TT 350. 1 euro per cc, crosser met org. kenteken

Status
Niet open voor verdere reacties.

Loona35

MF veteraan
26 nov 2008
1.793
0
1 euro per CC!

Yamaha TT 350 met origineel kenteken. Bj. 1986, dus belastingvrij. Licht rijbewijs.

Heeft warmloper gehad. Blok heeft geen compressie. Versnellingsbak en rest in orde. Zeer waarschijnlijk zuiger en kleppen, aangezien in 2010 big-end, ketting, zuiger en lagers nog zijn vervangen.

Zo ophalen @ Den Bosch.

QK7+237wJLPK4Z342EIWhQ==.jpg
 
Laatst bewerkt:
Zaterdag komt iemand hem halen voor 350, iemand beter bod?
 
Ik ken iemand die waarschijnlijk wel interesse heeft, hem hem deze ad doorgestuurd.

nog een paar vraagjes:
-Waar staat de motor?
-Waar leidt je uit af dat de zuiger vervangen moet worden?
 
Niet op komen dagen?

Tot nu toe een paar dromers gehad inderdaad... die beweren hem te komen ophalen maar puntje bij paaltje haken ze af. Erg irritant, want ik vertel steeds het hele verhaal netjes dat er nieuwe zuiger in moet en dan willen ze hem nog graag komen ophalen meteen. Dus ik zet motor klaar, maak geen afspraken die middag... hebben sommige niet eens de ballen om af te bellen, maar laten ze je gewoon paar uur wachten tot ik zelf bel.
 
Zuiger kost 50-60 euro. Als je veel meer moet betalen, zetten ze je af ;)

Zet anders even je PM aan dan bellen we ff?
 
Laatst bewerkt:
Belastingvrij? Ziet er best modern uit voor zn leeftijd dan ;O

Snap niet dat je m niet al kwijt bent voor dit geld...

Kick
 
Snap ik ook niet :D

Is trouwens origineel plastic wat erop zit. Hip hé :P
 
~
Tot nu toe een paar dromers gehad inderdaad... die beweren hem te komen ophalen maar puntje bij paaltje haken ze af. Erg irritant, want ik vertel steeds het hele verhaal netjes dat er nieuwe zuiger in moet en dan willen ze hem nog graag komen ophalen meteen. Dus ik zet motor klaar, maak geen afspraken die middag... hebben sommige niet eens de ballen om af te bellen, maar laten ze je gewoon paar uur wachten tot ik zelf bel.[/quo

Ik ben er geweest zaterdag maar heb er vanaf gezien om hem te kopen .
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan