al met al een geslaagd dagje :W


Dat is nog op een aardige matpartij uitgelopen voor onze neus op de stekkewal. die gasten kwamen verhaal halen en zijn letterlijk en figuurlijk weer trg geslagen naar hun bus
 
Laatst bewerkt:
We hebben weer genoten van de TT, en voornamelijk van 125 en 250 klasse.
Wat minder was de terug reis naar limburg,om 4 uur vertokken en over de eerste 75km tot net na zwolle 4 uur over gedaan,uiteindelijk na een rit van 295km om 22.30 uur thuis gearriveerd, terwijl de heenreis op het gemak in 3,5 uur was afgelegd.
Zijn er mensen de me kunnen vertellen of er op de A28 ongelukken op de terug reis zijn gebeurd.
 
Zal ik deze maar ff plaatsen, ook al was het voor vele een saaie race.
Maar dit is niet te ontlopen..

NR: 46.

full
 
Bij de uitrit voor de motorrijders stonden ook bordjes op de hekken geplakt door mensen van de camping.

Iets van hectometer-paaltje 141.xx nog wat. Bedankt daarvoor :Y
En verder stonden er mensen langs de kant de zwaaien dat je rustiger aan moest rijden

Tja, alleen staat het de hele snelweg vol met zwaaiende mensen :P Bij de A28 mag je meen ik op dat punt nog 120, iets verder wordt het 100 voor zo ver ik me kan herinneren. Ik hoop het want ik vermoed zo rond de 130/140 te hebben gereden........ B|
 
Ik vondt het helemaal te gek ondanks het WEER ,
Hier wat foto van de snelweg en pompstations .
*D


gr.
 
Laatst bewerkt:
Geen idee maar ik heb bijna 75% van de terugweg in de file gereden dus de kans dat ik geflitst ben neemt dan wel af.

De races waren gaaf vooral de 125 en 250cc dan. MotoGP is altijd mooi maar de gaten waren te groot dat was jammer. Voor de rest een geslaagde TT hoor.
 
Als Rossi fan vond ik het leuk dat hij won maar verder was het een saaie race idd!
de 125, 250 en de rookiescup vond ik wel erg leuk om naar te kijken!!
Het was voor mij de 1e keer dat ik erbij was en ga zeker volgend jaar weer!!

Die dronken gasten (niet alleen boeren gok ik) waren idd best iritant, denken dat echt dat ze alles kunnen maken. Vind het bizar hoeveel drank sommigen kunnen innemen, dan out gaan, bijkomen en weer verder gaan aan het bier. Schijnbaar is dat leuk....ik zal het wel niet begrijpen. Het is voor mij geen reden om volgend jaar niet te gaan. Ik ga zeker weer en negeer de lamzakken.
Wat ik irritanter vind zijn de mensen die precies langs je heen moeten op het moment dat de rijders voorbij komen racen, of in het middenpad blijven staan en je geen ruk ziet....maar ja dat soort dingen hou je toch nooit tegen.

De terugreis was een happening op zich!!!
Zelfs op de motor een dik uur over 100 km gedaan. Het water stond in mijn motorlaarzen van het zweet (dan is leer toch best warm!!) maar had het toch niet willen missen. Tis wel listig om bij je groep te blijven tussen zoveel motorrijders en dan moet je af en toe wel ff proberen bij te trekken en minder netjes rijden dus bij deze mijn oprechte excuses voor het inhalen..... O-)
 
Hahaha Jah die zag ik ook allemaal:) En die duc's van paar tien duizende euro's gingen op eens zo hard niet meer in de regen:) Pussy's :P
Ach gossie possie, als je nou hard werkt en goed spaart kun je later ook zoiets moois kopen en dan ben jij een stoere natte rijder op ej dure duc.
Dus jij rijdt in de regen net zo hard als met droog weer.

