TT 2018

In plaats van op donderdag zoals normaal gesproken, gaan we dit keer dus al op woensdag lekker richting Assen en heb ik de hele donderdag dus ook om in te vullen en om flink wat TT sfeerfoto's te maken. Voor die mensen die zelf ook op donderdag in Assen zijn of zijn geweest: wat is er dan zoal te doen en waar naartoe te gaan?

Ik begreep dat er ook best een aantal mensen zijn dat bijv. naar luchthaven Groningen/Eelde gaat om de met privéjet aankomende coureurs te onthalen. Iemand van hier dat al wel eens gedaan en kun je een beetje dichtbij de coureurs komen? Of kun je op donderdag nog een beetje in de omgeving van het circuit komen of staat alles afgesloten? :P

Verder natuurlijk even bij de campings en in de stad koekeloeren, nu dat het TT luchtballonnenfestival is afgeblazen vanavond en naar woensdag is verplaatst, hoop ik daar ook wat van te zien. :)

Ja hoor op racesport ...tijdje terug met de opening ervan.
Dat bedoelde ik niet, check NR34's post hier iets boven. Vroeger had het TT circuit per plek of per vak foto's beschikbaar van wat je uitzicht zou zijn als je voor die plek/dat vak kaarten zou kopen. Zodat je al perfect van te voren wist of je uitzicht zou hebben op de GT-bocht of dat je te ver richting de Ramshoek zit, etc. Met de bouw van de nieuwe tribune bestaat voor de Winterdijk die optie dit jaar niet, en dus is het maar de vraag hoe goed de plekken gaan zijn. :)

Dat er foto's zijn gemaakt met de opening van de tribune geloof ik direct. RTV Drenthe had er ook een leuk item van gemaakt in haar journaal.
 
Hoi,
Op zaterdag zou ik graag de praktijk gaan bekijken. Dit zou mijn eerste Nederlandse gp zijn (ik ben een internationale student). Kun je me helpen met het openbaar vervoer (trein + bus) kan ik naar de baan gaan?
Ik zie ook een dagkaart voor zaterdag slechts 30 eur. Weet je waar kan ik met dit ticket zitten / staan? Op de website heb ik geen enkele aanwijzing gezien die ik overdag kan bezoeken ..

Dank je
 
3 dagen dienst op post 3, Ossebroeken, en 2 nachten in het medisch centrum.
Ik hoop weer overbodig te zijn...
Iedereen veel plezier, en denk aan de zonnebrandcreme!
Zondag zit ik en gezelschap op de Ossenbroeken vak G,krijgertje van Michelin mijn dank :}

Zaterdag ook aanwezig dan hier en daar *D

Hopen dat je inderdaad overbodig bent,have fun.

Idd zonnebrandcreme hebben we nodig :Y
 
Laatst bewerkt:
Hoi,
Op zaterdag zou ik graag de praktijk gaan bekijken. Dit zou mijn eerste Nederlandse gp zijn (ik ben een internationale student). Kun je me helpen met het openbaar vervoer (trein + bus) kan ik naar de baan gaan?
Ik zie ook een dagkaart voor zaterdag slechts 30 eur. Weet je waar kan ik met dit ticket zitten / staan? Op de website heb ik geen enkele aanwijzing gezien die ik overdag kan bezoeken ..

Dank je
Trein openbaar vervoer heb ik geen ervaring mee maar zal vast goed geregeld zijn vanaf het station Assen.

Met een Zaterdagticket kan je overal plaatsnemen waar je ook wilt.
 
Hoi,
Op zaterdag zou ik graag de praktijk gaan bekijken. Dit zou mijn eerste Nederlandse gp zijn (ik ben een internationale student). Kun je me helpen met het openbaar vervoer (trein + bus) kan ik naar de baan gaan?
Ik zie ook een dagkaart voor zaterdag slechts 30 eur. Weet je waar kan ik met dit ticket zitten / staan? Op de website heb ik geen enkele aanwijzing gezien die ik overdag kan bezoeken ..

Dank je

Ik ben 1x met OV geweest. Vanaf station Assen rijden (gratis? weet ik niet zeker) pendelbussen tussen het circuit en station.... alleen weet niet of dit ook op zaterdag zo is :? Kan er niks meer over vinden.. ze raden aan om met stadsbus 1 te reizen :?

https://www.ttcircuit.com/wp-content/uploads/2018/05/Communicatie-busvervoer-TT-2018.pdf

Met een dagticket van 30,- kun je op de zaterdag overal zitten en staan. Tijdens de trainingsdagen zijn de tribunes vrij toegankelijk.
 
Laatst bewerkt:
Hoi,
Op zaterdag zou ik graag de praktijk gaan bekijken. Dit zou mijn eerste Nederlandse gp zijn (ik ben een internationale student). Kun je me helpen met het openbaar vervoer (trein + bus) kan ik naar de baan gaan?
Ik zie ook een dagkaart voor zaterdag slechts 30 eur. Weet je waar kan ik met dit ticket zitten / staan? Op de website heb ik geen enkele aanwijzing gezien die ik overdag kan bezoeken ..

