TT 2018

Echter tot 00:30u op Spa vertoeven en dan om 05:00u weer naar Assen gaan, is wel een beetje veel van het goede :)
 
Met moeite een hoofdtribunekaartje kunnen bemachtigen... pfoe, volgende keer toch maar wat eerder bestellen. :-)
 
RTV Drenthe staat deze maand volledig in het teken van de TT. En daar hoort een megaprijs bij. Ze geven een nieuwe Kawasaki-motor weg ter waarde van 8.000 euro. Heb je geen rijbewijs? Geen probleem! Deze prijs is inclusief motorrijbewijs.

TT-megaprijs: Rijd jij straks op een gloednieuwe motor?!

Deze-Kawasaki-kun-je-winnen-foto-Wim-ter-Braake-Motoren.jpg
 
Dan zou ik op zaterdag naar Spa gaan (Kan je de endurance nog meepakken) en de zondag Assen.

Ik heb begrepen dat de endurance race op zaterdagavond veranderd is naar twee (halve) races, een op zaterdag en een op zondag. Ook de Bikers Classics moeten kapot ;)
 
Ik heb begrepen dat de endurance race op zaterdagavond veranderd is naar twee (halve) races, een op zaterdag en een op zondag. Ook de Bikers Classics moeten kapot ;)

Zat gisteren het programma te checken en zag idd zowel op zaterdagavond als zondagmiddag een 4 uurs race. En kon zo snel ook geen publiekstrekker vinden.
 
Laatst bewerkt:
Zat gisteren het programma te checken en zag idd zowel op zaterdagavond als zondagmiddag een 4 uurs race. En kon zo snel ook geen publiekstrekker vinden.

Die 4 uurs race, is dat dat ding waarbij iedereen van de parkeerplaats probeert af te komen?
 
Die 4 uurs race, is dat dat ding waarbij iedereen van de parkeerplaats probeert af te komen?

_O- :Y :t

Als motorsportliefhebber moet je dat eens ervaren hebben. Echt iets voor je bucketlist! _O-
 
Laatst bewerkt:
Na het echec met het verkeer hebben ze in Assen maar weer een nieuw verkeersplan bedacht. Dit heeft de IRTA naar de belanghebbenden gestuurd.

Dear All,



Wea have received the following information from the organisers of the Dutch TT concerning revised traffic plans for the 2018 event.





Last year, the adjusted traffic plan did not meet the expectations. This has had direct consequences for Dorna, IRTA, teams and other stakeholders. Immediately after the MotoGP Assen 2017,various parties looked at how we can solve this problem adequately. After an intensive collaboration between TT Circuit Assen, Province of Drenthe, Municipality of Assen, Gemeente Midden-Drenthe,Rijkswaterstaat, Police and mobility advisers Goudappel Coffeng, a completely new traffic plan for the MotoGP Assen 2018 has been drawn up.



For the upcoming MotoGP a number of important measures will be implemented:



• The VIP Route will be closed.

• Each approach to the circuit uses a specific exit: Exit 32 (North}, E xit 32 (East ) and Exit 31A (South/

• West).

• As soon as you have taken these exits, it is already indicated by signposting which lane you have

• to take (Paddock, Media, VIP). For the first time three lanes to the circuit will be used. This means for example that various roundabouts are used both clockwise and counter-clockwise to provide traffic



A plan showing the highway exits and the routes is attached.



If you have any queries on this matter then please do not hesitate to contact us.



Best regards,



MikeTrimby

 
Als iedereen nou lekker over de snelweg gaat , dan gaan wij wel binnendoor !
Andersom mag ook maar wel even duidelijk afspreken :P
 
Vorige week toch nog 3 tickets gescoord voor de hoofdtribune. Vak D weliswaar, maar toch :)
Vrijdag tijdens de vrije trainingen kan ik het al van ieder ander mogelijke positie zien, da's een schrale troost ;)
 
Woensdag t/m zaterdag lekker naar Assen met de auto, dan zaterdagavond naar huis en zondagochtend nog eens naar Assen, maar dan op de motor! Kenniewachtenie! *O*

Mijn 16e TT en de eerste keer dat ik zelf op de motor rijd. :) Wordt een prachtige week! *O* Oh, en maandag 2 juli vlieg ik weg op vakantie, dus a.s. woensdag luidt tevens mijn zomervakantie in. Toppie!
 
Woensdag t/m zaterdag lekker naar Assen met de auto, dan zaterdagavond naar huis en zondagochtend nog eens naar Assen, maar dan op de motor! Kenniewachtenie! *O*

Mijn 16e TT en de eerste keer dat ik zelf op de motor rijd. :) Wordt een prachtige week! *O* Oh, en maandag 2 juli vlieg ik weg op vakantie, dus a.s. woensdag luidt tevens mijn zomervakantie in. Toppie!
Lekker toch :t
 
Woensdag t/m zaterdag lekker naar Assen met de auto, dan zaterdagavond naar huis en zondagochtend nog eens naar Assen, maar dan op de motor! Kenniewachtenie! *O*

Mijn 16e TT en de eerste keer dat ik zelf op de motor rijd. :) Wordt een prachtige week! *O* Oh, en maandag 2 juli vlieg ik weg op vakantie, dus a.s. woensdag luidt tevens mijn zomervakantie in. Toppie!

Enjoy Joris .
 
Woensdag t/m zaterdag lekker naar Assen met de auto, dan zaterdagavond naar huis en zondagochtend nog eens naar Assen, maar dan op de motor! Kenniewachtenie! *O*

Mijn 16e TT en de eerste keer dat ik zelf op de motor rijd. :) Wordt een prachtige week! *O* Oh, en maandag 2 juli vlieg ik weg op vakantie, dus a.s. woensdag luidt tevens mijn zomervakantie in. Toppie!


# K*TLEVEN :P

Lekker hoor :) Dit jaar alleen de zondag er bij, wel de eerste keer dat ik op een zondag in Juli naar de TT ga :P
 
Terug
Bovenaan Onderaan