TT Assen 2015 - wie gaan en wanneer?

Ik ga naar TT Assen 2015 vanaf:

  • Woensdag 24 juni

    Stemmen: 5 6,2%
  • Donderdag 25 juni (nacht van Assen)

    Stemmen: 3 3,7%
  • Vrijdag 26 juni (TT nacht)

    Stemmen: 7 8,6%
  • Zaterdag 27 juni

    Stemmen: 57 70,4%
  • Helaas kan/ga ik niet

    Stemmen: 9 11,1%

  • Totaal aantal stemmers
    81

mark scary

MF veteraan
16 mei 2010
2.754
364
Zeijerveen
TT Assen 2015 is in aantocht. De pop-up campings maken zich binnenkort weer klaar. Gras netjes maaien, tonnetjes neerzetten, de tent ophijsen, bar plaatsen, etc. De binnenstad van Assen heeft het TT Festival programma klaar. Dit jaar meer vormgegeven door de hand van de locale ondernemers. Zelfs de A28 is voorzien van een nieuwe afslag naar Hooghalen en TT Circuit.

Wanneer kom jij (jullie) naar Assen? Ga je naast de racedag ook naar de trainingen en/of festiviteiten?
 
Misschien.. ben nog op zoek naar een mooie slip-on, wat knipperlichten en een setje spiegels :X :+
 
Laatst bewerkt:
alleen de zaterdag. in het verleden vaak 3 dagen op de camping gezeten maar 3 dagen zonder slaap trek ik niet meer :+ En de katers hielpen ook niet.

Nu gewoon s'morgens vroeg met de auto naar Van der valk voor een ontbijt en van daar op de fiets naar het circuit *O*
 
Ik zal er ook wel weer bij zijn, en om jullie allemaal een tikkie jaloers te maken:
waarschijnlijk net als vorig jaar in de Medical Car 1, dus rondjes blazen over het circuit,
kijk er nu al naar uit!
Hans
 
Ik zal er ook wel weer bij zijn, en om jullie allemaal een tikkie jaloers te maken:
waarschijnlijk net als vorig jaar in de Medical Car 1, dus rondjes blazen over het circuit,
kijk er nu al naar uit!
Hans

Gast :( Moest je dat nu echt zeggen..... Ik heb een ehbo cursus gedaan, mag ik je indien nodig vervangen ?
 
eerst 2 jaar raceday gedaan, dit jaar alweer voor de 4e keer achter elkaar naar de qualifying. race zelf zie ik wel op de televisie :)
 
Wij zitten zoals al die andere jaren in de GT. Als het werk het toe laat sowieso de vrijdagtraining bekijken en als Assenaar alle avonden ff de stad in. We kijken er weer naar uit!
 
als ik een wildcard* krijg ben ik er ook, 4 dagen dan zelfs :] 8-) .




[me=] lees persaccreditatie :)[/me]
 
Laatst bewerkt:
Vrijdag de 26 een beetje voorgenieten... *O* In een hotelletje in Odoorn (of all places...) en zaterdag de 27 de hele dag op de Geert Timmer (Tribune)... *O* *O* Helaas in het koekblik... :( Op de bijrijdersstoel... :( (Iets met net gediagnosteerde slaapapneu, OSAS)
 
Van donderdag tot zaterdag op de Jan & Bertha Camping te vinden en uiteraard gaan we de GP ook kijken :]
 
Ben er ook vrijdag en zaterdag.
Vrijdag er naar toe (Europa camping) en zaterdag op de ossebroek tribune.
Kijk er weer naar uit.
 
Donderdag en vrijdag trainingen kijken en vooral veel fotograferen ... overnachten in een B & B op een kilometer of 20 van het circuit. Zaterdag thuis voor de buis de wedstrijden bekijken :Y *O* ( hetzelfde ritueel als bij de WSB en BSB trouwens ).
 
Laatst bewerkt:
Waarschijnlijk op de vrijdag ergens langs het circuit, zaterdag voor de buis. Met de brommer er heen.

In het verleden altijd met vrienden een schaftkeet gehuurd en dan 4 dagen op de camping. Dat hoeft van mij niet meer. Nacht van Assen is wellicht wel weer even leuk om mee te nemen, schoonouders wonen in Assen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan