TT 2009, Wat vonden we ervan

TT 2009, Wat vonden we ervan

  • GE-WEL-DIG

    Stemmen: 21 16,8%
  • Geslaagd

    Stemmen: 25 20,0%
  • Ik had beter verwacht

    Stemmen: 7 5,6%
  • Saaie race

    Stemmen: 65 52,0%
  • Te weinig crashes gezien ( ik ben een ramp toerist )

    Stemmen: 4 3,2%
  • Dit was mijn laatste TT

    Stemmen: 3 2,4%

  • Totaal aantal stemmers
    125
Vrijdag & zaterdag geweest.
Erg genoten, waanzinnige sfeer..
Zoals meerdere al zeggen, jammer van die dronken mensen met die idiote kreten.
Hoevaak ik wel niet heb gehoord : '' wij willen tieten zien '' of '' daar moet een piemel in '' kan ik niet op 2 handen tellen.
Achja, volgend jaar weer. :)
 
Was zaterdag geweest voor de 1e keer.
Ik zat recht voor start-finish op de hoofdtribune en het was echt geweldig!
 
Vrijdag & zaterdag geweest.
Erg genoten, waanzinnige sfeer..
Zoals meerdere al zeggen, jammer van die dronken mensen met die idiote kreten.
Hoevaak ik wel niet heb gehoord : '' wij willen tieten zien '' of '' daar moet een piemel in '' kan ik niet op 2 handen tellen.
Achja, volgend jaar weer. :)

Inderdaad, weet niet of dat vroeger ook zo was, of dat het m'n leeftijd is...maar ik ga me daar steeds meer aan irriteren. Banaal dom volk, helaas krijg je die er gratis bij bij een evenement als dit.

Verder heb ik van de races erg genoten,ondanks het dat MotoGP saai was, blijft het genieten van de motoren en de stuurmanskunsten van die heren. Blijft altijd wel fascinerend om te zien hoe ontiegelijk hard ze een bocht doorkunnen...zeker al heb je zelf ook eens op Assen gereden.
 
Ja wel veel dronken boeren...
En de crash in de GT bij het ONK supersport was echt schrikken om te zien!
 
Was weer een superervaring, mijn 2de gp bezoek, wel vaste SBK bezoeker.
Wat ik tegen vond vallen was het aantal eet- en drinktentjes op zaterdag, er was plek zat achter de veenslang, maar wij moesten een flink stuk lopen en zeer lang wachten voor de vette bek. Dan ook maar RedBull gaan drinken omdat het daar niet zo druk was, beetje vreemd.

Ik ben ook wel benieuwd wat die auto van cyclomedia deed op het circuit, zou iedereen straks op internet te bewonderen zijn?

Verder wel echt een topweekend!
 
Vroeger was het nog veel mooier. De tijd dat we nog op de fiets richting assen gingen. 's morgens al een pilsje op de fiets. Toen waren er geen controles bij de ingang. toen was het allemaal nog gekker, maar helaas konden mensen zich niet inhouden om de baan op te gaan :(.

En al die dronken mensen zijn niet allemaal boeren, want van dat volk heb ik er weinig gezien.

Zal mij niks verbazen als er over een aantal jaar geen alcohol meer geschonken wordt op de baan!
 
Zal mij niks verbazen als er over een aantal jaar geen alcohol meer geschonken wordt op de baan!

Dat lijkt me stug. Het is een veels te grote inkomstenbron.

Dit jaar was trouwens wel voor de eerste keer dat mijn rugtas werd gecontroleerd op alcohol of drugs
 
Alleen bij zwolle en gelijk alle ( pussy ) motorrijders op de vluchtstrook regenpak aan doen en wel 10 min later weg regen :W

Je ken wel gaan roepen.. alle pussy motorrijders op de vluchtstrook regenpak aan doen.
Maar ik geef ze geen ongeluk!
Zelf deed ik een blauwe poncho aan wat uiteraard geen enkel nut had :+

Maar met een leren pak is regen gewoon bagger... alles lekt door en als je ff bij bijvoorbeeld de mac ff gaat stoppen om te eten en je trekt je jas uit (met moeite), krijg hem dan ook nog maar weer eens aan.

En daarom hou ik het het liefst zo droog mogelijk.
Als ik weet dat ik alleen nog thuis stopt, oke dan rij ik ook gewoon door...
Maar om nou gelijk te gaan roepen dat diegene die hun regenpak aan deden, pussy's zijn... hmmm voel je je dan groot (lees: stoer) ofzo dat jij gewoon door reed?

Nou hulde voor jou hoor technieker! :}


NOT! :X


Owja... MotoGP race was saai... alleen ff klappen als rossi voorbij kwam en dan zo nu en dan die uitgemolken wave :/ Voetbal stadion is ergens anders... :')

125cc voor de helft gezien en was opzich wel ff leuk maar vondt de 250cc toch wel het leukst om naar te kijken... tenminste nog beetje spanning en sensatie :Y

Maar voor de rest met de GP mooi einde! :}
 
Laatst bewerkt:
Vond persoonlijk de TT ook een beetje tegenvallen. Inderdaad veel bezopen gasten, maar die heb je altijd. Belangrijkste vond ik dat de MotoGP al vrij snel beslist was. De rest was dus saai om naar te kijken. En ik zat op de Stekkenwal, en heb eigenlijk ook alle actie (lees: crashes) gemist. Op tv zie je meer, ik weet niet of ik volgend jaar weer ga..
 