OMG wat zijn sommige motorrijders toch een ongelofelijke zielige sukkelmannetjes :W :W :W
 
Wat ik helemaal erg vind zijn de motorrijders(50 + generatie) die de hele dag bier drinken en dan aan het einde van de dag lekker weer op de motor stappen.
Was voor mij ook destijds de reden dat ik niet meer ga. Leeftijd maakt niet uit maar man man man wat werd er veel gezopen door mannen in motorpak.
 
Uiteraard was de TT weer hartstikke mooi. Spannende races waren het niet, maar toch fantastisch om bij de 100e van Rossi te zijn én dat het droog is gebleven (op de terugweg na).

Toch nog even iets kwijt over iets waar ik me zwaar aan stoorde; het Nederlandse matte, tamme publiek. Wij hadden 2 Friezen achter ons die er blijkbaar niet tegen konden dat wij graag fanatiek onze helden aanmoedigen en daarbij gaan staan. Gaan die lui nog dreigen dat het ruzie gaat worden als we niet gaan zitten. Komop zeg.. Een beetje meer fanatisme mag echt wel hoor Nederland.. Als je in landen als Spanje en Italië bent geweest, dat is wel even andere koek, waar iedereen zelfs bij de 125cc elke ronde helemaal gek wordt als ze langskomen!!
Uiteraard kun je dan zeggen: kom dan gewoon niet naar de TT, maar daar is het me dan weer te mooi voor ;)!

PS: zolang die dronken lui geen geweld gebruiken is dat toch gewoon gratis vermaak?! Prachtig!
 
Saaie race, dat wel.... maar de 100e overwinning van Rossi maakte een hoop goed.
Wat een wereld coureur is dat toch. Als zijn motor-afstelling klopt, is hij echt letterlijk onverslaanbaar. Ik denk niet dat hij ooit nog geëvenaard zal worden.


Van het evenement zelf vind ik het altijd zo jammer dat er zo veel lompe dronken boeren op af komen.
''Daar moet een piemel in'' schreeuwen naar elke vrouw die langs loopt enzo.
Donder toch op man, dom inteelt volk. Bleg.
Als ik dat volk zie, schaam ik me soms wel eens om een motorrijder te zijn aangezien ik met hen geassocieerd kan worden.

:^

Dit was mijn eerste keer dat ik daar ben geweest, en werd idd gek van de mensen die er alleen zitten om bier te zuipen en vervolgens te dronken zijn om maar iets van de race te volgen. Kreten zoals: ik haat negers maar homo's nog meer enzo.. :N triest! dat je nog zo kan leven in deze tijd/maatschappij.

Ik had staanplaatsen gekregen voor me verjaardag, maar volgend jaar wordt dat een tribune, aangezien ik hoop dat daar wat meer sociaal volk rondhangt.
 
Zal ik deze maar ff plaatsen, ook al was het voor vele een saaie race.
Maar dit is niet te ontlopen..

NR: 46.

[afbeelding]


Nou Ik vond het helemaal te gek nog mooier als verleden jaar,want toen was Rossi jammer genoeg niet goed in vorm.....Maar nu kunnen wij het beste weer naar boven halen in hem ..........Trouwens hij is gewoon GOED :-)
 
Bij deze maar wat foto,s, met droge, maar ook natte laarsen.
Maar daar is de dag niet door verziekt toch

full


full


full


full


full


full


full


full


full


full


full


full


full


full


Gr
full


full


full


full


full


full


full


full


full


full


full


full


full


full


full


full


full


full


full


full


full


full


full


full


full


full


full


full


full



:] :]
 
Laatst bewerkt:
Dit jaar de TT meegemaakt bij de camping Jan & Bertha! Was een erg leuke ervaring! Vrijdagavond weer naar huis gegaan en zaterdagochtend met de motor weer die kant op. Veel drukte op de terugweg en duurde allemaal erg lang.

Voor de mensen die langs Amersfoort zijn gereden, er stond een mobile flits bij Vathorst. Ik was er de lul. Verder allemaal erg naar me zin gehad.
Volgend jaar weer!
 
Terug
Bovenaan Onderaan