TT 2018

Nog paar nachtjes slapen :9~

en het weer is droog dus ik zal niet van huis t/m emmeloord op een seadoo zitten *O*
 
Woensdag t/m zaterdag lekker naar Assen met de auto, dan zaterdagavond naar huis en zondagochtend nog eens naar Assen, maar dan op de motor! Kenniewachtenie! *O*

Mijn 16e TT en de eerste keer dat ik zelf op de motor rijd. :) Wordt een prachtige week! *O* Oh, en maandag 2 juli vlieg ik weg op vakantie, dus a.s. woensdag luidt tevens mijn zomervakantie in. Toppie!

Lekker man!, veel plezier!!
 
# K*TLEVEN :P

Lekker hoor :) Dit jaar alleen de zondag er bij, wel de eerste keer dat ik op een zondag in Juli naar de TT ga :P

Ja niets is meer heilig: Noordlus weg in 2006 en een decennium later gaan we van de zaterdag in juni naar een louzy sunday in juli. Vrueger was alles beterder.
 
Kalenders verschuiven. Dit jaar staat er een MotoGP-race méér op de kalender, in Buriram, waardoor het totaal op 19 uitkomt. Ik vermoed dat andere verschuivingen op de kalender daar een gevolg van zijn.

Maar goed, om met Tet mee te gaan, jammer, nu is de TT kapot. Allemaal thuisblijven, tv uit laten, 't is afgelopen. :+

Jammer.
 
Kalenders verschuiven. Dit jaar staat er een MotoGP-race méér op de kalender, in Buriram, waardoor het totaal op 19 uitkomt. Ik vermoed dat andere verschuivingen op de kalender daar een gevolg van zijn.

Maar goed, om met Tet mee te gaan, jammer, nu is de TT kapot. Allemaal thuisblijven, tv uit laten, 't is afgelopen. :+

Was ik dus helegaar niet van plan. :N




:+
 
Laatst bewerkt:
Wij zitten op GT tribune op de mooiste plek recht groot tegen over scherm.😎
Misschien weer bij tankstation meeting?☕
Met die verbouwing heb ik echt geen idee meer waar welk vak zit bevind, en ik moet echt toegeven dat ik vind dat het TT circuit in haar informatievoorziening is achtergebleven. Met de WSBK was de Winterdijktribune nog dicht en ze hebben verder geen foto's gemaakt. Daarom vrijdag maar even proefzitten...
 
Laatst bewerkt:
Met die verbouwing heb ik echt geen idee meer waar welk vak zit bevind, en ik moet echt toegeven dat ik vind dat het TT circuit in haar informatievoorziening is achtergebleven. Met de WSBK was de Winterdijktribune nog dicht en ze hebben verder geen foto's gemaakt. Daarom vrijdag maar even proefzitten...

Bouw je vast parasols en kussentjes in? :+
 
3 dagen dienst op post 3, Ossebroeken, en 2 nachten in het medisch centrum.
Ik hoop weer overbodig te zijn...
Iedereen veel plezier, en denk aan de zonnebrandcreme!
 
Ik heb de halve stad afgestruind gisteren op zoek naar de Telesport TT-bijlage, maar geen enkele boekhandel, die wel de Telegraaf had liggen, had de TT-bijlage beschikbaar. Enkele tankstations afgezocht en uiteindelijk vond ik er een aan de snelweg die wel de TT-bijlage had. Vreemd dat deze niet bij elke krant uitgeleverd was.
 
DgeMbxbWsAAZzVS
 
Met die verbouwing heb ik echt geen idee meer waar welk vak zit bevind, en ik moet echt toegeven dat ik vind dat het TT circuit in haar informatievoorziening is achtergebleven. Met de WSBK was de Winterdijktribune nog dicht en ze hebben verder geen foto's gemaakt. Daarom vrijdag maar even proefzitten...

Volgens mij staat er online een plattegrond van de winterdijktribune met vakindeling
 
Volgens mij staat er online een plattegrond van de winterdijktribune met vakindeling

:Y Je kunt per tribune en plek een panoramavoorstelling te zien krijgen en zo exact zien wat je uitzicht is. Althans bij de hoofdtribune kon dat altijd. Lijkt me sterk dat dit met de overige tribunes niet kan.
 
Met die verbouwing heb ik echt geen idee meer waar welk vak zit bevind, en ik moet echt toegeven dat ik vind dat het TT circuit in haar informatievoorziening is achtergebleven. Met de WSBK was de Winterdijktribune nog dicht en ze hebben verder geen foto's gemaakt. Daarom vrijdag maar even proefzitten...

Ja hoor op racesport ...tijdje terug met de opening ervan.
 
Terug
Bovenaan Onderaan