Vond persoonlijk de TT ook een beetje tegenvallen. Inderdaad veel bezopen gasten, maar die heb je altijd. Belangrijkste vond ik dat de MotoGP al vrij snel beslist was. De rest was dus saai om naar te kijken. En ik zat op de Stekkenwal, en heb eigenlijk ook alle actie (lees: crashes) gemist. Op tv zie je meer, ik weet niet of ik volgend jaar weer ga..

Je moet er ook heengaan om de sfeer. Voor mij is het leukste de heen- en terugreis, de race kijk ik later wel.
En die dronken boeren blijf je toch wel houden. Gewoon negeren :)
 
Dit was eigenlijk het eerste jaar dat ik voor een groepje dronken boeren zat (clubje van 25 man op de haarbochtribune). Ze waren btw de enige herriemakers van de tribune.

Tijdens de race elke keer een wave proberen uit te lokken. Domme liedjes zingen en vooral rossi roepen, andere kijkers irriteren door hun een 'boks' te geven.
 
Wanneer zouden de boetes in de bus vallen?
Ben toch bang dat ik een keer met 20 km te hard geflitst ben. Vooral langs 't harde en harderwijk dan. Heb er maar een opgemerkt bij a28 hectometerpaal 30.1 ofzo, waar je 100 mocht. Gelukkig reed ik dat. Na de files toch tussen de 120 en 140 gereden, gewoon met het verkeer mee. ga hem nou toch knijpen...
 
Dat is ook de reden dat ik er al jaren niet meer naar toe ga, + het feit dat
ik het op mijn LCD 108 cm veel beter kan volgen. Ga alleen nog naar de
superbikes, veel spannender en een top publiek
.

:^
Dit was mn laatste TT. 125 en 250 races waren wel boeiend en de 100e zege van rossi natuurlijk, maar toch vind ik het de belachelijk hoge prijzen niet waard. Veel te massaal en allemaal dronken debielen die bij wijze van spreken alleen rossi kennen. Vanaf nu alleen nog SBK, minder commercieel, niet de hele dag opgepropt op een vaste plek zitten, spannendere races en een veel beter publiek :}
Owja en niet 8 uren (terwijl ik er een uur rijden vandaan woon!!!) in de auto doorbrengen door uberslechte verkeersregeling :(

No offence naar mensen die er anders over denken natuurlijk ;)
 
Dat is nog op een aardige matpartij uitgelopen voor onze neus op de stekkewal. die gasten kwamen verhaal halen en zijn letterlijk en figuurlijk weer trg geslagen naar hun bus

Jammer hier had ik graag mijn steentje aan bijgedragen!! })
Stelde nog voor om met heel de stekkenwal te gaan moennen richtig die fuckers, was helaas te weinig animo voor.... :+
 
Tja, alleen staat het de hele snelweg vol met zwaaiende mensen :P Bij de A28 mag je meen ik op dat punt nog 120, iets verder wordt het 100 voor zo ver ik me kan herinneren. Ik hoop het want ik vermoed zo rond de 130/140 te hebben gereden........ B|

Je mag hier 120,dus wees gerust..
 
Nog even iets,ik kan het gemist hebben maar ik geen burn-out gezien!?! Wheelie wel,maargoed ik wil brandend rubber!!!
 
Was op vrijdag geweest heerlijk genoten, alleen als je dan weer naar huis wil met je kids
Sta je een $#@$#tijd vast om van een parkeerplaats te komen, wat dan weer wordt geleid door een verkeersregelaar van 80+ die er geen eind meer aan wist omdat iedereen maar wat deed.

Ik vind het jammer dat TT-Assen daar niks aan kan doen dat alle auto's soepeler van het terrein kunnen.

Voor de rest op zaterdag een heerlijk dominante Rossi
 
:^
Dit was mn laatste TT. 125 en 250 races waren wel boeiend en de 100e zege van rossi natuurlijk, maar toch vind ik het de belachelijk hoge prijzen niet waard. Veel te massaal en allemaal dronken debielen die bij wijze van spreken alleen rossi kennen. Vanaf nu alleen nog SBK, minder commercieel, niet de hele dag opgepropt op een vaste plek zitten, spannendere races en een veel beter publiek :}
Owja en niet 8 uren (terwijl ik er een uur rijden vandaan woon!!!) in de auto doorbrengen door uberslechte verkeersregeling :(

No offence naar mensen die er anders over denken natuurlijk ;)

SSSSSSTTTT niet te hard zeggen anders komen ze allemaal naar de SBK O-) :X
 
Ben op zaterdag geweest, voor het eerst sinds een aantal jaar weer op de motor. Is me zeer goed bevallen :) , vooral de terugreis ging vrij vlot, lekker tussen de auto's door.. ik had wel het idee dat de hele A28 van Assen tot Zwolle één file van auto's was ;)

Races 125 en 250 mooi om te zien, MotoGP niet echt spannend. Leuk voor Rossi dat hij zijn 100e pakt. Zat in de Haarbocht, mooie plek waar de beide Repsol Honda's eraf gingen. Viel me wel op dat veel gasten alleen voor de MotoGP komen en alleen maar Rossi kennen.
 
