TT Aggregaat mee? hoe en wat?

Spurt

MF'er
12 nov 2002
61
0
t Veld
Wij willen dit jaar een aggregaat meenemen naar Assen om het o zo belangrijke pils koud te houden. Verder willen we daar een gezellig sfeertje maken met wat feestverlichting en natuurlijk met een leuk stukkie muziek.

Wij willen hiervoor een aggregaat gebruiken, maar nu horen we veel dat daar niet direct geluidsapparatuur op aan is te sluiten. in verband met fluctuaties in de spanning ofzo.

Zijn er kenners op het gebied van aggregaten? Vast wel hier op het forum. motorrijders genoeg die naar de TT gaan en op de TT zelf struikel je over die dingen.

Welke specificaties moeten we aan denken, vermogen etc. Wie weet er goede adressen om te huren (in noord-holland).

Graag info hierover.
bij voorbaat dank

groet spurt

volgens mij kan je alles wat op 220 werkt op dat ding aansluiten mits je niet over het max. vermogen aan wattage gaat.
ik zou dat eerst ff chekken

Wij nemen een diesel aggregaat mee naar assen.
Draadman zou der eentje regelen van zijn werk.

Volgens draadman kan je der gewoon alles op aansluiten dus zal dat wel zo zijn. :)

BTW ik zag dat je uit 't veld kom... heb ik 5 jaar gewoond en nog een 1/2 jaar op goal gestaan bij VZV 1.

Kunnen misschien eens samen gaan toeren.

Wij willen dit jaar een aggregaat meenemen naar Assen om het o zo belangrijke pils koud te houden. Verder willen we daar een gezellig sfeertje maken met wat feestverlichting en natuurlijk met een leuk stukkie muziek.

Wij willen hiervoor een aggregaat gebruiken, maar nu horen we veel dat daar niet direct geluidsapparatuur op aan is te sluiten. in verband met fluctuaties in de spanning ofzo.

Zijn er kenners op het gebied van aggregaten? Vast wel hier op het forum. motorrijders genoeg die naar de TT gaan en op de TT zelf struikel je over die dingen.

Welke specificaties moeten we aan denken, vermogen etc. Wie weet er goede adressen om te huren (in noord-holland).

Graag info hierover.
bij voorbaat dank

groet spurt

Ik neem aan dat je geen superdure PA spullen gaat meesjouwen maar gewoon een simpel torentje van 100 euro ofzo? dan zou ik daar niet te moeilijk over doen.

hoe zwaar moet je aggregaat zijn? tel alle max-vermogens van de spullen die je erop wil aansluiten bij elkaar op en ga voor de zekerheid iets hoger zitten.

Je hoort het Johan, niks aan de hand.

[me]GSX-Reinier neemt een stekkerdoos met overspanningsbeveiliging mee voor de stereo. ;) [/me]

Is het sinds een aantal jaar niet zo dat je "dat" soort dingen niet meer de campings op krijgt.

Dit alles ivm geluidsoverlast, ik kan mij ergens herinneren dat er vorig jaar een persbericht over is geweest dat alles wat niet te maken heeft met de TT (koelkasten, geluidinstallaties etc) gewijgerd worden van de campings.

[me]Bounty gaat nog even zoeken of hij iets kan terug vinden daarover
[/me]

Groeten

[edit] ik heb iets gevonden :) zie de volgende link www.assen.nl/smartsite5175.htm

aggregaten mogen dus wel tenzij ze teveel geluid maken :? [/edit]

Laatst bewerkt:
op sommige campings wordt het gedoog beleid toegepast.

Wij hadden afgelopen jaar geen stroom meer op de camping, en hadden een agregaat mee. Was geen probleem.

Tot een maat (is electricien) van mij stroom ging aftappen van een lantaarnpaal die daar aan stond.

Dus 2 dagen gratis stroom gehad :)

Wij hadden een totaal verbod op agregraten. Maar nog steeds brak je je nek over die dingen. (vorig jaar dan)

En dan zat je nog tgenover het ME-hoofdkwartier. :)

Maar effe on-topic.

Wat sluit je aan op je agregraat en hoe doe je dat ?

Laatst bewerkt:
Boels.........nog zo'n verhuurder.

Daar zijn we dus geslaagd. Nu maar hopen dat de spullen heel blijven op dat aggregaat.

En op de goede camping mag het wel, mits je maar normaal doet en er geen duitse disco van bouw.

drink met maten. Aggregaat met maten.

Veel plezier allen volgende week.

Even hierover door babbelen: je mag naar het circuit geen blikjes en flesjes meer meenemen. Mogen plastic flesjes wel?

Laat maar. Heb de volgende tekst al gevonden op www.tt-assen.nl:

"Wel frisfrank in blik, géén bier in blik!
In sommige media is vorig jaar abusievelijk gemeld dat ook bier in blik weer is toegestaan, maar dat blijft verboden. Het meebrengen van alcohol is niet toegestaan, en dus ook geen bier in blik. Vanzelfsprekend is er wel Dommelsch bier verkrijgbaar op het TT Circuit Assen, maar dat wordt net als vorig jaar getapt in plastic bekers, overigens wederom tegen dezelfde scherpe tarieven als in 2003 (0,25 ltr voor € 1,50 en 0,5 ltr voor € 2,50)."

Scherpe prijzen hoor: 1,50 voor 0,25 liter!!!!!

Terug
Bovenaan Onderaan