Dank je

Met dit soort evenementen is er een rechtstreekse busverbinding tussen het station en het circuit. Maar het OV kan deze dagen wat problemen opleveren. De buschauffeurs willen staken Het zou voorlopig 3 dagen zijn beginnend op woensdag en dan zouden ze zaterdags dus wel rijden, maar het kan natuurlijk wel eens wat uitlopen.
Verder heeft Prorail werkzaamheden gepland te starten op 30 juni bij station Zwolle. Er rijden dus geen treinen langs station Zwolle. Zou volgens hun geregeld worden met bussen
zie Werk aan het spoor | Reisinformatie | NS

EgbertO
 
36087092_1862589463783875_9139393426079350784_o.jpg
 
Tijdens WSBK kon je je pak ook kwijt bij de helm garderobe, iemand enig idee of dit ook mogelijk is tijdens de TT?
 
Tijdens WSBK kon je je pak ook kwijt bij de helm garderobe, iemand enig idee of dit ook mogelijk is tijdens de TT?


Volgens de folder van het TT-Festival zijn er op drie plekken waar je heim en pak in bewaring kunt geven. Wordt weer door Riders for Health gedaan.

EgbertO
 
Volgens de folder van het TT-Festival zijn er op drie plekken waar je heim en pak in bewaring kunt geven. Wordt weer door Riders for Health gedaan.

EgbertO

Top! Wel handig met een zwart pak en 29 graden :Y .. bedankt!
 
Met dit soort evenementen is er een rechtstreekse busverbinding tussen het station en het circuit. Maar het OV kan deze dagen wat problemen opleveren. De buschauffeurs willen staken Het zou voorlopig 3 dagen zijn beginnend op woensdag en dan zouden ze zaterdags dus wel rijden, maar het kan natuurlijk wel eens wat uitlopen.
Verder heeft Prorail werkzaamheden gepland te starten op 30 juni bij station Zwolle. Er rijden dus geen treinen langs station Zwolle. Zou volgens hun geregeld worden met bussen
zie Werk aan het spoor | Reisinformatie | NS

EgbertO


De dienstregeling van de bus :

https://www.ttcircuit.com/wp-content/uploads/2018/05/Communicatie-busvervoer-TT-2018.pdf
 
Het is wachten op de vraag of het is uitverkocht of dat je nog kaartjes aan de kassa kan kopen.
 
Zondag gaat mijn zoontje (9) voor het eerst naar de TT. We zitten op de GT tribune :P. Kaarten binnen gekregen alleen staat er vak CF met elk ons eigen stoelnummer + rij.

Maar is dit nu vak C of F of vak CF? :?

Heb even zitten kijken op de tribune panorama foto's. Daar is het weer onderverdeeld in vak A, B, C, enz.

Hoe zit dit nu?
 
Zondag gaat mijn zoontje (9) voor het eerst naar de TT. We zitten op de GT tribune :P. Kaarten binnen gekregen alleen staat er vak CF met elk ons eigen stoelnummer + rij.

Maar is dit nu vak C of F of vak CF? :?

Heb even zitten kijken op de tribune panorama foto's. Daar is het weer onderverdeeld in vak A, B, C, enz.

Hoe zit dit nu?

Aha zoek en gij zult vinden _O-

Tweede letter staat voor de tribune. Eerste voor het vak.

F= GT tribune
C= Vak C

;)
 
Nou superhandig idd, en als je moet schijten en je zit bij De Bult dan mag je de bosjes inkruipen...? :X

En volgens mij kun je daar sinds de laatste verbouwingen geen bosjes meer in ..... of je moet over het hek klimmen _O- Ik mag toch wel hopen dat er daar toiletwagen worden geplaatst .... Maar vaak is het achterop de baan minder goed geregeld met dat soort voorzieningen -O- ( en zeker op trainingsdagen ). Bij de WSBK was de laatste keer zelfs de toiletwagen dicht op de trainingsdag :? Dan kakken en zeiken mensen niet ... dat doe je alleen op een wedstrijddag. Er stonden bij de Stekkenwal wel 2 hele dixies voor die paar mensen _O-
 
Op Instagram van racesport staat dat ten Kate as woensdag vanaf 15.00 uur event heeft met oa cal Crutchlow, Joan mir, livio Loi en Danilo petrucci.
 
Mocht er iemand na de TT zijn racehelm beu zijn, dan houd ik me ook aanbevolen. En offer me ook op voor kneesliders :P
 
Mocht er iemand z'n MotoGP prototype motor in de grindbak geparkeerd hebben, laat maar staan. Ik neem 'm graag over. :+
 
Terug
Bovenaan Onderaan