Nog even iets,ik kan het gemist hebben maar ik geen burn-out gezien!?! Wheelie wel,maargoed ik wil brandend rubber!!!


selection_184_18.jpg
 
Ik heb me ook prima vermaakt. Dronken boeren kunnen inderdaad irri zijn maar soms ook lache:P bij de terugwandeling naar de motoren zag je ook zoveel van die bewustelose mensen langs de kant:P stom dat ze dan een vermogen aan kaartjes betalen maar geeneens de hoofdklasse zien.

Oja op de terugweg was er ook een kawa die flink wat koelproblemen had met zn motor, koelvloeistof lag dr allemaal onder en de motor rookte als een gek.

Dr scheen ook een wc-meisje bedreigd te zijn met een mes omdat er een boer geen 50 cent wilde betalen, de security gasten sprongen er gelijk bovenop }) gelukkig is het niet vaak tijdens de TT maar toch jammer dat zoiets gebeurd.
 
Laatst bewerkt:
Hoe weten jullie allemaal zo stellig dat dat "boeren 'zijn?......voor hetzelfde geld zijn het straatmakers...buschauffeurs, notarissen....of weet ik veel wat ....
 
Ik heb me ook prima vermaakt. Dronken boeren kunnen inderdaad irri zijn maar soms ook lache:P bij de terugwandeling naar de motoren zag je ook zoveel van die bewustelose mensen langs de kant:P stom dat ze dan een vermogen aan kaartjes betalen maar geeneens de hoofdklasse zien.

Oja op de terugweg was er ook een kawa die flink wat koelproblemen had met zn motor, koelvloeistof lag dr allemaal onder en de motor rookte als een gek.

Dr scheen ook een wc-meisje bedreigd te zijn met een mes omdat er een boer geen 50 cent wilde betalen, de security gasten sprongen er gelijk bovenop }) gelukkig is het niet vaak tijdens de TT maar toch jammer dat zoiets gebeurd.


meisjes bedreigen met een mes??? :( :(

dan ben je een vent zeg |( |(

gelijk een circuitverbod,we gaan toch voor de sfeer en de races zeker? *D
 
Ik heb me ook prima vermaakt. Dronken boeren kunnen inderdaad irri zijn maar soms ook lache:P bij de terugwandeling naar de motoren zag je ook zoveel van die bewustelose mensen langs de kant:P stom dat ze dan een vermogen aan kaartjes betalen maar geeneens de hoofdklasse zien.

Oja op de terugweg was er ook een kawa die flink wat koelproblemen had met zn motor, koelvloeistof lag dr allemaal onder en de motor rookte als een gek.
Dr scheen ook een wc-meisje bedreigd te zijn met een mes omdat er een boer geen 50 cent wilde betalen, de security gasten sprongen er gelijk bovenop }) gelukkig is het niet vaak tijdens de TT maar toch jammer dat zoiets gebeurd.

Dat waren wij! Tenminste dat denk ik, misschien stonden er nog wel veel meer rokende kawa's langs de kant. Fan sloeg niet aan, maar dat heeft ie gefixt, ff water vragen bij een van de vele mensen langs de kant, en weer verder. Gelukkig geen blijvende schade!

Ook nog een vrouw in paniek die bijna mijn motor omver reed op de vluchtstrook, want haar kind had het warm en dorst en moest er perse door, stond te douwen tegen mijn zijtassen.. Zielig hoor, maar iedereen heeft het warm en heeft dorst. Je kan toch niet bij elke file met een graadje of 25 in paniek de vluchtstrook oprijden? Vond het echt sneu, maar als mijn motor echt was omgevallen had ze zeker wat te panieken gehad! :(
Ikke blijkbaar geen moedermateriaal.. :N
 
Dat waren wij! Tenminste dat denk ik, misschien stonden er nog wel veel meer rokende kawa's langs de kant. Fan sloeg niet aan, maar dat heeft ie gefixt, ff water vragen bij een van de vele mensen langs de kant, en weer verder. Gelukkig geen blijvende schade!

Ook nog een vrouw in paniek die bijna mijn motor omver reed op de vluchtstrook, want haar kind had het warm en dorst en moest er perse door, stond te douwen tegen mijn zijtassen.. Zielig hoor, maar iedereen heeft het warm en heeft dorst. Je kan toch niet bij elke file met een graadje of 25 in paniek de vluchtstrook oprijden? Vond het echt sneu, maar als mijn motor echt was omgevallen had ze zeker wat te panieken gehad! :(
Ikke blijkbaar geen moedermateriaal.. :N

Oke mooie kawasaki trouwens!
 
Terug
Bovenaan Onderaan